2013. június 22., szombat

Túl jól sikerült találkozás

2013.Február.20
Étteremben vacsiztam egyedül,mert a csajok nem akartak jönni.Éppen végeztem a vacsival mikor Eric belépett az étterembe J-son társaságában.Gyorsan leakartam lépni,hogy ne vegyen észre,de észrevett és odahívott magukhoz.Bemutatkoztam J-sonnak és ő is nekem,és ő hamar lelépett mert dolga volt.Eric és én utána maradtunk úgy fél órán át,megadta az elérhetőségeit és én is az enyémeket.

2013.Február.21

Eric felhívott,hogy nem-e tudok egy jó táncost,mert  lesérült az egyik táncosa:
-Szia!-köszönt-
-Szia!-köszöntem olyan ISTENEM KIVEL BESZÉLEK hangnemben-
-Az van,hogy lesérült az egyik táncosom,és kéne valaki a mai koncertre helyette,nem tudsz valakit?-aggódott-
-nos,én táncoltam egy ideig...-mondtam halkan-
-tessék?-kérdezett-
-táncoltam egy ideig...de nem vagyok elég jó pláne nem ma estére.-húztam ki magam-
-Figyelj,nem olyan durva...légyszi segíts!-kérlelt-
-Rendben...-adtam be a derekamat-
-Át tudsz jönni?-kérdezett-
-Emma otthon van?-kérdeztem-
-Nincs,miért?-értetlenkedett-
-Mert,nem szeretném ha  féltékeny lenne,mert tudom,hogy szeretitek egymást.-érveltem,hogy ne kelljen kettesben lennünk-
-Szerinted én olyan rosszfiú vagyok?-nevetett ki-
-Nem,akkor indulok is.-mondtam nagy sóhajjal-
-Szia!-köszönt-
-Szia!-köszöntem-

Felöltöztem,jó alaposan,sálat is vettem fel,hogy ne legyen véletlen se gáz és ne legyen félreérthető.

Húsz perc alatt értem oda Eric lakásához.Mikor ajtót nyitott és meglátott így szólt:
-Meg vagy fázva?
-Nem,én csak...-
-leveszed  a sálat és a pulóvert...-szakított félbe-
-Szóval,megmutatod a koreográfiát?-tértem a lényegre,mert zavarban voltam-
-Igen,Igen...szóval melegíts be nekem el kell intézem egy telefont Tonenal.-mondta
-Rendben.-mondtam halkan-

csak a csuklómat és a nyakamat meg a lábfejemet melegítettem be,mert féltem ha Eric visszajön hülyén fog kinézni a helyzet.Három perc múlva jött is Eric és így szólt:
-Bemelegítettél?
-Igen,ne aggódj!-nyugtattam-
-Liz!-szólított mikor ránéztem a telómra-
-Mi az?-zökkentem vissza-
-Nyugi már!Nem eszlek meg!-nyugtatott-
-térjünk a lényegre...mutasd a koreográfiát!-utasítottam-
-rendben,számolnál ritmusra-kérdezett-
-Hogyne,és akkor 1,2,3,4...
-ez az alap rászámolok neked!-mondta-
-remekül megy sok koncertfelvételt láttál?-kérdezett-
-Igen,eléggé.-mondtam neki,totál idegesen-

és ekkor lépett be Emma aki meglepődött.
-Sziasztok,mizu?-kérdezett-
-Csak segített,mert az egyik táncosom lerobbant,és Lizzie ugrik be helyette-mondta Eric full nyugodtan-
-Menni készültem,kösz hogy segíthetek.-mondtam-
-Én köszönöm,szia-
-Sziasztok-köszöntem el-
-Szia- köszönt el Emma-

Eric szemszöge:

Emmanak elfelejtettem elmondani hogy jön Liz,ó szegény mit gondolhat most mit csináltunk.
-Megyek készülni az esti koncertre,ha nem baj.-kezdtem beszélgetést-
 -Okés,nem baj.Ki a csaj? -nyaggatott-
-Lizzie a neve, a legutóbbi koncerten találkoztam vele a backstageben,és mivel lerobbant ez egyik táncosom és mindenkit kérdeztem már,ő jutott eszembe hogy tud-e valakit,és ő maga az a valaki aki beugrik ma este,ne haragudj,elfelejtettem szólni...-szabadkoztam-
-Nyugi baby, nem para csak meglepődtem.kacsintott-

Lizzie Szemszöge:

Mikor hazaértem Zoe egyből kérdezgetni kezdett:
-Hali!-köszönt-
-hali!-köszöntem-
-Na...csináltatok valami izgit?-zaklatott-
-ha arra gondolsz,hogy lefeküdtem-e vele NEM! és nem is tervezem!-oktattam ki-
-oké,rendben.-tartotta fel a kezét-

Elkezdtem a koncertre készülni és mikor a backstage-be értem nagyon izgatott lettem,és nem tudtam odafigyelni,meg remegtek a lábaim Eric ezt meglátva odajött hozzám és nyugtatni kezdett:
-Nyugi Lizzie jó leszel!Láttam mit tudsz!-
-Köszke,de nem tudok ennyi ember előtt táncolni pláne nem melletted!-mondtam-
-miért büdös vagyok?-szórakozott-
-Nem,sőt jó illatod van,de te vagy a sztárom...én meg a rajongód és egy fannak nincs helye a sztár mellett,csak úgy!-mondtam-
-Nyugi!-mondta és átölelt-
-oké nyugodtabb lettem.-jelentettem ki-
-azért!-kacsintott-

Eric lazasága egyszerűen ragadós volt,bármire rá tudott volna venni ezzel a laza teszek rá stílussal!
A koncerten végül is nem estem pofára és nem hibáztam el a lépéseket,és örültem,hogy segíthettem Ericnek.
A koncert után meghívott az after buliba.Én kapásból nemet mondtam de berángatott a limuzinba és nem tudtam mit kezdeni,vele mentem.
Hajnalban értem haza és most egy időben keltem Zoeval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése