2013. június 28., péntek

Oslo #3.nap

2013.Márc.5.


Eric úgy döntött bérel egy hajót,és elmegyünk hajókázni,furcsálltam is mivel március nem éppen meleg Osloban ,de nem volt ellenemre a terv.

-Hova megyünk, olyan korán van-nyafogott Penny-
-Mit korán?? 11 óra van!-akadt ki Eric-
-Hagyd már édes,ők lusták...-nevettem-
-lusták?nem nekünk volt szabad esténk ja és amúgy milyen volt?-faggatott Zoe-
-úriember nem mond el ilyeneket.-fogta körbe a derekamat és húzott közel magához-
-aha az lehet,de Lizzie nem srác...-nevetett Penny-
-és Eric csaja sem mond el ilyeneket-csókoltam meg Ericet-
-Oh,hazudj még...-gúnyolódott Zoe-
-csajok,hagyjátok már abba gyerekesek vagytok...-forgatta a szemét Tone-
-ezt nem így kell,hanem így,naaa milyen volt milyen volt??-folytatta-
-OMS...-akadtam ki-
-tessék?-kérdezte Eric-
-nem tudod a neved első betűjét?-kérdeztem-
-Isten!ez már komoly...-mosolygott mint a tejbetök-
-Igen,Liz a legnagyobb rajongód,valahányszor meghallotta az Eric nevet,vagy egy olyan szót ami benne van az egyik számodban vagy meglátott egy képet rólad majd elájult.-égetett Zoe-
-Igen?-nézett rám Eric bociszemekkel-
-Mr.Saade ez igaz.-nevettem-
-akkor már kezdem kapisgálni miért nem voltál olyan.-csapott a homlokára-

Mikor kiértünk a kikötőbe gyönyörű látvány tárult elénk,és majd elájultam tőle és a lányok sem voltak másképp.
-Gyönyörű  ugye?-kérdezte Eric míg közelebb húzott magához-
-nagyon...ilyen helyen képzeltem az első csókom,sajnálatosan nem ilyen helyen volt,hanem egy poros Nem Yorki utcán...-meséltem-
-nos,a mi első csókunk sem itt lesz,de remélem megfelel.-és ezzel megcsókolt-
-oh, el kell olvadni tőle,de egyben hányingerem is van...-forgatta a szemét Zoe-
-Mr.Saade a hajója-szólt a fiatal kapitány-
-köszönöm, Mr. Noord.-mondta Eric-
-Hölgyeim engem Vendel Noord-nak hívnak.-mutatkozott be-
-Eliza Thompson-kezdtem-
-Zoe Ferings- mutatkozott be Zoe elmerengve-
-Penelope Robinster-mutatkozott be Pen-
-Rendben lányok,jöjjenek.-tessékelt a fedélzetre-

Felmentünk a fedélzetre és Zoe a kapitányt stírölte,tehát beleszeretett...gyorsan ment neki a dolog,bár igaz elég helyes,fiatal srác volt a kapitány.  Estig elidőztünk bejártuk a Oslofjordent ami egyszerűen gyönyörű volt,de szegény Tonenak nehéz lehetett álcában ülni egész nap,de még úgy is poénkodtunk egy csomót és ő is mindre vevő volt.
Este hazamentünk és vacsiztunk meg megnéztünk egy filmet majd kidőltünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése