2013. október 25., péntek

Mentőakció

Sziasztok!
Itt is vagyok az újabb fejezettel. Remélem tetszik.jó olvasást. Imádlak titeket,legjobbak vagytok! PUSS Isabella. :* <3









TONE SZEMSZÖGE:

Leszálltunk New Yorkban. Egyből agyalni kezdtünk hogy hogy szabadítsuk ki Lizet. Pennyék mesélték hogy ott egy fa az ablaka alatt,pont át tud kapaszkodni egy ember. Gyorsan kellett nagyon cselekednünk mert a műtét napja volt.
Ericet olyan idegesnek senki sem látta még,látszott hogy mindenre elszánt.


LIZZIE SZEMSZÖGE:


A műtét reggele volt. Idegesen a gondolataimba merülve,halálközeli hangulatban sétáltam a szobában fel-alá. Nem figyeltem semmire,Eric nyugtató mondatait mondogattam magamban.Aztán valaki betört az ablakon.

-Mi a frász?-hőköltem hátra-


ERIC SZEMSZÖGE:

Felmásztam a fára és éppen átkapaszkodtam mikor letört az ág amin álltam,így hogy ne essek 3 emeletnyi magasból le, átugrottam és betörtem az ablakot.

-Mi a frász?-hőkölt hátra Liz-
-Pssszt!-csókoltam meg-
-Eric kincsem!-ölelt át könnyezve-
-Siess anyád jön!-intettem az ablak felé-
-Eric,hogy jutunk le?-mutatott lefelé-
-Hölgyem!-dobtam neki oda egy kötelet-
-Eric basszus nagyon félek!-mondta szomorúan-
-Nyugi segítek,de siess mert hallom a kulcs mozgását a zárban.-sürgettem-
-Lent is vagyok,úristen!-csúszott lefelé a kötélen óvatosan-
-Siess,mert nem fogok kijutni!-sürgettem,majd én is elindultam villámgyorsan lefele-

Alexék ott vártak a kocsival.Gyorsan beültünk,és Alex padlógázt adott.

-Kicsim jól vagy?-simogattam a hátát-
-Most hogy itt vagytok egészen jól,igen.-bújt hozzám-
-Kicsim majdnem elvesztettelek!-könnyeztem-
-Majdnem...Az a fő életem.-puszilt meg-
-Komolyan ti mindent összehoztok!-nevetett Tone-
-Igen,néha nagyon is-mondtuk egyszerre-
-Eric ugye tudod,hogy nem mehetünk a reptérre így? Mert fel vagy jelentve?-kérdezte aggodalmasan Lizzie-
-Tudom,ezért is készültem ezekkel!-vettem elő mindenkinek egy-egy hamis útlevelet és okmányokat-
-Mondtam már hogy Te mindent tudsz?-nevetett Liz-
-Igen,pláne ha arról van szó!-mosolyogtam kajánul-
-Igen,pláne...Kár hogy Apuci egy időre szolgálaton kívül lesz!-veregette meg gyengéden a vállamat-
-Igen,tudom.-öltöttem ki rá a nyelvemet-
-Öhm... amúgy a pilóta tudja ki vagy?-kérdezte-
-Igen babám tudja,haverom.Tudom nem mellékesen azt is hogy hova menjünk!-mosolyogtam-
-Neked ki nem az? Ja és ugye tudod,hogy az "elbújunk Tomasnál" stratégia most nem válik majd be?- kérdezte gúnyosan-
-Tudom,ezért most Oscarhoz megyünk!-nevettem-
-Hozzám aztán nem! Az én vázáimat nem engedem a közeletekbe, a konyhapultot mégannyira sem!-nevetett Oscar-
-Te hülye! Másnál nem rosszalkodunk...annyit és annyira.-nevetett Liz-
-Igen ez az! Mit szívózol?-kacagtam-
-Nálatok a nem sok és nem annyira rosszalkodás is abba kerül hogy leszakad a konyhapult...Nem engedlek be a házamba!-nevetett-
-Úristen na de Ericem komolyan hova megyünk?-kérdezte Lizem komolyra fordítva a szót-
-Nem Skandinávia...-vágtam rá-
-Basszus Eric hova megyünk?-"hisztizett"-
-Oké elmondom. Sophiékhoz,Budapestre.-mosolyogtam-
-Úristen de jó!-mosolygott-
-Bizony!-vágtam rá-

Beöltöztünk,úgy hogy ne ismerjenek fel.Sikeresen becsekkoltunk a reptéren.Ott várt a haverom a magángéppel. Ami készen állt a Pesti útra...



MRS THOMPSON SZEMSZÖGE:


Hallottam hogy betörte valaki az ablakot a lányom szobájában. Azonnal mentem is be,hogy lássam mi történt,de a lányom nem volt sehol,és nem volt lent sem. Tehát nem kiugrott,hanem kimászott.Azt is tudtam kinek a segítségével. Hívtam is a rendőröket.


-Jó napot,egy emberrablást szeretnék bejelenteni. A lányomat az ablakán keresztül vitte el egy férfi.-mondtam aggódva-

-Nyugodjon meg.Mondjon el mindent,kérem.-mondta hivatalosan-
-A lányom neve Eliza Thompson. Ma rabolták el,most.-hadartam-
-Rendben esetleg tudja ki az elkövető?-kérdezett-
-Igen,Eric Saade.-vágtam rá-
-Köszönöm,nyomozunk is.-tette le-
Köszönöm szépen.-tettem le-


Végre vége annak a pernahajdernek a lányom körül. Biztosan nem fogja megúszni. A lányom egy visszafogott lány volt. Mígnem megismerte ennek a fiúnak a zenéjét. Akkor teljesen megváltozott, hangos lett,meg bulizni járt,feleselt. Az én lányom nem ilyen volt. Egyáltalán nem ilyennek neveltem hogy elszökik,meg kiszökik. Az egész annak a kölyöknek a hibája.
Alig várom hogy sittre vágják,és a lányom rájöjjön hogy jobb neki nélküle. Egyébként is milyen férfi az aki cserben hagy egy nőt valaki másért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése