2013. június 23., vasárnap

Ritmusos érzelmek

2013.Február.26.

Ismét be kellett ugranom Ericnek segíteni a beteg táncos miatt,és Eric elég meggyőző azokkal a barna szemekkel,és így ismét rávett,hogy menjek el velük bulizni.Győzködött egy ideig, én pedig próbáltam nemet mondani,de megfogta a kezemet és ismét a limóban találtam magamat,és mellettem ült Emma.Örültem,hogy mind ott voltunk,de nem akartam inni,és próbáltam Ericet is távol tartani a piától,nem sok sikerrel és magamat sem sikerült tőle távoltartani.
Emma kiment a mosdóba és Erickel beszéltünk róla,hogy állandó taggá vesz a táncosok közé,és egyszer csak nevetni kezdtünk és megcsókoltuk egymást, pont mielőtt Emma kijött.Mivel érdekes arckifejezésünk volt Emma így szólt:
-Mi az,gáz a hajam?-
-nem, tökéletes-mosolygott Eric-
-mindjárt jövök,hozok egy italt.-mondta Emma-
-Na oké,Eric ez gáz!-mondtam kiakadva-
-Igen,tudom,nem tudhatja meg senki!-mondta-
-Ja,Mr.Popular,hacsak le nem kaptak minket közben.-mondtam-
-Sajnálom nem tudom mi volt ez!-mentegetőzött-
-öhm...-köszörültem mg a torkomat jelezve,hogy Emma mögötte áll-
-Mi a baj,most komolyan?!-akadt ki Emma-
-Semmi-vágtam rá-
-Rendben,nem tudom mi van veletek,tuti fáradtak vagytok,és ittatok is,Eric gyere menjünk,Taxit hívok!-hangzott Emma utasítása-
-Okés,szia Liza.-köszönt Eric
-Szia Liz-köszönt Emma-
-Sziasztok!-köszöntem.

Elindultam hazafelé és végig Ericen kattogtam,és tudtam,hogy amint józan leszek nagyon szarul érzem majd magamat miatta...és tudtam,hogy meg kell mondanom Ericnek,hogy nem táncolhatok vele többet,mert ez cikis helyzetek lavináját indíthatja el.

2013.Február.27.

Amint felkeltem Ericet hívtam,hogy megbeszéljük ezt az egészet.
-Szia.-vette fel kómásan-
-Szia-szóltam bele katonás ridegséggel-
-Baj van?-kérdezett-
-Igen,nem emlékszel,lekaptuk egymást!-zúdítottam rá-
-Ja,de emlékszem,ciki lesz,de el kell mondani Emmának.-mondta-
-igen ezt nem lehet titkolni,mert nem volt egy semmis ügy-helyeseltem-
-tehát jó volt?-kérdezett-
-öhm...nem ez a téma Eric,tudod jól...-mondtam feldúltan-
-jó bocs,még nem vagyok teljesen józan.-védekezett-
-Nem is voltál részeg!Hol maradtak a kártyatrükkök?-kérdeztem-
-Hát,tudod a csók elterelte a figyelmemet!-heveskedett-
-Ja bocsika,de ezt nem kenheted rám!Ketten kellettünk hozzá szépfiú!-mondtam-
-Tisztában vagyok vele.-helyeselt-
-Na jól van Mr.Popular...még ma el kell mondanod Emmanak.-utasítottam-
-Tudom,meglesz.-mondta-
-Szia.-köszönem
-Szia-köszönt-

Mivel mögöttem álltak Zoe és Penny kérdezgetni kezdtek,hogy mi történt.
-Na,mit csináltatok Mr. Popularral?-kérdezett Zoe-
-valami tiltott romantika??-ábrándozott Penny-
-igen,megcsókoltuk egymást...-vergődtem-
-jaj ugyan...egy csók a világ legjobb pasijával,nem örülnél neki.-húzott Zoe-
-Zoe,viselkedj már,Liznek igaza van Ericnek  csaja van,így nem lenne jó senkinek ha Eric meg Liz elkezdenének Emma háta mögött kavarni.-mondta Penny-
-Köszike...-reagáltam-

Délután felhívott Eric,hogy elmondja mi történt
-Szia-vettem fel izgatottan-
-Szia-köszönt-
-Nem mondtam el,bocs de nem tehetem ezt.-mondta-
 -igen,ez így helyes felejtsük el!-értettem egyet
-Nem csak a te hibád,én is kellettem hozzá-nyugtatott-
-Egy ideig a legjobb lesz kerülnünk egymást,nem?-kérdeztem-
-Igen,az lesz a legjobb,de ugye tudod,hogy számítok rád, a koncerteken,kerüljük egymást de ott kellesz.-mondta-
-ajj...de csak míg feltétlen muszáj.-mondtam-
-köszönöm-hálálkodott
-nincs mit szia-vettem rövidre
-szia-köszönt el-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése