2013. július 23., kedd

CHT előkészületek,koncert díszletek, tárgyalások,egyebek


 Na helló bagolykáim ;) itt vagyok megint egy random második,rövid fejezettel :D remélem tetszik KOMIZNI!!!!!! Ti vagytok a legjobbak, PUSS Isa


LIZZIE SZEMSZÖGE:


Április gyorsan elrepült,gyakorlatilag táncpróbáról fotózásra,fotózásról interjúra,interjúról tárgyalásra onnan egyéb kötelező baromságokra mentünk,Eric is ki volt készülve tőle,de nem látszott rajta,de éreztem rajta,mindig olyan dolgosan viselkedett,kicsit meg is lepődtem,de sosem csalódtam benne,gyerekes őrült kis drágaság maradt. A táncpróbák viccesek voltak,a Cover Girl koreográfiája kicsit fel tette a hangulatot,nagyon szexi koreográfia lett,és nehezebb volt nem leteperni Ericet,mint megtanulni a koreográfiát,tehát igen kellemes fellépések lesznek ezzel a kis koreográfiával. Minden estere a hónapban semmi említésre méltó nem történt, próbáltunk,hülyültünk,és a CHT előkészületei zajlottak,Oscar tervezte a díszletet hozzá,remek lett a tervrajz, és persze fotózások voltak a turné miatt.
Az április gyorsan eltelt,nem volt kivételes nap,eléggé egybefolytak a tök kellemes,nagyon jó napok,de igazából minden rendben ment,és iszonyatosan boldogak voltunk,mi mind. Alex igazán egy hullámhosszon mozgott Ericemmel olyannyira,hogy teljesen belefeledkeztek a hülyülésbe és a csajokkal kifiguráztuk őket,természetesen én voltam a legjobb Eric Saade 2... na igen én vagyok a főnök kedvence ;)  szóval igen és egyik Eric paródiám közben,sajnos belebotlottam az igazi Ericbe...kínos magyarázkodásba kezdtem...

-hello főnök-vigyorogtam idétlenül -
-hello, kis kedvenc-csatlakozott a játékhoz-
-öhm...ez nem az aminek látszik,esküszöm-mentegetőztem-
-igen,akkor ez sem az aminek látszik-kapott fel,és bevitt az öltözőbe-
-ne már mit akarsz?-kérdeztem-
-lenyugtatni-öntött le vízzel-
-ne már,csak poénkodtunk baby- nevettem-
-tudom drága,lehűtöttem a kedélyeidet,mert ha bepörögsz akkor nincs kegyelem-nevetett-
-ah igazad van-mondtam megrázva magam-

Kimentünk úgy 3 órán át próbáltunk,majd eltelt a nap. A hónap  gyorsan elrepült nem is tudok felidézni mást...eseménydús ,de nem izgalmas hónap volt,egy turnés hónap,sok próbával,és egyéb ilyesmivel. Eric pörgött én is a haverok örültek nekünk,lementünk Eric szüleihez is,Marlene és a tesók kitörő örömmel fogadtak minket,meg a cicák is, persze ha Eric Saade lenne a gazdám,én is dorombolnék minden nap,de jaa a főnököm,a vőlegényem és...a táncpartnerem,igen a Cover Girl koreográfiáját határozottan nekünk találták ki....Szóval ennyi volt április,gyorsan elrepült,nem volt uncsi,de izgi sem,egy boldog,kicsit elfoglalt nyüzsis hónap volt,de jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése