2013. július 4., csütörtök

Oslo #6.nap /Tomas infói/

ERIC SZEMSZÖGE:

Kijöttünk a fürdőből Lizzievel,és egyből telefonálni kezdtem,hogy informálódjak.

-Szia Tomas,Oscarral vagy?-kérdeztem-
-Igen,épp itt van az egész Team Saade.-mondta-
-remek.-mondtam-
-baj van?-kérdezte-
-nem,csak kíváncsi vagyok,keresett-e  a  rendőrség, azzal amit mondtam?-kérdeztem-
-igen,de bizonyíték híján semmi nem lett belőle!-mondta nyugisan-
-rendben,köszike,egyéb info?-kérdeztem-
-igen,a team saade nagyon kíváncsi a bejelentésedre,a sajtótájékoztató készül,és a Sommarkrysseten elvileg vendég leszel.-tájékoztatott-
-juj,nagyon örülök neki!-pattantam fel-
-tudom,Linda készíti a ruhákat is,ja meg szerveződik a skandináv turné de kellene egy EP a nagy album előtt érdeklődés felkeltésnek és amúgy is újjal kéne menni a skandináv turnéra tudsz írni 4 dalt?...-folytatta-
-remek imádlak titeket érte,bocs hogy így eltűntem...a számok pedig íródnak-mondtam Lizre nézve-
-semmi baj sok meló volt kell ennyi pihi -nyugtatott-
-köszi,de rátok hárítottam egy csomó melót...-bánkódtam-
-Eric,készülj a Green Roomra is nem lehetsz hanyag-mondta-
-tudom, ne aggódj, készültem...-mondtam neki nyugodtan-
-rendben,nekem ennyi infóm van ami izgat,Oscar kicsit beállt a díszletesekhez,a turnéban ő is részt vesz ilyen feladatokban,ha nem baj,és Linda tervezgeti a ruhákat már.-mondta-
-nem baj Oscar is vegyen részt nyugodtan,és Lindanak üzenem hogy tuti jók a ruhák,meg sem kell néznem,előre tudom hogy jók.-nevettem-
-oké rendben,akkor részemről ennyi neked infók?-kérdezett-
-Nos,keresett a Norvég rendőrség,de semmi komoly,Tone jobban van és még mindig örömhíreim vannak számotokra de nem mondhatok semmi egyenlőre!-mondtam hivatalosan-
-juj! Lizzie?-kérdezte-
-ő is jól van,lehet hamarabb megyünk haza mert vannak dolgok-váltottam hangnemet-
-remélem semmi komoly.-mondta-
-semmi komoly,csak történt ez az...-mondtam Lizre tekintve-
-rendben,oké szia nem is tartalak fel tovább-mondta-
-nem tartasz fel,puszilok mindenkit,sietek haza.-mondtam-
-oké átadom,ne aggódj ráértek-mondta-


-Minden rendben?-kérdezett Liz-
-igen édesem,veled?-kérdezett-
-igen miért ne lenne minden rendben,itt vagy velem és így nézek ki...-mondtam neki-















-kegyetlen vagy!-mondta Eric-
-nem csak én,hisz így nézel ki...-mondtam,mert így nézett ki:





-jaj még egy hét,hogy velem lakj!-mondta izgatottan-
-igen tudom-vetettem rá gyilkos pillantást-
-Lizzie,ezt ne,mert nem tudok ezeknek a szemeknek ellenállni.-mondta a szemeimbe nézve-
-igen tudom,de muszáj vagy,még egy hét,mert olyan ciki volt múltkor is hogy elmentek itthonról miattunk-mondtam neki-
-tudom,tudom,de olyan édes vagy!-adott egy puszit a homlokomra-
-na igen én vagyok édes,ez aranyos.-hajtottam a fejemet a vállára-
-menni kéne ebédelni,nem?-kérdezte-
-igen,menjünk,azt hiszik a végén hogy eltűntünk.-mondtam-
-igen,menjünk-egyezett bele-

-sziasztok megint itt vagyunk!-mondtam ahogy leértünk-
-látjuk hol voltatok?-kérdezte Zoe-
-fent?-kérdezte Eric gúnyosan-
-yay! mekkora felfedezés...mit csináltatok?-kérdezte-
-beszélgettünk.-vágta rá Eric-
-ja,aha...-bólogatott nagyban Zoe-
-Hey,nem ez a téma,mit eszünk?-kérdeztem-
-spagettit.-mondta Tone lelkesen-
-zsír-csapta össze a kezét Eric-
-jó étvágyat!-mondta Tone-
-nektek is- mondtuk-

Miután megebédeltünk ez történt:
-mi legyen maradunk?-kérdezte Eric-
-nem tudom,te mondd meg.-mondtam-
-rendben,oké- mondta-
-szerintem menjetek,ne legyen gáz,intézzetek az ügyeiteket mihamarabb...-mondta Tone-
-megyünk én is így gondoltam.-mondta Eric-
-egyetértek.-vágtam rá-

 Folyt. Köv.
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése