2013. június 21., péntek

Érettségi után

2013.Február.2.

Untam New Yorkban élni,leérettségiztem az évfolyamomon legjobb eredménnyel és két éve semmilyen munkalehetőséget nem tudtam megragadni,a svéd és norvég nyelvtudásommal. 2011 óta egyszerűen odavagyok Eric Saade zenéjéért ,mikor éppen Londonba utaztam rokonainkhoz és láttam őt a TV-ben és amúgy is elragadott a skandinávok életszeretete,tehát úgy döntöttem jelentkezem a Stockholmi egyetemre,tengerbiológia szakra,mert odavagyok a tenger élővilágáért.Anyu és apu persze teljesen kiakadt,és nekem ugrott,hogy teljesen feladtam önmagamat mióta ismerem saadet.Arra utasított,hogy maradjak New Yorkban és tanuljak meg másik idegennyelvet is a két skandináv nyelv mellé,de én megmondtam neki,hogy Stockholmba megyek.

2013.Február.5
Osztálytalálkozó volt.és mindenki azzal szívatott,hogy mi van a saademániámmal és mondtam nekik,hogy szakadatlanul foggal-körömmel kiállok Ericért.Teljesen magamon kívül voltam az izgatottságtól,hogy titokban beadtam a jelentkezésemet a Stockholmi egyetemre,és alig vártam,hogy odaérjek és láthassam Ericet,ha úgy alakul.

2013.Február.6.
Nehezemre esett titkolni,hogy mennyire izgatott vagyok ,de hála istennek anya nem szúrta ki,hogy ideges vagyok.Este felhívott Zoe,hogy jön velem,de nem egyetemre,hanem feledni a hazug pasiját aki megcsalta.Mondtam neki hogy jöjjön,de ne hozzon a lakásba srácokat majd és ne beszéljünk róla a szüleink előtt.

2013.Február.8.

Jött egy svéd nyelvű levél,elég hamar ahhoz képest,hogy mikor adtam be a jelentkezést.Az állt benne,hogy felvettek! Kedvem lett volna akkorát sikítani,hogy beszakadt volna a környék dobhártyája,de visszafogtam,hogy ne bukjak le anyu előtt,mert akkor ugrott a nagy szökés.

2013.Február.10.

Felhívtam Zoet,hogy szóljak neki arról hogy hajnali egy után 25 perccel indul a gép Stockholmba.Ő mondta,hogy ne menjünk olyan korán,de mondtam neki,hogy ha anyám felkel esélyem sincs Stockholmba utazni!Erre ő hisztizve de belement.Hajnali egy óra lett és izgatottan indultam kifele,de anyám éppen a konyhában ivott vizet,ezért nagyon halkan és gyorsan indultam kifelé és ott hagytam egy levelet,hogy elmentem Stockholmba és megvalósítom az álmaimat.

2013.Február.11.
Megérkeztünk Stockholmba a reptérre ahol elég nagy tömeg volt,és teljes extázisban voltam Zoe pedig a helyes pasikat stírölte,hogy mihamarabb elfelejtse a volt pasiját.Egész nap lakást kerestünk és ismerkedtünk a várossal,ami meseszép volt.Stockholm legszebb környékén.

3 megjegyzés:

  1. Sziaa :D
    Nagyon tetszik várom a fojtatást, biztos nagyon jó lesz, és nem számít, hogy mi ihletet ha van hozzá ötleted akkor gyerünk hajrá.
    Várom a kövi fejezetet :DDD

    VálaszTörlés
  2. Szia :D
    Jó az alap sztori, de mért ilyen a betű stílusa? Alig bírom olvasni :/

    VálaszTörlés