2013. november 16., szombat

Családi Idill

Sziasztok!
Meghoztam nektek az újabb fejezetet.Remélem tetszik,jó olvasást hozzá.Imádlak titeket,legjobbak vagytok. PUSS Isabella :*  <3


GYEREKEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NYERT AZ ERIC SAADE HUNGARY hála a sok sok megosztásnak és likenak.Hiszem hogy minden egyes cukinak a blogról kijár egy GRATULÁLOK SRÁCOK ÖLELÉS! Büszke vagyok erre a hihetetlen csapatmunkára amit tapasztaltunk míg a verseny volt!Köszönöm/KÖSZÖNJÜK  a likeokat,megosztásokat,Tweeteket. HÁLÁS A CSAPAT ÉRTE :* <3 ;))) :D







ERIC SZEMSZÖGE:



Végre otthon voltunk.Nagyon örültem hogy átölelhetem,megpuszilhatom Lizet.Hiányzott nagyon.

Twitteren most itt volt az ideje hogy közöljem a saadefamilyvel hogy apa leszek...Eddig Sophieék tudták csak,mert vendégek voltunk náluk. Ők is csak amiatt.

Instagramra lassan kellett egy képecske a babáimról...


Sziasztok!
Ismét online elég hosszú kihagyás után...Első sorban habár nem szoktam kiteregetni a magánéletemet,de veletek #saadefamily muszáj megosztanom ezt a mennyei örömhírt,immár két hónapja hogy édesapa vagyok,és hogy az én kincsem a szíve alatt hordja a gyermekünket @LizzieScandinavia :*  <3





http://www.celebritybabyscoop.com/files/2012/08/GSI_HR_JPEG.POER_SPOT080912B_04-960x1440.jpg

Liz is kitett egy képet pont velem egyszerre...


@ericsaadeofficial #Apuci Imádlak <3 :*   :) Csodálatos vagy kincsem <3 <3 <3
@alexjafarzadeh89  @edinjusuframic #nagybácsik  @toneda #nagynéni A nagy és boldog család #backstagenemtúlrég <3 :* ;)  :)






Özönlöttek a gratulációk,és meglepő,de a média nem szállt ránk az instagram képek után. Hála istennek tudták hogy nem vagyunk rájuk kíváncsiak.
Otthon pihentünk mind együtt.Nevetgéltünk,ja és a kedvencem Alex Yvonne paródiája volt... Az fergeteges volt.

-Jaj milyen édes!-parodizálta Yvonnet Alex-
-Istenem ne,kérlek elhányom magam a végén!-nevetett Liz-
-Komolyan beszél!Ha sokat nevet akkor rosszul lesz!-nevettem-
-Akkor Edin tudod mi a teendőnk....-nézett Edinre-
-Igen tudom!- nevetett Edin-
-Komolyan mit akartok?Edo legalább te ne legyél genyó!-nézett félve-
-Leléceltél a főnökkel mikor engem is megkaphattál volna szóval de igen szenya leszek!-vigyorgott Edo kegyetlenül-
-Srácok ne már,Eric csinálj valamit!-nézett rám Liz-
-Oh csinálok,fiúk!-kacsintottam-
-Eric legalább te ne!Azért a gyerekedre vigyázz már legalább!-nevetett Liz-
-Eric legalább te ne, ez mekkora!-szakadt Alex-
-Mi mekkora?-szakadt Edin-
-Juj srácok...Mind tudjuk miről van szó.-nevettem-
-Mit akartok együtt öltöztök,és mind tudjuk hogy szívem nem hord alsónadrágot!-nevetett Liz-
-Jó hogy szólsz!-fogtam meg mindkét kezét-
-Srácok!-futott oda Alex és megragadta Liz egyik lábát,Edin a másikat-
-Ne ne ne!Légyszi gyerekek ne már gondoljatok a gyerekemre hékás!Legalább miatta ne!-sikítozott Liz-
-1,2 ééés 3!Nehezek vagytok kicsim elengedünk!-dobtuk be a medencébe-
-Ezért még kapsz Eric!-jött fel a víz alól-
-Oh ez az!Akkor lelépünk?-nevetett Edin-
-Oh Edo naná!-vágta rá Liz-
-Hey! Nem játszunk olyat csak apuval játszik!-nevettem-
-Mármint?-kérdezte viccesen-
-Még nincs este srácok!-nevetett Alex-
-Nah gyere ki kicsi meg ne fázz!-húztam ki Lizet a vízből-
-Köszi!-csapta rám a vizes haját-
-Így játszol?-kaptam el hátulról-
-Igen!Így!-puszilt meg-
-Halihó engem sem kihagyni!-nevetett az éppen megékező Tone-
-Jaj bocsi,nélküled nincs is buli!-vágta rá Liz-
-Ugye baby?!-pacsiztak Lizzel-
 -Nincs hát.Tone nélkül nem buli a buli,ja és este is leszünk!-mondtam őrülten-
-Istenem mi lesz itt!-nevetett Tone-
-Grill!-vágtam rá-
-Azt szeretjük,de te csinálod nekem terveim vannak,gyere Tone!-húzta be Tonet a házba Liz-


LIZZIE SZEMSZÖGE:


-Figyelj ha már Alexék annyira vetkőzni akarnak van egy ötletem...Tegyünk ki egy "Vetkőzz ,mert fizettünk ezért a szarért!" táblát,kíváncsi vagyok hogy melyik srác vetkőzik le legelőbb...-nevettem-
-Juj erre én is!Oké!-nevetett-
-Menjünk le mielőtt gyanút fognak!-indultunk lefele-


-Hey anyu!-ölelt át Oscar-
-Hello Oscar,Penny?Kicsináltad este?-nevettem-
-Jaj nem,kiszaladt a pulcsijáért.-nevetett-
-Azért,ne is bántsd nekem!-mosolyogtam-
-Hello bogyi!-puszilt meg Pen-
-Szia hogy vagytok?Rég láttalak.-
-Jól vagyunk.Te meg babát vársz!Istenem,ez még mindig olyan nagy csoda!-mondta boldogan-
-Igen.Nagyon boldog vagyok.-mosolyogtam-
-Elhiszem.Nagyon jó hír pláne azok után hogy mi volt itt.-mosolygott-
-Bizony.Végre nyugalom van és boldogság.Megérdemelte mindenki már.-mondtam vidáman-

Este lett,és mindenki meg volt kattanva nagy pihent aggyal nagyon elvicceltük a napot.
Mivel hogy eljött az este,elindult a fiúk szívatása. Az első Alex volt aki bedőlt.

Oscar ki is tette Instagramra:

http://instagram.com/p/eAqpObGmXI/#

 Ezek után elmentek,Alex kicsit besülve érezte magát.

Nagyon őrületes nap volt.Imádtam amúgy is velük lógni,de a traumák után...Megsokszorozódik a dolog.

Eric mellett aludhattam végre!Nagyon hiányzott hogy hozzábújhatok akármikor.
Reggel mennyei érzés volt a karjaiban ébredni.Azonban a mennyei érzésem nagyon hamar szertefoszlott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése