2013. június 27., csütörtök

Eric és Lizzie estéje (Oslo #2 nap)

LIZZIE SZEMSZÖGE:

A lányok tényleg leléptek hat körül,hogy kettesben lehessünk Erickel,pedig nem kértük,de Ericnek meg nekem bőven voltak elvarratlan szálaink,és jobban meg akartam ismerni,mert sok mindent tudtam róla,de személyesebben akartam megismerni.

-Nos mi mentünk,vannak elvarratlan dolgaitok,legyetek kettesben,majd jövünk reggel-kacsintott Zoe-
-Jaja, nem miattunk jöttünk csak amúgy is mászkálós kedvemben vagyok,ha már egy új városban vagyok,és Tone lesz az idegenvezetőnk...-nevetett Penny-
-rendben,de nem muszáj elmennetek ha nem akartok,lesz még időnk együtt.-mondtam,de örültem neki hogy kettesben lehetek Erickel-
-menni akarok-nyafogott Zoe-
-rendben...-hagytam rá-
-oké sziasztok,aztán nem lerombolni a nyaralómat...-forgatta a szemét Tone-
-sziasztok,de mi nem mehetünk?-kérdeztem-
-NEM!-mondták egyszerre-
-oké sziasztok-zárta le Eric-
-sziasztok.-köszöntek-
-sziasztok-köszöntem-

Mikor elmentek Eric és én elkezdtünk beszélgetni:
-Nos,Lizzie mesélj magadról,mert rólam mindent lehet tudni,de én alig tudok rólad valamit.-mondta-
-Nos,21 éves vagyok,18 évesen érettségiztem,az évfolyamomon legjobb eredménnyel,Norvég,és Svéd tolmácsképzőm van és jelentkeztem a Stockholmi egyetemre így kerültem Stockholmba...-mondtam-
-és még?-kérdezett-
-10 éves koromtól kezdve hat évig táncoltam,utálom a matekot,és imádom a norvégot és a svédet,meg a zenédet.-mondtam-
-huh,okés,de tutira több van...-folytatta-
-jó oké,az első pasimat Stevenek hívták és egy évig voltunk együtt és nem csókolt jól...-forgattam a szememet-
-Oké,túl sok infó!-akadt ki-
-na jó oké,anyám ki nem állhat téged,mert míg otthon voltam egyfolytában a te zenédtől zengett a környék és...mivel a te képeiddel van kitapétázva a falam ,meg minden füzetemben ott virít a saadelogó és a neved,és minden órán énekeltem a számaidat,és folyton szidtak miatta a tanárok...-meséltem-
-juj,te egy fan vagy.-mosolygott-
-igen az,baj?-nevettem-
-ú,nem...-nevetett-
-Eric...nem akarsz te is mesélni?-kérdeztem-
-oké,az első csajomat Michellenek hívták több mint egy évig voltunk együtt,és utána jött Molly...-mesélt-
-és Tomas 15 korod óta a menedzsered...-egészítettem ki-
-igen igen,te mindent tudsz rólam.-nevetett-
-sokat,de személyeset semmit.-mondtam-
-oké,én sem vagyok oda a matekért,és imádom a zenét,nagyon,imádok táncolni,és nem szeretem az utálkozós szemeteket,és szeretem a gyerekeket,nagyon...-mondta-
-egyetértek,de sajna nem tudok énekelni...-helyeseltem-
-nos,meghallgatnám azt,a nem tudok énekelni-t,mert azt mondtad nem tudsz jól táncolni,és ahhoz képest el voltam ájulva tőled...-mondta-
-hahaha jó vicc,de sosem fogsz énekelni hallani!-kötöttem ki-
- dehogy nem,leitatlak,és kész...-mosolygott gonoszan-
-nos, egy:sosem iszok többet melletted kettő:sosem iszok annyit hogy részeg legyek!-mondtam-
-francba!-nevetett-
-igen...ez a terv bukós...-mosolyogtam-
-nem akarod folytatni amit abbahagytunk?- mosolygott kajánul-
-ha ragaszkodsz...-húztam az agyát és elkezdtem csókolgatni-
-hú ,én ne ragaszkodnék?-ölelt át-
-rendben,de...-mondtam-
-menj ki 15 percre!-mondta-
-oké-lepődtem meg-

ERIC SZEMSZÖGE:

Kiküldtem Lizt,hogy romantikus vacsihelyszínt csináljak magunknak,és persze pezsgőfürdőt is,szükségünk lesz rá.

-gyere be.-hívtam be-
-oké...-csuklott el a hangja-
-így mindjárt más...-mosolyogtam rá-
-igen,ez csodaszép-ölelt át-

Megvacsoráztunk és utána felkaptam Lizziet és felültettem a pultra a konyhában,ő pedig elkezdte kigombolni az ingemet én pedig levettem a felsőjét és felkaptam és felvittem az emeletre a hálószobába.Ahogy felértünk  Lizzie elkezdte csókolgatni  a hasamat én pedig a nyakát és levettem a melltartóját és felkaptam és lágyan a falhoz nyomtam és úgy csókolgattam a hasát a szájáig ahol egy szenvedélyes csókban értem el a célomat.Ahogy utána lehúztam magamhoz az ágyba végignéztem rajta és ő volt nekem a leggyönyörűbb. Végül cirógatni kezdte a hátamat és végleg a mennyekben éreztem magamat.Ahogy abbahagyta a cirógatást magamhoz húztam és csókolgatni kezdtem a hátát amitől ő kéjes nevetésben tört ki. Végül mivel nevetett a szemébe néztem és olyan gyönyörű kék szemeket sosem láttam azelőtt,és nem mintha addig nem tudtam volna,de a rabja lettem Lizzienek.Végül szeretkeztünk és elértem a maximumot és láttam hogy Liza is ki volt készülve és végül úgy ahogy voltunk elindultunk a pezsgőfürdőbe és ott is ölelkezünk egy sort,és cirógattam a haját és simogattam a hátát és a hasát és a fenekét is cirógattam,ahogy ő is ugyanígy tett és mikor kezdett kihűlni a víz elmentünk a szobába és egymás karjaiban,szorosan átölelve egymást aludtunk el.

LIZZIE SZEMSZÖGE:

 Gyönyörűséges estét töltöttem Erickel,és nagyon romantikus volt minden,rózsaszirmok az egész házban és romantikus vacsora és az este további része is csodálatos volt.
Mikor reggel kinyitottam a szememet Eric gyönyörű barna szemeibe néztem és alig volt köztünk valami és ő megcsókolt én pedig elkezdtem őt közelebb húzni magamhoz hogy cirógathassam és csókolgathassam a nyakát.Azok a gyönyörű barna szemek megigéztek,és semmi kedvem nem volt felkelni mert tudtam hogy amint kikelek az ágyból kereshetem a nyaralóban szanaszét eldobált ruhadarabokat...de muszáj volt,de meglepetésemre senki nem volt rajtunk kívül a házban,pedig 11 óra volt..."biztos délután jönnek"-gondoltam magamban.Végül összeszedtük Erickel a ruhákat és reggelit csináltam,miközben ő végig szorosan mögöttem állt és ölelgetett.Majd megreggeliztünk és összepakoltunk a házban,hogy Tone ne rúgjon ki a házból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése