2013. június 26., szerda

Oslo #második nap ERIC SZEMSZÖGE

2013.Márc.3.
 ERIC SZEMSZÖGE:

reggel felhívtam a Team Saadet hogy felvilágosítsam őket.:
-sziasztok,az a nagy helyzet,hogy Osloban vagyok,egy pár baráttal,meg Tonenal,hogy felvidítsuk.-kezdtem bele-
-ennyit tudtunk főnök-mondta Oscar-
-Oscar,ne stresszelj és Lizziet se keressétek itt van velem,ha hazaértünk ami úgy kb. két hét múlva lesz,nagy híreim lesznek,és nem Emmával kapcsolatos.-folytattam.-
-rendben,de miért van Liz ott?-kérdezte Alex-
-Okés,hosszú sztori ott van Tomas ő mindent tud,úgyis együtt vagytok oké,senki ne aggódjon semi miatt rendben vagyunk és aki egy szót szól arról hogy Osloba jöttünk az ki van rúgva-mondtam-
-Eric mi szólni?ugyan kérlek??-kérdezte Edin-
-Oké rendben köszike.Sziasztok,míg nem vagyok lazuljatok,és a táncosok gyakorolljanak azért-mondtam kedvesen-
-Okés főnök meglesz-nevettek-
-sziasztok-köszöntek el és letettük-

A lányok pedig nekiláttak az ebédfőzésnek,így arra gondoltam ellógok de akkor Lizzie megragadta a nadrágszíjamat hátulról és így szólt:
-Hova-hova Mr.Popular?-
-a konyhába,és egyébként lesz desszert?-kérdeztem-
-desszert?sajna nem...-mondta-
-pedig édeset akartam...-csüggedtem el-
-Eric....-húzott oda-
-Igen?-kérdeztem-
-édeset?-nézett rám nagy gyönyörű kék szemeivel-
-igen-húztam magamhoz közel és megcsókoltam-
-rendben neked édes...-kedélyeskedett-
-skacok hagyjátok már abba!-szólt oda Zoe-
-rendben....-gúnyolódtam és átöleltem Lizziet jó szorosan-
-ebéd van!-szólt oda Penny-
-rendben szerintem ti kaptok egy szabad estét-akadt ki Penny-
-aha,akkor nyugodtan egymásnak eshettek-nevetett Zoe-
-hahaha...ne gúnyolódj,szeretem!-ölelt meg Liz-
-tudjuk,azért van kitapétázva vele padlótól falig a szobád...-nevetett Zoe-
-komolyan?-kérdeztem-
-sok képedet nyomtattam ki és raktam ki igen...-mosolyogtam-
-a legnagyobb fanom!-nevetett-
-igen,és a legbensőségesebb!-folytatta Zoe-
-ebéd!-kiáltott Tone-
-megyünk is!-mondta Penny-

Ebédeltünk és utána bekapcsoltuk a TV-t meg beszélgettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése