2013. június 22., szombat

Első nap Stockholmban

2013.Február.12.

Furcsa volt Stockholmban ébredni,mert kiskorom óta nem aludtam nyaraláson kívül máshol,de ez végleges volt,és tudtam,hogy ha gáz lesz anyuékra nem számíthatok,mert tuti kitagadtak és kitértek a hitükből mikor meglátták a levelet főleg anyu,apu annyira nem volt gázos. Zoe délután kelt fel,mire én már ebédeltem is. Anya ebéd után hívott,mivel New Yorkban 6 órával korábban van,gondolom akkor reggeliztek. Anyacsavarostól robbant fel idegében és a bátyám John ott röhögcsélt a háttérben,tudtam hogy ha ott lettem volna leütöm.Megmondtam anyának hogy nem érdekel a véleménye és,hogy maradok mert felvettek az egyetemre meg mert amúgy is maradni akartam. Végül letettem,és tök nyugodtan voltam utána,mert tudtam,hogy nem találhat meg Stockholmban.

2013.Február.13.

Elmentem Zoeval vásárolgatni,és este elrángatott bulizni. Nem ittam,de Zoe ivott kicsit és későre járt az idő amikor elindultunk a lakásunkba. Reggel megint én keltem hamarabb és Penelope felhívott hogy itt van Stockholmban.Meglepődtem mivel azt hittem ő nem is tervezte,hogy csatlakozik hozzánk.

2013.Február.15.

Ericnek dedikálása volt a városban és úgy döntöttem elmegyek,és szerzek tőle aláírást. Mikor odaértem ő felállt,mert mondták neki,hogy mennie kell,különben elkésik. Én kicsit közvetlenül és hangosan szóltam oda neki,hogy maradjon legalább addig míg nekem autogramot ad,ő megfordult és mondta,hogy nem tud mert akkor úgy lenne fair ha mindenkinek aláírja aki ott van,tehát ment.Zoe elkezdte húzni az agyamat,hogy minek svédül kérdeztem meg ha tud angolul is...én mondtam neki,hogy azért mert ha már Svédországban vagyunk és Eric svéd akkor így normális.

2013.Február.18.
Korán reggel felkeltem és felrángattam a csajokat is,hogy készüljünk az esti koncertre,ugyanis backstage belépőket vettem,így Erickel fogunk találkozni.Én nagyon izgatott voltam és a legjobb ruhámat vettem fel...Eljött az idő,és elindultunk a koncertre...én olyan izgatott voltam,hogy nem lehet leírni.Mikor leültünk az első sorba és megjelent Eric a színpadon majd elájultam,hogy láthatom.
Két óra múlva vége volt a koncertnek és bemondták,hogy rendezetten hagyjuk el a termet.Mikor a tömeg elment megjelent Tomas,hogy elkérje a belépőket és bekísérjen Erichez.
-Sziasztok!-üdvözölt Eric-
-Szia-köszöntünk-
-Nyugi van nem ettem még csajt.Hogy hívnak?-kérdezett-
-Eliza a nevem.-mondtam elég ájulásos hangon-
-Liz,jól vagy?-kérdezett Penny-
-Ja,csak ez nagyon jó!-tapsikoltam-

Eric végül mindenkivel csinált egy fotót és adott autogramot,és elment.

2013.Február.19.
Örömmámorral keltem fel reggel és rántottát reggeliztem majd mentem munkát keresni.A csajok még aludtak mikor elmentem otthonról így üzit hagytam nekik,hogy nem kell aggódniuk élek még csak munkát keresek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése