2013. június 25., kedd

Jó esélyek

Végül felértünk a szobájába és én elkezdtem kigombolni az ingét,ő meg levette a felsőmet és és heves csókokat váltottunk,de ekkor meghallottam ,hogy a bejárati ajtó kinyílt,Emma ezek szerint hazaért.

-Eric,Emma.-súgtam kéjesen,mert csókolgatott-
-Lizzie,Lizzie.-válaszolt-
-Nem úgy értem,Emma itt van!-világosítottam fel-
-Úristen!-kapta össze magát-
-Eric?-néztem rá kérdőn-
-Lizzie,esküszöm elmondom még ma,mert ez így nem fair veled szemben-
-Kösz-és bebújtam az ágy alá-
-majd intek ha menj ki,itt a kulcs-mondta Eric míg öltözött-
-kösz-mosolyogtam-

 Ekkor belépett Emma és csak annyit látott,hogy Eric  fekszik az ágyon egymaga.Nagy kő esett le a szívemről,de féltem,hogy lebukunk,és Erickel akartam lenni.

ERIC SZEMSZÖGE:
Ahogy éppen szeretkezni készültünk Lizzel,belépett Emma,ha Lizzie nem olyan figyelmes akkor lebukunk,mint annak a rendje.Mikor megláttam Emmát a hálóban aggódni kezdtem nehogy meglássa az ágyunk alatt kuporgó Lizziet.
-szia édesem meg sem ölelsz?-kérdezett Emma-
-De,gyere csak ide!-húztam magam mellé,úgy hogy hozzáérjek Lizhez a lábammal ,jelezve hogy mehet-

A még nem felöltözött Liz kirohant a szobából,és én a fenekét néztem és a lábát,és mind a kettő szép formás volt ami kaján vigyort ültetett az arcomra.

-Eric,mi van veled?-zökkentett ki Emma-
-Örülök neked-vigyorogtam-
-Én is neked!-csókolt meg-
-Lemegyek a mosdóba egy perc,sajnálom hogy még húzom,de...-kacsintottam rá-

Lizzie épp öltözött és kedvem lett volna leteperni,de csak megcsókoltam és útnak eredt.
Amúgy azért találtam ki ezt a mosdós dolgot hogy legyen valami hangos ami elnyomja az ajtót és Lizzie intett amikor nyitotta én akkor húztam le a WC-t,így ment ki.

EMMA SZEMSZÖGE:

Eric furcsa volt mikor hazaértem,és őszintén kicsit csajparfüm szaga volt de,annyi rajongó üldözi,hogy nem csoda hogy ráragad a parfüm illata.Mikor felért a mosdóból levettem a felsőmet és kigombolgattam az ingét,majd cipzároztam a nadrágját,Ő is így tett az enyémmel.
Lehúztam az ágyba és csókolgatni kezdtem,fél órán át csókolgattam és úgy voltam vele hogy szeretkezünk de Eric félálomba merült és így csókolgattam a nyakát és hallottam hogy halkan egy női nevet mond,de nem azt ,hogy Emma.

2013. Márc.1

Reggel Eric korán felkelt és elment futni,én reggelivel vártam mikor megérkezett.

-Jó reggelt édes.-köszöntem-
-Hello szépség!-köszönt-
-Tegnap elaludtál,és nem volt szívem felkelteni téged-mondta-
-tudom,bocs de az az interjú tegnap,katasztrófa volt.-védekezett (,pedig Lizzie miatt "aludtam el"-Eric)
-nem láttam,miért?-kérdezte-
-tudod van az új táncos Lizzie,és kikészítette az interjús szegényt.-mondta-
-jaj baby,az nem a te bajod!-mondta-
-tudom,de akkor is,rossz volt meg engem is leszívott,és ma én főzök ebédet.-mondta kedvesen-
-oh,ez édes-olvadoztam-
-köszi,akkor megyek vásárolni-mondta-
-rendben siess-mondtam-

ERIC SZEMSZÖGE:

Kiléptem a lakásból és csak az járt a fejemben,hogy mennyivel szívesebben ebédeltem volna Lizzel.
Végül nem akartam Emmát sem megbántani,de Lizziet sem,tudtam hogy bármit teszek összetörik egy szív,de meg kellett tennem amit meg kellett tennem.

ZOE SZEMSZÖGE:
Lizzie későn kecmergett haza,és néztünk is egyet,mert elég csapzott volt,ő elmondta hogy majd reggel zaklassuk aludni akar.

-jó reggelt kimaradós-nevettem mikor kijött-
-na mi is volt este?-kérdezte Penny-
-elmentem Erichez,mert megérdemli,hogy tudja hogy anyám megjött Svédországba kibelezni őt.-indokolt-
-jaj,de cuki-gúnyoltam-
-és miért voltál csapzott?-faggatta Penny-
-mert,téptem a hajamat.-mondta nem túl meggyőzően-
-aha,vagy inkább jó estét töltöttél el Erickel-nevettem-
-jó,igen majdnem lefeküdtünk,de ennél több nem is tartozik rátok.-fakadt ki-
-jó reggelt Tone.-mondtam-
-sziasztok-köszönt Tone-
-Tone,te mit tudsz Emma és Eric kapcsolatáról?-kérdezte Liz-
-azt,hogy Eric nem szerelmes annyira mélyen Emmába.-mondta nyugodtan
-honnan tudod?-kérdezett Liz ismét-
-hát,az Imagine írása és előkészületei közben ismertem meg Ericet,és akkor még a Molly dolog vége volt,de még szerelem,aztán szakítottak,és jött Emma,aki után Eric nem tűnik szerelmesnek,de aztán jöttél te és Ericen feltűnően szerelmes lett,és a nézésén látszik,hogy nem Emmába hanem beléd.-mondta Tone-
-szakítani fognak szerinted?-kérdezett Liz-
-előbb-utóbb igen,mivel ez egy olyan a testiekről szóló dolog-mondta Tone-
-köszi ennyi volt.-zárta le Liz-
-Miért kérdezted?-kérdezte Tone-
-mert Eric azt mondta szakítanak.-vágta rá Liz-
-áh,nekem is mondta már,de akkor már csak Emma nem tudja...-mondta Tone-

PENNY SZEMSZÖGE:

A reggeli közbeni beszélgetés alatt leesett hogy Lizzie beleszeretett Ericbe,de komolyan.
A beszélgetés után megcsörrent a telefonja és Alex volt az,gondolom a próbák miatt.

TONE SZEMSZÖGE:
Nagyon érdekes volt a reggeli közbeni beszélgetés,és kicsivel a reggeli után esett le,hogy Lizzie szereti Ericet és Eric is Lizziet.Segítettem volna,de az én életem is romokban hevert szóval inkább igyekeztem kimaradni a barátaim dolgaiból.

LIZZIE SZEMSZÖGE:
Úgy döntöttem nem szakítom szét Ericéket így felhívtam Ericet:
-Szia!-szólt bele-
-Szia!-köszöntem-
-mi a baj?-kérdezett-
-nem zilálhatlak szét titeket.-mondtam-
-Lizzie te vagy minden álmom-mondta-
-Eric,csak egy táncos vagyok,semmi más.-érveltem-
-Liza,ne szívass már nem akarok nélküled élni,és Emma nem jelent annyit mint te.-érvelt Eric-
-Eric ha jön egy másik lány meg engem dobsz ugyanúgy mint most Emmát?-kérdeztem-
-Nem,mert te kedves vagy,és imádom nézni ahogy mozogsz.-mondta-
-Emma is kedves.-mondtam-
-tudom,de ő más,mint te.Te pont olyan vagy mint én,Emma meg nem.-mondta-
-De Emma szeret téged és te is őt.-mondtam
-Emma szeret,de te is és ne mondd azt hogy nem,mert tegnap kicsit egyértelmű lett hogy szeretsz.-mondta-
-Eric,kétségbe voltam esve,és te meg ott voltál,légyszi ne zilálj szét mindent!-mondtam-
-Nem érdekel mit mondasz,ma délben szakítok Emmával-mondta és letette-

Eric letette és komolyan is gondolta amit mondott,tehát akkor ha így volt vele akkor semmi bajom nem volt vele.Szerettem Ericet és szerettem volna vele lenni és eltűnni egy időre,csak ne kellett volna Emma meg anyám miatt stresszelnünk.

Hazaértem és délután három óra volt amikor beállított Eric.

-Komolyan nem lesz olyan,hogy Eric ebbe a lakásba jön?-húzta az agyamat Zoe-
-Bocs Eric,gyere be.-mondtam-
-Szia Tone,jobban vagy?-kérdezte Eric-
-Igen remek barátaim lettek.-mutatott ránk-
-Oh,ez iszonyú cuki Tone egy aranyember-mondtam-
-Jaj,ne már mindenki elhagyott de ti segítettetek-mosolygott-
-Eric?-kérdeztem-
-bocs,majd később...-mondta,mert tudta mit akarok-
-oké-súgtam oda-

Végül nagy meglepetésemre ez történt:
-Tone meg van még a norvég nyaralód?-kérdezte Eric-
-igen,miért?-kérdezte-
-nekünk Lizzel el kell tűnni egy időre,ha együtt látnak minket egyből kiderül mi a helyzet,így nem szeretnék Svédországban lenni egy ideig.-mondta Eric-
-Okés,odaadom a kulcsot.-mondta Tone meglepett hangon-
-Eric...ez miért?-kérdeztem-
-anyud keres és kibelez és szakítottam Emmaval és nem akarom hogy egyből kiderüljön hogy együtt vagyunk,mert az ciki lenne-mondta-
-jó...-törődtem bele a kikezdhetetlen érvelésébe-
-akkor segítek pakolni-mondta Eric-
-te össze vagy pakolva?-kérdeztem-
-Igen-felelte-

Gyorsan összepakoltam és indultunk is,úgy tűnik pont időben mert,anyám hívott hogy ott van Stockholmban és keres minket.Nyugodt voltam és Eric lazasága is átragadt rám a Norvégiába vezető úton végig nevetgéltünk,és alig vártam hogy megálljunk a nyaralónál,de Ericnek más tervei voltak.

2 megjegyzés: