2013. június 26., szerda

Norvég kaland

PENNY SZEMSÖGE:/A TELEFONHÍVÁS UTÁN/

Mikor hívtam Lizziet és megtudtam hogy Erickel van meglepődtem annak ellenére is,hogy tudtam hogy együtt vannak,mivel ott voltam a reggelinél de utána elmentem otthonról munkát keresni és akkor láttam Liz anyját a városban,szerencsére nem vett észre...és arról tudtam csak hogy Liz elment otthonról,de hogy Erickel azt nem. Mikor hívtam Lizziet és megkaptuk az utasításokat elindultunk Huddinge és Södertälje irányába ahogy mondta onnan pedig végig  a Norvégia felé vezető úton haladtunk,nem túl magabiztosan,GPS-szel.
-Kellene Liz!-nyafogott Zoe mivel nem tudtunk svédül-
-Ajj,add ide!-utasította Tone-
-Rendben,bocs kiborulós vagyok-mosolygott Zoe-
-sebaj,tarts tovább az úton majd szólok ha le kell térned róla-mondta Tone-
-istenem Tone angyal vagy,ki sem jutottunk volna Stockholmból  nélküled.-mondtam-
-Jaj,kérlek nekem hasznos ha nem Svédországban vagyok,mert akkor máris összehoznának Erickel.-nevetett amin meglepődtem-
-miért nevetsz?-kérdezte Zoe-
-jó kedvem van és hálás vagyok nektek amiért így befogadtatok egy vadidegent a lakásotokba-mosolygott Tone-
-Kérlek,egy sztárral utazunk ,kell ennél menőbb?-fotóztam magunkat-
-ki ne tweeteld,és Instara se kerüljön ki légyszi, köszi.-mondta-
-nem akartam tweetelni,magunknak,jó emlék-kacsintottam rá-
-Pen,az út!-mondta Zoe aggodalmasan-
-ja,bocs okés figyelek-öltöttem ki rá a nyelvemet-
-gyerekes vagy édes-forgatta a szemét Tone-
-Tudom édes.-kacagtam-
-istenem de őrültek vagytok mi ez óvoda?-nevetett Zoe-
-Ja Svéd-Norvég határi óvoda-

Rendben elhagytuk Södertäljet és innentől laza volt az út,nem állítottak meg minket,és innentől kezdve Liz anyja sem tudhatta meg hol vagyunk.

MRS.THOMPSON SZEMSZÖGE:/KÉSŐ DÉLUTÁN 2013.MÁRC.2/

Kerestem a lókötő lányomat de mikor hívtam nem vette fel a telefont,így úgy döntöttem feljelentést teszek a rendőrségen,mert biztos voltam benne,hogy az a pop-suhanc elrabolta a lányomat. Mikor odaértem a rendőrségre ez történt:
-Jó napot biztosúr.-köszöntem és furcsán nézett rám-
-Jó napot maga nem svéd állampolgár?-kérdezte-
-nem,miért?-kérdeztem-
-mert nem svédül beszél.-indokolt-
-be szeretnék jelenteni egy emberrablást-hadartam el-
-mondja mire alapozza az emberrablás gyanúját?-kérdezett-
- A lányom Eliza Thompson,amerikai állampolgár,New Yorkból érkezett ide február elején egész pontosan 11.én és azóta elérhetetlen,de viszont láttam őt Mr.Eric Saade társaságában.-indokoltam-
-nos,hol látta őket pontosan?-kérdezett-
-az interneten volt egy videó róluk,koncertfelvétel amin a lányom táncol.-magyaráztam-
-nos felhívom Mr.Saade embereit de nem sok esélyt látok arra,hogy ez a feljelentés jogos lesz,ugyanis általában épp eszű emberrabló nem viszi fel az elrabolt személyt egy nagyszínpadra,ha érti-mondta-
-az zsarolás volt, az én lányom eltűnt otthonról biztosúr.-mondtam-
-eltűnt?-kérdezte-
-igen,jelentkezni akart a Stockholmi Egyetemre,de én nem akartam engedni neki,mert féltettem és feltételezéseim szerint csak Mr.Saade miatt akart Svédországba utazni,és itt élni.-magyaráztam-
-igen folytassa.-utasított-
-meg folyton a gép előtt ült egy facebookos oldal előtt ami Mr.Saade rajongóit tömöríti,és elvileg chatelt is Mr.Saadeval,mert tagja volt egy fizetős Mr.Saadeval foglalkozó oldalnak,ahol voltak ilyen lehetőségek,de ezt be vegye készpénznek és egyik este lefeküdtem a férjemmel aludni,hamarabb mint általában szoktunk,de Eliza még fent maradt és  reggelre már hűlt helye sem volt sehol a városban,illetve a Londoni rokonoknál sem,és eltűnt vele a Zoe Ferings nevű iskola barátnője is rá két napra pedig Penelope  Robinmster nevű barátnője is eltűnt,mindkét imént említett hölgy amerikai állampolgár és New Yorki lakosm,és mindhárom lány 21 éves.-fejeztem be-
-rendben,de erről a Ms.Ferings és Ms,Robinster szüleit is meg kell kérdeznünk,mert egy szülő véleménye sajnos nem biztos.-mondta-
.uram,kérem segítsen megtalálni a lányomat,eltűnt értse meg és csak ezt a levelet hagyta-mutattam meg a levelet-
-bizony,akkor ez nem emberrablás,ezek szerint Ms.Thompson nagyon is önszántából jött Stockholmba innentől kezdve bátran utazhat,az országon belül,és kívül bárhova,hisz nagykorú de mutatna egy képet .-mondta-
-miért nem hisz nekem?és igen itt van ez idei kép mindhárom lány rajta van-zokogtam-
-nincs bizonyíték,de Mr.Saade embereivel beszélünk,feltétlenül.-mondta-
-köszönöm,viszlát-zokogtam-


LIZZIE SZEMSZÖGE:/ESTE 2013.MÁRCIUS 2/

-Eric ugye tudod,hogy még állampolgári vizsgát kell tegyek?-kérdeztem-
-juj,arról el is feledkeztem tényleg,az mikor lesz?-kérdezett-
-amikor visszamegyünk.-mondtam unottan-
-Liz,átjutottunk a határon.-mosolygott-
-most nyugodtabb lettem egy kicsit-nevettem-
-már csak másfél óra és ott vagyunk Osloban- mondta nevetve-
-remek akkor igyekszem nem visszaaludni.-mondtam-
-aludj ha akarsz.-mondta-
-jaj,ne már az lesz a vége hogy te is elalszol és akkor game over- öleltem át-
-oké,te mondtad  nem én.-mosolygott-
-ugye tudod hogy valószínűleg fel vagy jelentve?-kérdeztem-
-aha és?-kérdezte tök nyugodtan-
-és? mit mondasz majd?-kérdeztem-
-Tomassal már beszéltem,ő tudja te is hallottad,majd elmondom,hogy fizettem a táncért,amit el is felejtettem itt a csekk legyen nálad,bizonyíték hogy nem zsarolás volt és hogy te is belementél és te is ezt mondod tündérke-mosolygott-
-rendben,és nem költöm el.-mondtam-
-ne szívass már,ennyit egyik táncosom sem kap,költened kell belőle,ne legyen túl sok belőle,mert
mert az is gyanús és akkor akár azt is feltételezhetik,hogy extra is volt a pénzért ha érted...-mondta kacsintva-
-rendben mennyit hagyjak?-kérdeztem-
-úgy 500 vagy kevesebb  koronát elég,mert nem most volt a fellépések egyike sem,így nem lehet túl sok belőle,és azért is mondom hogy ne legyen sok belőle,mert mindenki fizetését le tudják ellenőrizni.-érvelt-
-köszi,oké főnök-mondtam-
-nincs mit és akkor ezt el is küldöm SMSben Tomasnak,hogy igazoltassa mert én innen nem tudom.-ismertette a tervét-

Másfél órával később végre ott voltunk Osloban amitől még jobban megnyugodtam,a körülbelüli kocsiban töltött idő majd 11 óra így jól tettük hogy elmentünk egy háromnegyed órára Eric családjához,mert különben kipurcant volna szegénykém,meg én is.
Mikor megálltunk az Oslofjorden nevű fjord partjához közel lévő "nyaralónál" körülbelül negyed tizenkettő volt és mindketten ki voltunk merülve így bementünk és az első ülőalkalmatosságokon álomba merültünk.Később Pennyék érkezésére keltünk fel,és akkor ha már fent voltunk elosztottuk a szobákat és Tone bemutatta a házat. Majd mindenki lefeküdt aludni.

2013.márc.3.

Eric mellett keltem fel,elég korán nyolc körül és hallottam hogy a többiek még alszanak így úgy döntöttem halkan lemegyek és olvasok valamit,legalább gyakorlom a Norvégot is. Olvastam egy ideje kb. egy órája mikor Eric lekecmergett az emeletről,eléggé kómásan ,bár amennyit vezetett nem csoda.

-jó reggelt.-köszöntem neki gúnyosan-
-szia édes,mit olvasol?-öltötte ki a nyelvét
 -marhazint -mondtam-
-értem,marhazin ez tetszett...-nevetett-
-reggelizünk vagy megvárunk mindenkit?-kérdeztem-
-várjuk meg őket-ásított-
-oké akkor ülj le.-mondtam-
-jó de akkor elalszok-gyerekeskedett-
-Eric Saade!-szólt Tone-
-Isten?-kérdezte Eric-
-nem,Tone Damli,te marha-nevetett-
- akkor azért van tele veled a marhazin,édes-mosolyogtam-
-igen,mert marha vagyok,múúúúúú-mondta-
-Eric Saade,te marha nincs reggeli?-színlelt kiakadást Tone-
-bocs,múúúúú-mondta-
-Marhám,Marching a konyhába és főzés.-mondtam,mivel svédül beszéltünk illetve norvégul-
-rendben: cuz' if tonight we gotta war I'm not afraid of dying I gotta keep on Marching -énekelt-
-nem így Marching.-nevetett Tone-
-hanem?-kérdezte-
-menj be a konyhába és főzz te kis mesterszakács van szalonna és mókus na melyik kell?-húztam az agyát-
-szalonna-öltötte ki a nyelvét-
-pedig te vagy...-mondta Tone svédül-
-az én mókusfiúm....-nevettem-
-hehe viccesek vagytok...-riszálta a fenekét-
-Eric ne már!Még  reggeliznem kéne-takarta el a szemét Tone-
-és amúgy is a mókusnak ez jobban áll- öltöttem ki a nyelvem rá- és pacsiztam Tonenal-

Erre a nagy nevetésre lejöttek a csajok is...










2 megjegyzés: