2013. június 30., vasárnap

Oslo #4. nap/a vita 1. rész/

2013.március.6.

TONE SZEMSZÖGE:

Sétálgattunk az utcán,és Eric egyfolytában a telóját nyomkodta,aggódtam is miatta hogy Twitteren van,de nem ott volt hála istennek,mert ha Eric Twitteren van ott nem marad titok...Végül teljesen kiborultam mert megláttam Akselt az utcán.Egyből futni kezdtem el előle és rángattam magam után Ericet is,ami miatt a többiek ott maradtak mert nem értették mi a baj. Ahogy kiértünk  az utcából így szóltam Erichez:
-mi a frászt is csinálunk egyáltalán együtt Osloban?-
-Jaj,Tone ne aggódj,Aksel sosem tudna megütni amíg itt vagyunk.-mondta-
-Nem magam miatt aggódok bár engem is biztos szívesen megütne,de téged még inkább....-mondtam-
-Olyan nem normálisak azok a médiaszajhák...-mondta kiakadva-
-igen tudom,nem is tudom honnan vették hogy együtt voltunk annál többet,mint a forgatás után az az egy csók,ami nem is olyan volt,hanem csak romantikus volt a hangulat és kész.-fakadtam ki-
-na de az a lényeg hogy mi tudjuk,ha meg Aksel nem neked hanem nekik hisz nem neked-nyugtatott-
-Tudom de akkor is bánt...-zokogtam-
-jaj Tone te egy aranyember vagy,ne aggódj találsz hozzád illőt.-mondta kedvesen-
-rendben,tudom kedves vagy de menjünk a többiek biztos aggódnak.-mondtam-
-menjünk értük.-egyezett bele-

Mikor odaértünk,Lizzie vágta miért mentünk el és elmesélte mi történt míg nem voltunk ott...de Aksel még ott volt,és ezért Tone nem jött oda.

LIZZIE SZEMSZÖGE/MIUTÁN TONE ÉS ERIC ELMENNEK/

Mikor meglátták Akselt Tone és Eric elmentek,hogy ne lássa őket,de mivel egy ideje Eric táncosa voltam engem felismert:

-Hey,te vagy az új saade kellék?-kérdezte Aksel angolul-
-tessék?-válaszoltam meglepetésére Norvégul és fordultam meg,mivel mögöttem volt mikor elkezdett beszélni-
-Jól hallottad,vagy te is agymosott saaderongy vagy?-kérdezte most már Norvégul-
-nem vagyok agymosott,és nem vagyok rongy illetve kellék,vagyis igen segítő vagyok,nem kellék,hanem táncos!-oktattam ki-
-tényleg? komolyan?-vonta fel a szemöldökét-
-igen,igen tényleg komolyan...ja és nem rongy vagyok ember vagyok és amire ennél is büszkébb vagyok,hogy táncos vagyok és jobb ember is vagyok mint te- illegettem a fejemet-
-komolyan jobb ember vagy ,mint Tone vagy Eric?-kérdezett-
-hogy te mekkora féreg vagy...-kiáltottam rá-
-én? akkor Eric mi?-kérdezett-
-Ez nem Ericről szól,de amúgy is Eric egy szeret teljes ember  és sosem hagyta volna el úgy Tonet  mint te.-érveltem-
-ugyan kérlek,Eric elcsábította a menyasszonyomat.-ordibált-
-nem sikerült volna neki ha törődsz vele,és nem csak magadat ajnározod.-álltam ki értük-
-hogy mondod?-akadt ki-
-úgy ahogy hallod és húzz el mielőtt pofánváglak!-ordibáltam rá-
-én itt itthon vagyok,de te kis rongyocska nem otthon vagy....-oktatott ki-
-igen az lehet és ha még egyszer meglátlak Tone közelében nem tudom mit csinálok veled,ja és ne merészelj ordibálni velem!-ordibáltam-
- Hey mi ez itt?-érkezett meg Eric-
-jaj megjött a patkány!-akadt ki Aksel-
-ja de a nagyobb patkány hamarabb itt volt.-nevetett Eric-
-Eric ,hagyd ez a retek nem érdemli meg hogy törődj vele.-mondtam-
-Lizzie ne érdekeljen mit mond nem éri meg neked sem,és amúgy is értékesebb vagy mint ő.-nyugtatott Eric.-
-jaj milyen bájos kije vagy te neki az anyja?-gúnyolódott Aksel-
-nem a barátom,és nem tűröm,hogy ilyen hangon beszélj vele!-akadtam ki-
-barátod?-kérdezett vissza Aksel-
-igen haverom!-válaszolt Eric-

-Hey Aksel!-szólt oda Tone-
-na megjött a másik kolonc is!-nevetett Aksel-
-Idefigyelj szépfiú!-ordibáltam rá-
-igen?-nézett furcsán-
-még egy szó és kiverem a picike fogaidat.-mosolyogtam-
-Hey,Lizzie már bocs a kifejezésért,de kuss,ebből nem jön ki jól Aksel sehogy,bebizonyította,hogy egy csúszómászó

Folyt. Köv.  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése