2013. november 9., szombat

Hirtelen fordulat #2


Sziasztok!
Meghoztam az új fejezetet,remélem tetszik,jó olvasást hozzá. Imádlak titeket legjobbak vagytok.PUSS Isabella :*   <3 
 Aki nem likeolta volna még ezt a képet kérem szépen tegye meg :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151719015252116&set=a.10151719015177116.1073741826.146609397115&type=1&permPage=1 Nagyon nagyon fontos!!!!







ERIC SZEMSZÖGE:


Rendőrök tartottak felénk...Nem tudtam mire gondoljak,mit akarnak. De legbelül tudtam hogy mi a helyzet...Lebuktunk valahogy.


-Eric Saade!Le van tartóztatva okmányhamisításért és emberrablásért és zsarolásért!-mondta a zsaru-
-Hey faszfej! A férjemről beszél! Azonnal engedje el!-ordibált Liz-
-Maga Eliza Thom...-mondta-
-Saade! Eliza Saade!-szakította félbe.-
-Elnézést nem engedhetem el. Zsarolási alapon történt a házasság,magát elrabolta Mr.Saade. Ez a vád,és maga itt van Mr.Saadeval.Ami erősíti a vádat.-tájékoztatott-
-Pillanat!-csúsztattam ki a kezemet a zsaru kezeinek szorítása közül-
-Kicsim nyugi. Ne aggódj értem,én rendben leszek.-pusziltam meg,persze svédül beszéltünk,ők semmit sem értettek belőle-
-Rendben,de haza fognak vinni kincsem. Ha haza megyek a baba...-hajtotta a fejét a vállamra zokogva-
-Nagykorú vagy.Alá kell írnod a műtétet ha tiszta idegállapotú és beszámítható vagy. Márpedig sem alkoholista,sem drogos sem agybeteg nem vagy. Tehát a beleegyezésed nélkül nem tehetnek semmit bogyókám!-nyugtattam-
-Igaz...-sóhajtott-
-Azonnal!-rántott el tőle a zsaru és megbilincselt-
-Szeretlek életem!-kiáltottam könnyezve-
-Imádlak picim!-könnyezett-





ERIC SZEMSZÖGE:


Bevittek a börtönbe,és levetkőztettek hogy átöltözzek rabruhába.Hozzám vágták a rabruhát és kimentek hogy átöltözzek.
A zsebemben mindig van egy esküvői fotó,azt kivettem belőle,és eltettem hogy nálam maradjon. Átöltöztem és belöktek egy cellába. 3 másik elég morbid alak volt ott.De nem féltem,tudtam hogy nem ütnek meg,ha befogom a számat,és nem sírok.
Felmásztam az egyik üres ágyra. Az esküvői kép kiesett a zsebemből...

-Ho,ho,ho nézzétek egy jófiú!-vette fel a képet az egyik-
-Kérlek add ide.Nagyon fontos az a kép.-mondtam nyugodtan,és nem utasítóan-
-Nézzétek milyen csirke kapirgál nála!Arab hárem ááá de jó-intett a többieknek-
-Ah azt hiszem el tudnék élvezkedni vele!-vigyorgott kajánul egy másik-
-Tudnék bele mit verni!-mondta perverz hangnemben a harmadik-
-Hey a feleségemről beszélsz!Nem egy sarki kurváról!-kaptam ki a képet a kezéből-
-Minden nő egy kurva,csak egy pasi aki kihozza belőle!-szopogatta az ujját-
-A feleségem a lehető legtávolabb áll egy kurvától már bocs!Elég cinkes hogy így látjátok a nőket,mert nem élvezeti tárgyak,hanem emberek!Nők,anyák,feleségek! Ja és a ne vegyétek a szátokra a feleségemet,aki a szíve alatt hordja a gyermekemet,kösz!-ugrottam fel az ágyra-
-Miért mit csinálsz apuci?-kapott le a legnagyobb darab-
-Könnyű a kisebbet bántani...Apa vagyok,nem barom,nem verekszek.A feleségemnek így is sok kárt okoztam a felelőtlen hülyeségeimmel.-mondtam elzárkózóan-
-Jaj srácok egy igazi rossz rossz fiú!-nevetett gúnyosan-
-Hagyj már!Drogos faszfej!-ugrottam vissza és behunytam a szememet,arra gondoltam hogy Liz lassan két és fél hónapos terhes,és ha kimegyek a kislányom születése lesz már aktuális.El is nyomott az álom.


Reggel arra keltem fel,hogy veszekednek.


-Ki a fasz mondta el bárkinek hogy heroint kapok?Te agyonverünk!-ordibált a szomszéd cellában lévő gyengécske sráccal-
-Nem mondtam senkinek semmit,hagyjál már!-mondta ingerülten-
-Hogy verjük agyon?-fordult a másik két majomhoz-
-Nem tudom,én megkéselném legszívesebben.-vágta rá az egyik-
-Új srác?-fordultak felém-
-Nem kavarodok bele semmilyen ilyesmibe.Intézzétek magatok.-vágtam oda-


Nagyon rossz kedvem volt,hogy nem ölelhetem át Lizet,hogy nem vagyok vele.Aggódtam érte nagyon.


-Mindenki aki benne volt a heroin ügyben ide!-kiáltott az őr-

Nagyon sokan mentek oda. Több mint a rabok fele.Minden cellát átvizsgáltak,és mondták hogy köszi az elszólást!... Nem értettem mire céloz,milyen elszólás? Nem is érdekelt.Haza akartam menni a családomhoz.Ez érdekelt.


-Te piperkőc anyuci szemefénye!-ráncigált az egyik cellatársam-
-Tudod hogy mindenki miattad bukott le!-rúgott gyomorszájon a másik-
-Nem mondtam semmit,fogalmam sincs mit akar.Azt se tudom milyen szerről van szó hagyjál már!-mondtam keservesen-
-Igen,ja mert a drogot annyira érteni kell kis köcsög!-nyomott a falnak-
-Nyírd már ki!-fojtogatott a a harmadik-
-Hagyj már!Azon kívül hogy a feleségemet nem tudom most átölelni semmi sem érdekel.-mondtam szomorúan-
-Jaj anya pici fia!-lökdöstek hármuk közt-
-Hagyj már.Ha kiengednek és a feleségem meglátja hogy bajom esett belehal.Így is okoztam neki elég fájdalmat és így is magát hibáztatja mindenért.Hagyjatok már békén.Szerintetek izgat a hülye drogotok?-mondtam-

Ekkor belépett egy őr és abbamaradt a verekedés.Nem sokáig volt ott,gondolom a hangzavar miatt nézett be.Utána kiküldtek mindenkit az udvarra.Ott minden egyes rab nekem esett.Hogy áruló,spicli,meg piperkőc vagyok. Délig voltunk kint,utána ebédelni tereltek minket. Nem tudtam enni.Liz hiánya,a tudat hogy nem tudom hol van...Nem hagytak magammal törődni.Ott is beszólogattak hogy nyilván anyuci főztje jobb. Nem válaszoltam semmit.
Utána dolgozni küldtek az udvaron voltam a legrosszabb rabokkal összezárva.



RICSI SZEMSZÖGE:





Mikor a konferencia hívást letettem kimentem a szobámból,és láttam hogy otthon vannak a szüleim...Tudtam hogy valami nem lesz jó ha hallották a beszélgetést.Nagyon nem!De mikor kérdeztem mikor értek haza azt mondták pont most. Szóval nem aggódtam.


Aztán kiléptem az ajtón,hogy elinduljak,és hallottam hogy anya telefonálni kezd,amint kiléptem.Mire beértem hogy ne tudjon telefonálni késő volt,feljelentette Ericet hogy hol lesz,mikor.Hazudott és hallott mindent!
Nagyon nagy veszekedés lett,utána egyből hívtam Ericet nem vette fel..
Hívtuk Lizet... Zokogva vette fel.Anélkül is tudtuk sajnos mi a helyzet...De addig volt remény.
 Egyből a kapitányságon voltunk.
 Tone és Liz egymást átölelve ültek. Óvadékot nem lehetett letenni.Liz anyja kikötötte hogy nem tehet le senki óvadékot...Mondtuk Liznek hogy elbújtatjuk hogy ne vigyék haza. Jöttek velünk Zsófihoz mentünk le Gödöllőre,senki nem akart az ország másik végébe menni,hisz Eric Pesten van.
 Este vacsora idő volt,túrós csusza volt a menü,Liz mondta hogy megtanulja elkészíteni mindenképp,mert finom .De látszott hogy azért eszik hogy ne essen baja a babának,de amúgy nincs sok étvágya.Látszott mindenkin hogy ki van készülve. Eric odabent van,nem lehet bemenni hozzá. Pedig a terhes felesége itt van kint és nagyon aggódik. Ez azért szégyen a javából! Undorítóan értelmes emberek vannak itt.Egyesekből az értelem csak úgy sugárzik,kiakad tőlük a radioaktivitás mérő! Erre ezen kívül mást nem nagyon lehet mondani.Egy terhes feleség bizonygatja hogy a férje nem rabolta el és törvényes,rendes házasok.Ráadásul be sem mehet a gyermeke apjához. Este beszélgettünk végig,senki sem tudott aludni.



ERIC SZEMSZÖGE:


Nagyon megizzadtam a munkában és elkezdtek inzultálni hogy nem bírom a munkát meg hasonlók.El kéne egy kis drog,meg gyere nagyfiú vagy akkor szívj egy cigit.Mindre nemet mondtam,nem vettem fel a vitát.Idegesítette őket hogy nem veszem fel magamra a sértéseiket,így verni kezdtek. Amikor már nem bírtam tovább mint egy őrangyal jelent meg az udvaron Liz.

-Hey,olyan kemény legények vannak itt hogy csak reszketek! Tűnés onnan mielőtt mindegyiket kiherélem,ja bocsi azt csak a férfiakkal lehet...-kiáltott-


Mindenki teljesen ledöbbenve nézett rá. Köztük én is,mert elvileg ide nem jöhet be senki...Erre majd kíváncsi leszek nagyon...


-Kicsim jól vagy?-rohant oda hozzám-
-Persze,ti?-öleltem át-
-Most már mi is.-puszilt meg-
-Így értettem én is.Most hogy itt vagytok én is.Addig meg hagyjuk.-simogattam a hátát-
-Azt hitted hagynak elmenni?-mosolygott-
-Ricsiék,hagyni,elmenni,minket?Soha!-nevettem-
-Igen...Így-így!-nevetett-
-Ő anyuci?-állt Liz mögé egy nagydarab állat-
-Igen ,anyuci aki kiherél!Eric....Ügyes vagy és becsületes,nem álltál fegyvertelen emberekkel,ja és nem az az igazi férfi aki itt végzi hanem te amiért családod van-vetett gyilkos pillantást mindenkire majd megcsókolt-
-Menjünk kicsim.-mondtam-
-Megyünk is,mert szöktetlek,te barom állat!-iramodott meg-
-Tudtam én hogy svéd csavar van a dologban!-nevettem-
-Ne humorizálj svéd isten! -nevetett-
-Bakot tartok,menj!-emeltem fel-
-Húzlak fel,gyere!-dobott le kötelet-
-Oh milyen cseles!-nevettem-

Ott vártak a srácok.Sikerült kijutni.Liz visszament még a bíróhoz.


LIZZIE SZEMSZÖGE:


-Mégis milyen alapon zár be egy embert,aki ártatlan,és a felesége 2 hónapos terhes?-rontottam be a bíróhoz-
-Maga?-kérdezett-
-Igen,mint látja állapotos vagyok,és Eric Saade a férjem!Azonnal eressze ki vagy szét csapok a kócerájban!-fenyegetőztem-
-Nyugalom hölgyem.Beigazolódott a vád,emberrablás.Sajnos így nem engedhetem el.-mondta-
-Ide figyeljen az állítólagos elrabolt vagyok!Eliza Saade.-adtam oda az irataimat-
-Ép és egészséges,az iratok rendben.Úgy vélem tisztázta a vád alól a férjét.Kérem nézze el nekem.-mondta-
-Igen,mi sem természetesebb hogy egy fokozottan veszélyeztetett terhes aggódó feleség mellől lesittelik a férjét! Barom állat!-mentem ki-


Percekkel később kint voltam Ericékkel.Nem gondoltunk másra hogy egy kicsit pihenhetünk és nem kell aggódni a hülyeségek miatt.
Tone pedig írt egy csodás dalt a sok együtt megélt öröm és bánat emlékére. Olyan szoros kapcsolat van köztünk akik ott voltak. Azok a hülye éjszakák meg azok a dolgok amiket átvészeltünk együtt.








-Tone ez csodás!-öleltük át-
-Köszi,de ha akartok még hallani akkor hagyjatok élni!-nevetett-
-Bocsi-mosolygott mindenki-
-Egy hetet mindenképpen maradunk.-mondta Eric-
-Igen,nem utazhatunk ennyit ilyen sűrűn.-helyeseltünk-

Elmentünk Sophiékhoz,ott vendégeskedtünk egy hétig.Nagyon jó volt.Sok új dolgot kóstoltunk meg ami rendre mind iszonyatosan finom volt.Mindet meg is tanultuk elkészíteni,azaz próbáltuk,de hát a konyha úszott a hozzávalóktól. Vicces kedvünkben voltunk ugyanis,és vad kajacsata dúlt köztünk.Na igen veszélyesek vagyunk úgy együtt.
Végre azt az igazi égi boldogságot éreztük mind. Nem aggódtunk senki miatt. Most már csak annyi dolgunk volt hogy nyugodtak is maradjunk.

Nagyon jól telt az egy hét amit Pesten töltöttünk a srácokkal. Idegenvezetést is kaptunk Pesten.Meglepett hogy milyen jól ismerik a várost.Teljesen profin elkalauzoltak minket. Nagyon szép hely. Imádtuk a helyet.
 Szomorú búcsú után hazaindultunk Stockholmba. Azok akik ott voltak nagyon aggódtak értünk,mert nem nagyon tudtuk őket értesíteni.
Mindent elmeséltünk nekik töviről hegyire.Aztán mindenki hazament és aludtunk egy nagyot.
Otthon voltunk végre,nyugiban.



MRS. THOMPSON SZEMSZÖGE:


Elkapták a Saade kölyköt. A lányom hazajön és végre azzal a rendes fiúval akit kinéztem neki.Az a Saade kölyök csak bajt hozott a fejére.Teherbe ejtette és nagy bajokba keverte bele.Remélem a lányom végre belátja hogy nem éri meg ez a románc azt a sok bajt ami vele jár. Az a fiú aki udvarolt neki mielőtt elment Stockholmba sokkal rendesebben bánt volna vele,mint ez a piperkőc tette.Inkább férfi mint ez a pipogya alak. A neve Jack és igazán előkelő modora van.Igazán nőként bánna a lányommal.Nem tudom mi baja volt vele a lányomnak.



JACK SZEMSZÖGE:


Eliza a párom volt egy ideje.Egyszer azonban se híre se hamva,majd fellépéseken látjuk az interneten és a televízióban.Kicsit meglepett hogy az a halk szavú,visszahúzódó nem eljárós lány ilyen lett hirtelen.
Akarom őt,és akárhogy itt hagyott ő az enyém.Szerintem az a srác csak a szexre használta és használja ki őt.Semmi másra.Sokkal jobb párja lennék,hisz ő egy okos,visszafogott lán,nem egy ilyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése