2013. június 23., vasárnap

Érdekes szerelem

2013.Február.28.

Ericnek interjúja volt és mondta,hogy mennem kell vele,mert kérdezni fognak rólam:
-Szia-vettem fel-
-Szia-köszönt-
-figyi,tudom utálsz és eleged van belőlem,de  kérnem kell egy sürgős szívességet.-kezdett bele-
-igen mi van Eric,tudjuk le és hogy van a táncosod?-vetettem oda-
-gyógyul,de elvileg még egy hónapig nem táncolhat.-mondta nehézkesen-
-Eric,nem táncolhatok veled,mert Emma teljesen jogosan lesz akadva rám!-kiabáltam-
-Lizzie el kell jönnöd velem egy interjúra,mert kérdezni fognak rólad mert láttak a színpadon.-kérlelt-
-Eric!NEM lehet,tudod jól!Rohadtul bűntudatom van szegény Emma miatt.-bújtam ki alóla-
-Tudom,nekem is de muszáj jönnöd,és nincs más aki tudja a koreográfiát!-kérlelt tovább-
-Eric,én...ott leszek...mikor és hol?-adtam be a derekam-
-a lakásomban...jön velünk Tone is...-nevetett-
-Remek egy emberrel több előtt égek le totálban!-vágtam rá-
-jaj,ne már!egy csók,nem tudja senki csak mi...-nyugtatott-
-Jó oké fogjuk rövidre,szia-zártam le magam részéről-
-Szia akkor este 7kor a lakásomban-mondta-
-Oké szia-tettem le-

Penny odajött és megkérdezte mi a szitu:
-Na mi az?Egy este Erickel?-kacsintott-
-igen,persze...nem,csak ma interjút ad és kérdezni fogják rólam is,akkor hasznosabb ha vele megyek -mondtam unottan-
ez igaz..meg jól eltáncoltok a hajnalba-csatlakozott Zoe-
-FOGD BE!-kiáltottam rá és megdobtam egy párnával-
-Igen...párnacsatát akarsz?!-kérdezett-
-oh IGEEEN!-válaszoltam neki-
-De ha én nyerek akkor össze kell jönnöd Erickel!-alkudozott-
-Mi?Oké úgy is én nyerek!-vágtam fejbe a párnával-
-Ne fogadj!-vágott fejbe Penny-
-Na már te is kezded?!Nem  jövök össze Erickel,mert Emma bent van a képben-mondtam-
-Hagyjad már!Jobb vagy mint ő!-kacsintott-
-Hey!Ez durva volt...nekem nincs bajom Emmával,sőt ha a helyében lennék önkívületig ütném magamat.-mondtam-
-Lazíts már!Eric nem szeret beléd ha ilyen stresszes vagy csajszi!-mondta-
-Nem is fog mert nem akarom hogy belém szeressen!-oktattam ki-
-ugyan már,azt teszed amit mond és amikor mondja!-sóhajtott-
-Mert jelenleg a főnököm ha nem rémlik!-és hülyét mutatva mozgattam a kezemet az arcom előtt -
-Oh Liza ez felesleges...szereted,különben nem csináltál volna ekkora ügyet a csókból...-nevetett-
-oké jó szeretem,de kihagyom,bármelyik csajt megkaphatja,nem hiszem hogy én kellek neki!-érveltem-
-okés te tudod-mondta-
-köszke-és dobtam neki egy puszit-

Ezek után elkezdtem készülni,teljesen lazán,mintha semmi nem lenne benne,hogy találkozok Erickel,akibe totálisan bele vagyok zúgva.

-Lizzie,mi van?-kérdezett-látva a bűntudatomat-
-tudom hogy én csókoltalak meg,és nem eshettek szét Emmával.-válaszoltam-
-figyelj egyszerre csókoltuk meg egymást és amúgy lehet hogy részeg voltam,de nem bántam meg,kiderült hogy mi a szitu veled és velem,és egyébként imádom nézni ahogy táncolsz.-mondta-
-te belém vagy esve?-akadtam ki-
-úgy fest-lépett közelebb-
-Ne gyere közelebb...-utasítottam-
-ne félj már nem ettem még csajt-és még közelebb lépett-
-Eric!!!Ha közelebb jössz sikítok!-fenyegettem-
-és??ha közelebb megyek,megcsókollak,és nem tudsz sikítani!-mosolygott-
-Eric,ez nem...-és megcsókolt-
-ez nem mi??-kérdezett-
-nem...semmi-mondtam ámulva-
-induljunk...késésben vagyunk.-mondta-
-komolyan??-akadtam ki-
-mi az?-kérdezett-
-szerelmet vallasz és megcsókolsz és ez az utcsó szavad?-kérdeztem vissza-
-miért mi legyen az?Hogy itt van a bámulatos Tone!-mutatott Tonera-
-Szia Tone...imádom a zenédet és téged is...és meseszép vagy és Lizzie vagyok Eric ideiglenes táncosa.-hadartam el-
-Eric messze nem vagyok olyan csodálatos mint gondolod és köszönöm!-mondta élettelenül-
-Mi a baj Tone?-kérdezte Eric-
-Majd mesélek az interjú után,mert ha most mesélek nem lesz interjú belőle.-mondta-
-Istenem,remélem semmi komoly.-sajnálta Eric-
-Én is,bocs hogy én is itt lábatlankodok nektek.-szabadkoztam-
 -Te is meghallgathatsz jól esne egy csajszi társasága.-nyugtatott-
-Úristen  de kedves vagy!Nem hiszem el hogy ezt mondod!-ámuldoztam-
-Lizzie,szerintem voltál ennél közelebb is hozzám-húzta az agyamat Eric-
-Eric!-vágtam gyomorszájon-
- Juj!Mit csinált veled ez a barom?-kérdezte Tone-
-Jaj semmit...-nevetett Eric-
-Lányok menjünk!-ráncigált Eric-
-megyünk!-vágtuk rá-
-Tone megadod a számod?-kérdeztem-
-Jaja,it van -írta rá a kocsiban egy papírra-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése