2013. június 26., szerda

Egy este Tomassal és a szülőkkel

2013.Március.2

Eric lefordult a Helsinborg feliratú táblánál,sejtettem hogy el akar menni a szüleihez elköszönni mert egy időre nem lesz alkalma hazamenni,sajnos. Mikor beértünk a településbe Eric rutinosan vezetett egy kertes házig.Amint megálltunk csengetett és anyukája (Marlene) jött ki,és közölte hogy Tomas éppen ott tartózkodik.
-Szia fiam,Tomas is itt van,most érkezett-mondta Marlene-
-Szia anyu,beszélnünk kell.-mondta elég gondterhelten-

ERIC SZEMSZÖGE:
Odaértünk a Helsinborgi házhoz és Lizzie nem akart kiszállni a kocsiból,mert félt hogy Anyu ki lesz akadva rá.
-Gyere már-ráncigáltam-
-neem-visszakozott-
-de!-utasítottam erre kijött-

-jó napot!-köszönt-
-szia,ne legyél megszeppenve csak nyugodtan ahogy jól esik.-mondta anyu Liznek-
-köszönöm.-mondta -
-ugyan kérlek,Eric barátait örömmel látjuk-mondta anya-
-szerintem konkrétan túl közeli barátok vagyunk.-súgta Lizzie-
-Lizzie,most mondom majd el...-suttogtam és a fenekére csaptam-
-hey!-csapott a fenekemre-

Ekkor értünk be a házba ahol apu épp újságot olvasott illetve Tomassal diskurált...
-Szia Eric-köszönt Tomas-
-Szia Eliza.-köszönt Lizzienek-
-Tomas te ismered?-kérdezte apu-
-Igen,Eric táncosa lesz egy ideig ha nem véglegesen.-mondta a történet azon részét amit tudott-
-Véglegesen a táncosom és ennyi erről nincs vita.-mondtam határozottan-
-jaj igen...felismerlek most már-  mondta anyu-
-Eliza Thompson vagyok Eric új táncosa-mutatkozott be Liz-
-Szia Eric szülei vagyunk Marlene és Walid- mutatkoztak be Liznek-
-tudom igen és nagyon kedvesek  vagytok-hebegett-habogott-
-Jaj kérlek segítettél a fiamnak-mondta Apu-
-ugyan én voltam ott,csak azért-mondta Liz-

A beszélgetés ezen részén megcsörrent Liz telefonja.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

Eric szülei nagyon kedvesek voltak,és nem fújtak rám azét mert beállítottam. Eric nem mondta el hogy együtt vagyunk,mert Tomas is ott volt és nem akarta hogy tudjanak róla. Nagyon izgultam a szülők miatt de nagyon aranyosak voltak. A beszélgetés végén megcsörrent a telefonom.

-hello.-vettem fel-
-szia.-köszönt Penny-
-mi a baj?-kérdeztem-
-láttuk anyudat a városban indulunk utánatok.-mondta-
-okés induljatok meg Helsinborg irányába és Norvégia felé.-adtam instrukciókat-
-Rendben pakolunk és indulunk is Helsinborg felé,és miért pont arra?-kérdezett-
-Eric errefele indult meg és erre én is tudom sorban a városokat úgy ahogy.-mondtam-
-Eric?-kérdezett-
-igen Eric,vele indultam el és van egy napom vele,míg ideértek.-mondtam-
-mit akarsz te vele ?-kérdezett-
-Jaj hagyjál már! Nem fogod fel?-mondtam-
-de,csak te nem vagy ilyen.-mondta meglepve-
-tudom,de ne aggódjatok és siessetek el Stockholmból.-mondtam neki-
-Oké,merre induljunk?-kérdezett-
-Mondom...Eric,gyere. -mondtam-
-Oké-
-Szóval induljatok meg Huddinge és Södertälje felé délre.-mondtam-
-Okés,utána?-kérdezett-
-Utána tartsatok nyugatnak Norvégiába,mert mi ma este már indulunk innen nem is olyan túl soká.-mondtam-
-Oké szia majd ha gáz van hívlak.-mondta-
-oké szia-

-Anyu,apu,nekünk mennünk kell Tomas, egy ideig Osloban leszünk Tonenal meg Lizzievel meg pár baráttal,mostanában sok meló volt és Tone is ki van bukva kell neki egy kis pezsgés.-mondta Eric-
-Rendben,nem szólok senkinek csak a Team Saadenak,senki nem fog tudni arról hogy hol vagy és kivel,és ha megint botrány lesz megöllek-mondta Tomas-
-Okés nem lesz baj, nem tudnak róla és kész,Sziasztok-köszönt Eric-
-Sziasztok!-köszöntem-

 Eric felment elbúcsúzni a testvéreitől,és lejött majd indultunk Oslo irányába,ez körülbelül este hat után történt. Beültünk az autóba és az öt órás  Stockholmtól Helsinborgba vezető út után nem volt túl sok kedvem az újabb majd öt órás úthoz,de mivel  el kellett tűnnünk Svédországból nem volt bajom vele.
Eric gyorsan vezetett amennyire csak lehetett,hogy mihamarabb odaérjünk és pihenhessünk.

-Lizzie,ne aggódj minden okés lesz.-nyugtatott Eric-
-Köszi,legmerészebb álmaimban sem álmodtam volna meg hogy itt fogok ülni veled.-mondtam-
-Lizzie...én meg nem gondoltam volna,hogy így lehet szeretni valakit.-mondta-
-szórakozz mással édes.-csaptam a karjára-
-Egyetlenem,ne csináld már ezt szeretlek és kész,ne makacskodj.-mondta-
-Szer...-akadt el a szavam-
-Hogy mondod?-kérdezett de tudta mit akarok-
-Szívem,meddig nem akarod elmondani a team saadenak azt hogy mi együtt vagyunk?-kérdeztem-
-A team Saadenak úgy mondom el ahogy vissza érünk Stockholmba a távolabbiaknak majd mikor lecsengett Emma.-mondta magabiztosan-
-Okés,bízom benned.-vágtam rá-
-Tudod,azért sem akarom elmondani mert nem akarom hogy téged is kifosszon a médiaszajha.- mondta-
-Drágám,ez nagyon édes,kérlek ne félts,és amúgy is láttak már veled,emlékszel Mr.Saade?-kérdeztem-
-igen,tényleg te vagy a táncosom,jéé...-mondta-
-Eric,jelentem te nem vagy normális...-pusziltam meg-
-kezdesz oldódni.-nevetett-
-haha ne nevess rajtam oké te egy sztár vagy rengeteg gyönyörű lány vesz körül.és nehéz elhinni hogy te pont engem akarsz-mondtam-
-de nekem a gyönyörű lányok közül is a legszebb jutott.-mondta és megcsókolt-
-Eric!-szóltam-
-igeen?-kérdezett-
-AZ ÚT!-kiáltottam rá-
-bocsi,van jobb kilátásom is...-bámult rám-
-Hey! ne engem stírölj mert ha meghalunk aztán stírölheted a szemedet belülről.-mondtam gúnyosan-
-akkor legalább boldogan halok meg.-kacsintott-
-yay!-nevettem-

Két óra utazás után,nyolc és kilenc között de kilenchez közelebb rádőltem Ericre és elaludtam.

ERIC SZEMSZÖGE:

Miután nevettünk egy jót Lizzie elaludt a vállamon,és elég nehéz volt úgy vezetni de nem izgatott örültem hogy mellettem van és semmi sem tudott volna lehangolni. Majd ahogy Lizzie édesdeden aludt és a határhoz közeledtünk rájöttem hogy nem mehetünk át,mert valószínűleg köröznek Svédországban,"emberrablásért és zsarolásért ",mivel Liz anyja valószínűleg feljelentett ahogy megígérte,mert azt hiszi,hogy Liza azért dolgozott nekem mert megzsaroltam,és azt hiszi azért jött Stockholmba élni,mert én kényszerítettem vagy elraboltam.Pedig ez nem így volt,nagyon nem! Magától jött találkoztunk a Backstageben és megkértem és fizettem neki a táncért. Ahogy így gondolkodtam nem is volt ötletem,mitévő legyek mert Liz feltűnően ott volt mellettem és szinte biztos voltam benne,hogy feljelentettek. Tanácsért felhívtam Tomast:
-Szia Eric,mi az?-kérdezett-
-Az van,hogy kéne egy kapcsolat a Norvég határnál.-mondtam-
-miért?-kérdezte-
-mert Liz anyukája azt hiszi elraboltam őt,mikor eljött New Yorkból a tudtuk nélkül,de hagyott levelet nekik,mivel tudta hogy nem engednék el,de eleve nem is miattam jött hanem a Stockholmi egyetemre.mikor Liz anyuja meglátta a  táncot felhívta Lizt hogy feljelent engem emberrablásért.-indokoltam-
-Eric miért kell neked mindig belekavarnod mindenbe?-kérdezett-
-nem én kezdtem a sárdobálást-mondtam-
-oké,telefonálgatok egyet az érdekedben szia.-mondta-
-oké köszi szia-mondtam-

Nagyon halkan beszéltem Tomassal,hogy Liz ne keljen fel és nem is kelt.

De aztán megcsörrent a telefonom és ő felkelt.
-Szia sikerült intézni?-kérdeztem-
-szia igen.-válaszolt-
-mi a terv?-kérdeztem-
-Eliza el kell bújjon a kocsidban-mondta-
-hogy?-kérdeztem-
-nem tudom oldjátok meg keltsd fel-utasított-
-Tomas, Liz már fent van,és akkor igaz lenne a vád-mondtam-
-igazad van oké,menjetek hátha nem jelentett fel.-mondta-
-de ha igen akkor Lizzie visszamegy New Yorkba.-mondtam-
-tudom,de talán itt a vége Eric fiam...nem tudsz mit tenni ellene,ha nagykorú elvileg nem vihetik vissza akaratán kívül,és ő már nagykorú itt is ott is.Hívd fel az ügyvédedet szükséged lesz rá szerintem.-mondta-
-Tomas,van egy ötletem,okés megyünk Osloba,és holnap amint felkelek hívom a Team Saadet.-mondtam el a tervemet-
-oké értesítem őket,de készülj fel hogy ha nem kerül elő Eliza bizonyos időn belül belép a képbe az Europai Nemzetközi rendőrség...-mondta-
-tudom,nem is tudom ki találok valamit,hogy biztosítsam Lizzie helyét Svédországban.-mondtam-
-rendben.tudom,hogy nyomás alatt is kreatív vagy,nem aggódok miattad,bízom benned értesíthetem a Team Saadet?-kérdezett-
-Igen értesítheted őket,és köszi bízz bennem nem lesz baj,ha visszaérek Stockholmba nagy híreim lesznek  a Team Saadenak és neked is de addig semmit sem mondok.-jelentettem ki-
-rendben,mikor visszaérsz összehívok egy sajtótájékoztatót,de nem mondok senkinek semmit arról hogy Tonenal és Lizzel meg haverokkal Osloban leszel.-jelentette be-
-Rendben,okés a sajtótájékoztató még ne legyen ráér egy héttel azután hogy a Team Saadenak elmondtam mindent és kiderül ki ért velem egyet ki nem.-pontosítottam-
-Eric egyetértek veled 15 éves korod óta,bízom benned,remélem nem azt akarod bejelenteni hogy valakinek baja van.-mondta-
-nem ,örömhír lesz-mondtam-
-csak nem Emma terhes?-kérdezte-
-nem nem ez másfajta örömhír.-mosolyogtam Lizre-
-Rendben kölyök te tudod ne igyál és vigyázz hogy Tonenal ne kapjanak le megint,mert Aksel így is fel van háborodva és te is és én is kapom a fenyegetést Instagramon,és Twitteren,meg E-mailben.
-tudom,nem lesz ki sem mozdulunk a nyaralóból Osloban.-mondtam-
-rendben, bízom bennetek Tone miért nem volt veled?-kérdezett-
-Tone kicsit rosszul volt,és később indult a barátainkkal.-mondtam-
-és Liz?-kíváncsiskodott-
-neki sürgősen el kellett tűnnie az anyja elől,én meg pont Tonenál voltam látogatóban amikor az anyja hívta hogy feljelent engem,én éppen akkor mondtam Tonenak hogy jöjjünk el Osloba lazulni mert jót tesz majd neki, amíg Liz telefonált,és mikor elmondta mi a helyzet és mondtam hogy jöjjön velünk és ma indulunk és mivel amúgy is így a jobb ha Tone nem az én kocsimmal utazik-érveltem-
-igazad van,okés és hogy került Liz Tonehoz?-kérdezte-
-mi vagy te FBI ???és nem ő került Tonehoz hanem Tone hozzá,ugyanis mióta Aksel kidobta nem mertük magára hagyni mert nagyon el volt kenődve és nálam nem lakhatott,mert akkor a média megint az lesz hogy kavarunk és hogy hogy jött Liz a képbe? úgy hogy Tone jött az interjúra,amin voltam a minap és hívtam Lizziet mert tudtam hogy kérdezni fognak róla,hogy látták a koncerten táncosként és Tonet aznap dobta Aksel és akkor mondta el nekem mikor Liz is ott volt-mondtam-
-értelek,köszike így fel tudom világosítani a Team Saadet,ha tehetem.-nyugodott meg-
-amit elmondtam a feljelentéses,Liz anyját érintő részt nem mondhatod még el mert arról majd én adok felvilágosítást Lizzel karöltve-mondtam-
-Oké ez jogos hisz az ő anyja,és élete is.-mondta-
-köszi,amúgy azon kívül,hogy Osloban leszek mindent elmondhatsz de ha említed Oslot ,Tonet hagyd ki, de Osloról sem kell tudniuk,mert lazulok,és kész.Majd ha visszamegyek elmondok mindent Osloról részletesen,mert egyenlőre nem tehetem mert friss a dolog.-indokoltam-
-oké,akkor mikor jössz vissza?-kérdezett-
-Két hét.-vágtam rá-
-oké,akkor két hét múlva mikor jössz arra egy napra délután négyre összehívom a Team Saadet,és Tone embereit Stockholmba a stúdióba,megfelel?-kérdezte-
-Igen persze-mondtam-
-Rendben arra egy héttel hogy hazajössz meg sajtótájékoztató?-informált-
-igen oda is hívd Tone embereit és Lizzie is jön,addigra garantálom hogy vége lesz ennek a feljelentős dolognak.-mondtam-
-oké,rendben szia-köszönt el-
-köszike szia-köszöntem-
 -imádom mikor ilyen hivatalos vagy.-ásított Lizzie-
-köszike bocsi elhúzódott...-forgattam a szemem-
-semmi baj ,profi módján kezelted.- ámuldozott-
-két hétig leszünk Osloban és amint visszaérünk másnap megbeszélés lesz a Team Saadeval,amire te is kellesz mert elmondok nekik mindent,téged és engem és azt hogy az Osloi útnak mi volt a célja,meg azt hogy egyáltalán Osloba jöttünk.-mondtam-
-Oké,benne vagyok,és a nyilvánosság?-kérdezte-
-miután visszamentünk Stockholmba egy héttel jelentem be a nyilvánosságnak Oslot,minket még nem annak több idő kell hogy a Familyn belül elfogadják,értsd meg légyszi.-világosítottam fel-
-rendben megértem-mosolygott-
-köszi istennő vagy!-és megcsókoltam-
-haha,jó vicc!-ölelt át-

És elértük a Norvég -Svéd határt.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése