2013. július 17., szerda

Male #10.nap

 Sziasztok,több mint 1100 oldalmegjelenítés! KÖSZÖNÖM NEKTEK! imádlak titeket ;) nagyon nagyon nagyon jók vagytok,KOMIK,KOMIK,KOMIK,KOMIK! Rövidfeji de eléggé kiégtem, PUSS



ERIC SZEMSZÖGE:

Reggel Liz mellettem ült,borogatta a fejemet,keltett hogy mérje a lázamat,adta is a B6-ot ,a teát.

-Lizziem,lassíts,jobban vagyok.-rántottam az ágyra-
-szívem,minden oké,rendben vagyok.-állt volna fel-
-kicsim,maradsz!-húztam vissza-
-rendben,jól vagy?-aggódott-
-igen,látod,jobban vagyok,aludnod kell,látom hogy milyen fáradt vagy,és tudom hogy a legjobb anya leszel a világon-pusziltam meg-
-te meg a legjobb apa-ölelt át-
-köszi-öleltem át-
-köszönöm hogy vagy nekem-simogatott meg-
-én meg azt hogy vagy nekem-pusziltam meg-
-Liz feküdj le aludni,nem lesz baj.-nyugtattam-
-rendben,de csak mert te kérsz rá-dőlt le-
-édesem két napja semmit sem aludtál,miattam,azért ez túlzás-simogattam az arcát-

Hamar elaludt, nem csoda,szegény két napja nem aludt egy szemhunyást sem. Én mellette pihentem,és ügyeltem rá,hogy nehogy felkeljen,kitettem a ne zavarjanak táblácskát is. Készítettem ebédet neki,délutánig aludt,pontosabban háromig. Örültem hogy alszik,és olyan szép volt ahogy aludt,nagyon édes volt. Éreztem hogy jobban vagyok,mikor láttam hogy alszik. Mikor felkelt, magához húzott,és szorosan megölelt. Örültem hogy aludt és látszott hogy jobban van.

-szia szépség-pusziltam meg-
-helló szörnyeteg-ölelt át-
-annyira azért nem nézek ki pocsékul,vagy de? -nevettem-
-nem nem,istenien festesz,mint mindig- simogatta az arcomat-
-hazug,tudod mi jár a hazugoknak?-kerekedtem felé-
-nem,de meséljen a büntetésről,Mr.Saade...-vetett kaján vigyort rám-
-nos,először is... -vettem le a felsőjét-
-rendben,mi a második büntetés?-cirógatta és karmolgatta a hátamat-
-rendben,oké ha ragaszkodsz baby...-kapcsoltam ki a melltartóját-
-rendben,de azoknak is bünti jár akik rossz fiúk.-vette le a felsőmet-
-igen,folytassa Ms.Thompson.-nevettem -
-rendben,ha ragaszkodik,Mr.Saade- szabadított meg a nadrágomtól-
-rendben,rendben,folytassa tovább-mosolyogtam-
-most önön a sor,én jó kislány vagyok...-kuncogott-
-igen...-vetettem rá gyilkos mosolyt-
-neee! csak a gyilkos-kaján "úgyis ágyba viszlek " mosolyodat ne!-húzott le ágyéknál fogva-
-haha,de de,mert úgyis ágyba viszlek-csókolgattam a mellkasától a nyakáig-
-haha,ezt most mondod?- cirógatta az ágyékomat-
-na ne ez kegyetlen! eléggé fel vagyok indulva enélkül is- szívogattam a nyakát-
-haha,nálam a gyeplő-csókolgatta a hasamat-

Igazán remek délután volt,nagyon jót szeretkeztünk, hiányzott Liz közelsége,pláne mert annyi aggodalmat okoztam neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése