2013. november 1., péntek

Hirtelen fordulat #1

Sziasztok!
Itt van a következő fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást hozzá.Imádlak titeket, imádok nektek írni.Legjobbak vagytok. PUSS Isabella. :*  <3






Felszálltunk a gépre,és elindultunk minden gond nélkül.Szóltunk telefonon srácoknak Magyarországon  hogy megyünk,és segíteniük kellene.

-Vedd fel,kérlek vedd fel!-kocogtattam a telefont míg az kicsöngött-
-Nem veszi fel kicsim,hívd a többieket.-mondta Liz miután tízszer kicsöngött-
-Oké hívom Sophie-t.Ő nem dolgozik még,a sulinak meg elvileg vége.-mondtam-
-Nyugi,felveszi.-nyugtatott Liz-
-Szia! Eric vagyok,fontos dologról akarok beszélni veled...
-Szia Eric, zaklatottnak hangzol,mi a baj?-kérdezte aggodalmasan-
-Hosszú,és fárasztó sztori,majd elmeséljük,de az a fő,hogy gyertek értünk a Budapesti Liszt Ferenc reptérre,úgy este hatra.-mondtam röviden-
-Ott leszünk!-vágta rá támogatóan-
-Köszi!Fontos hogy ne szóljatok senkinek!-utasítottam-
-Persze,nem vagyunk megzakkanva!-mondta egyetértően-
-Rendben,köszi!Le is teszem,nem tartalak fel.Szia.-köszöntem el-
-Nem tartasz fel,de ha gépen ülsz,akkor jobb ha le teszed.Szia!-köszönt el-


Ezek után nyugisan készültünk a landolásra,de kicsit féltünk azért hogy lebukunk...




SOPHIE SZEMSZÖGE:



Felhívtam a többieket konferenciahívással,hogy jöjjenek fel.Mindenki indult is fel Pestre.
Mindenki találkozni akart még egyszer Erickel,és így nem volt kérdés hogy mindenki ott lesz.
Nagyon örültünk hogy ismét itt lesz velünk az idolunk. Alig vártuk hogy megérkezzenek.


-Sziasztok,az a helyzet hogy Eric hívott téged Molly és nem ért el, engem igen. Elmondta hogy hat körül landolnak a Liszt Ferencen legyünk ott értük.Többet nem mondott,csak hogy fontos,és sürgős.Meg életmentők vagyunk ha elszállásoljuk őket.-hadartam-
-Basszus komolyan hívott,és nem vettem fel!?A szüleimmel veszekedtem,megint a szokásos...-mondta ő is hadarva-
-Nyugi,látod megoldódott.-mondtam-
-Igen,kösz.-vágta rá-
-Molly indultál igaz?
-Indultam is!-vágta rá-

Letettük úgy húsz perc után,majd mindenki Pest felé tartott,hogy szállást találjunk ahol mindenki elfér,mert gondolom az egész Team Saade jön.



MOLLY SZEMSZÖGE:


Veszekedtem a szüleimmel és nem hallottam miatta a telefont mikor Eric hívott.Szerencsére megoldódott a dolog így is. Kíváncsi voltam mi lehet a baj,hogy ennyire nagyon kell a segítség.
Mikor bementem a vita után csörgött a telefon,konferencia hívás Sophietól. Azonnal felvettem,általában akkor csinálunk konferenciahívást ha ESH-val vagy valamelyikünkkel baj van,vagy van valami amit mindenkinek tudni kell,de írni hosszú,meg elmondani egyenként.Miután letettük egyből nekiestem szállást keresni nekik.De semmi eredmény...Sajnos.
Utána bekapcsoltam a TV-t a hírblokk ment...Unalmas...Gondoltam magamban,aztán meghallottam Eric nevét....


"A Svéd popsztár Eric Saade emberrablással vádolva.A feljelentés szerint a saját szobájából rabolt egy New York-i lányt akinek a neve Eliza Thompson és így néz ki:



....vágott be egy képet.

Minden reptéren őrök állnak ahol a popsztárnak személyes ismerősei vannak. Aki látja a lányt vagy a popsztárt kérjük jelezze.Az aggódó anya várja vissza a lányát."
 
Teljesen kiakadtam. Már megint lerí hogy mennyire ismerik Ericet. Aki csak egy pillantást vet akármelyik CHT állomás fellépésre látja hogy Liz mosolyogva,nevetve ott áll a színpadon.Meg a videó amiben Eric megkéri a kezét....Aztán ott van az hogy aki egy másodpercet is eltölt Liz vagy Eric Twitterén látja,hogy házasok,vagy minimum együtt élnek,márpedig a tweeteken lerí hogy nagyon is élvezik az együtt élést,és senki nem rabolt el senkit. Meg nem új hogy együtt vannak.  El is indítottam a konferenciahívást,amúgy is,de pláne mert senki nem volt otthon csak én.


-Gyerekek,látjátok ezt?-hívtam a konferenciacsoportot- 
-Mit?-kérdezte -Viky-
-A híradót.... Idézem... "A Svéd popsztár Eric Saade emberrablással vádolva.A feljelentés szerint a saját szobájából rabolt egy New York-i lányt akinek a neve Eliza Thompson...Minden reptéren őrök állnak ahol a popsztárnak személyes ismerősei vannak. Aki látja a lányt vagy a popsztárt kérjük jelezze.Az aggódó anya várja vissza a lányát."-hadartam-
-Úristen!Akkor értem miért kell a sürgős segítség. De amúgy is aki egy cseppet is rákukkant Eric vagy Lizzie Twitterére,az látja hogy házasok,meg tweetelnek egymásnak...-mondta Andi-
-Igen.Amúgy is Liz nagykorú.Mit szarakodik már az anyja?-kérdezte Isti-
-Passz,ugyanazt mint az enyémek!De így hogy szállásoljuk el Ericet? Oké hogy Mi nem köpjük be,de más igen...-mondtam kérdőn-
- Nem tudjuk kihozni őket még a terminálból sem,máris elkapnak és mind börtönben végezzük. Tuti felismerik,és rendőrök is vannak a reptereken alapból is.Őket tuti értesítették arról hogy Ericet kémleljék. Ha ki is jutunk az utcákon pláne nem megyünk végig lebukás nélkül...-hadartam-
-Igen,segítenünk kell,de felismerhetőek.-mondta Sophie-
-Igen azok.Eric,Tone,Liz,Team Saade... hatkor landolnak Liszt Ferencen de semmi terv arra hogy hogy visszük őket és hova.-mondtam közben erősen agyaltam-
-Megoldjuk.-nyugtattam őket-
-Örök álmodozó....-sóhajtott Sophie-
-És ha lejövünk hozzám?-kérdeztem-
-Hozzád?-kérdezte Viky-
-Igen,a magángép leszáll Pesten,tankol,aztán felszállunk rá és jöjjünk le ide. Itt keresnék utoljára!-magyarázta a tervét-
-Hmmm.... Hívom Ericet a csoportba.-mondtam-
-Woah sziasztok!-vette fel-
-Nos van egy kis gond,de egy elég fura megoldás is.A gond az hogy keresnek a zsaruk,emberrablás miatt,ami nevetséges,mert minden élő ember tudja hogy Liz a feleséged.A terv pedig...Molly!-hadarta Sophie-
-A terv pedig az hogy leszáll a gép Pesten,ti nem szálltok ki belőle,de jelezzétek a reptérnek hogy mi viszont felszállunk a gépre...Becsekkolunk addigra,leellenőriznek. Utána lejövünk ide hozzám Debrecenbe.-összegzett-
-Ez megfelel,de akkor miért ne Debrecenbe menjek kapásból?-kérdezte-
-Mert már úton vagyunk Pestre,Ricsi meg Pesten vár.-mondta Andi-
-Értem,oké.Megyek is szólok a pilótának.Pillanat,addig tartsátok.-mondta-
-Oké-vágtuk rá-


ERIC SZEMSZÖGE:


Elmondtam a pilótának a srácok tervét.


-A terv változott... Leszállunk Pesten felveszünk  pár embert,majd indulunk is Debrecenbe,amint átmentünk a kötelező herce-hurcán.-mondtam-
-Oké,rendben.-vágta rá-
-Köszi!-mentem ki-
-Nincs mit!-vágta rá-

Elköszöntem a srácoktól.Majd telt az út.Az szlovák légtérbe értünk. Onnan kb. 30-40 perc a Pesti leszálló.Meg is kezdtük az ereszkedést szépen lassan. Rendben landoltunk Pesten.
Amíg ellenőrizték a gépet le kellett szállni,mi le is szálltunk. Vártuk a Magyar Team Saade-t.
Amíg ott vártunk azonban nem túl meglepő ,de akkor váratlan dolog történt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése