2013. október 4., péntek

Utálatos Látogató #Robbanásszerűsiker #1.rész

Sziasztok!
Megjöttem az újabb résszel. Remélem tetszik,jó olvasást. Imádlak titeket,legjobbak vagytok. PUSS Isabella :* <3









ERIC SZEMSZÖGE:


Rendben hazaértünk.Megvacsoráztunk,és lefeküdtünk aludni.

Reggel elég korán felkeltem.Lementem a konyhába reggelit csinálni.Nem túl sokkal azután csengettek.Azonnal ki is mentem hogy nehogy még egyszer csengessen,felkeltve Lizet.
Mikor kiléptem kisebb sokk ért.Liz hülye anyja volt ott.

-Hol a lányom?-vágta oda-
-Alszik!Ezért ha lehet csendesen.Köszi-intettem csendre-
-Hazudsz.Hol a lányom?-vágott morbid fejet-
-Alszik!Odafent a hálóban.Kérem menjen el. Maradjon csendben.-csitítottam-
-Hol a lányom?!-ráncigált-
-Alszik.Ahogy én is megyek vissza mellé aludni.Nincs időm,se energiám önre.Liznek még ennyi sincs!-vetettem oda-
-Látszik hogy terhes...Mit képzel magáról,hogy felcsinálja.Még csak nem is házasok.-akadt ki-
-De azok vagyunk.-vágtam rá-
-Megölöm!Hogy merészelt hozzámenni egy magafajtához.Maga semmit sem tud csak felelőtlen ígéretek hadait tenni.-lökött el-


-Eric,drágám.Mi a fene van?-jött le Liz-


LIZZIE SZEMSZÖGE:


-Eric,drágám.Mi a fene van?-kérdeztem-

Akit megláttam belépni a bejárati ajtón azonban nem ő volt. Anyám!!!
Ott haltam meg majdnem...

-Az van hogy te hazajössz!Aláírsz egy válópert és elveteted azt a gyereket!-rángatott le anyám a lépcsőn-
-Milyen válóper? Milyen elvetet....mi?-akadt ki Eric-
-Jól hallotta,suhanc.Eliza lásd be csak bajod van mióta ismered ezt a ficsúrt-lökte el Ericet anyám-
-Eressz már!-löktem el anyámat-
-Nem lesz itt semmilyen elmenés meg abortusz meg válóper.Imádom a férjemet,és imádni is fogom amíg csak élek!-bújtam Erichez-
-Menjen el míg nem ölöm meg. Meghalt maga miatt a gyerekem. Még egy gyermekemet nem fogja megölni!-lökte ki Eric anyámat az ajtón-
-Köszönöm kincsem!-csókoltam meg-
-Igazán örömömre szolgált!-rúgott egy nagyot az ajtóba-
-Kicsim nehogy el törd a lábad.Vigyázz rá!-húztam magamhoz közel-
-Jól van.Bocsi.-ölelt át-
-Min agyalsz?-kérdeztem-
-Gyere!-húzott be az irodába-
-Ajaj!Kezdek félni.-nevettem-
-Ne már! Annyira nem vagyok rossz főnök!-kacagott-
-Dalt írtál ugye?-csillant fel a szemem-
-Bizony!-vágta rá-

Megmutatta ezt a zseniális dalt: 







-Kicsim!Hadd ne mondjam hogy... a francba már megint elolvadtam tőled!-öleltem át-
-Egy év után még mindig ki tudom nyírni a feleségemet...Ahh haver tudok valamit!-nevetett-
-Hajj de vicces vagy apu!-nevettem-
-Az és mellé még jól is nézek ki!-kacsintott-
-Öhm... várj jól nézel ki a fejedből?-kacagtam-
-Na ne! Kicsim nem ,hanem szexi vagyok,nem?-mosolygott-
-Hát... nah jó igen-pusziltam meg és az ölébe ültem-
-Köszi!-pörgette meg a széket-
-Jaj anyám ezt ne mert lehánylak!-tájékoztattam-
-Jaj oké akkor nem.-álltunk fel és elindultunk ki-
-És kislemez lesz?-mosolyogtam-
-Igen! -vágta rá-
-Mikor veszitek fel?-kérdeztem-
-Holnap!-mondta határozottan-
-Mehetek?-mosolyogtam-
-Persze,amúgy is jönnél ha nem akarnál is!-öltötte ki a nyelvét-
-Ja jó tudni!-vágtam rá-
-Eddig is tudhattad volna picim!-kacsintott-
-Ajjaj mi lesz ebből a sok kacsintásból...-forgattam a szemem-
-Stúdió?-nézett meglepve-
-Ja,az.Vagy mi?-vörösödtem el értetlenül-
-Jaj nem érti....-mosolygott-
-Aaaah értem!-kacsintottam rá-
-Ugye....-vigyorgott-

Végül reggeli után Eric úgy döntött felkapja a gitárját,és menjünk sétálni. Meggyőztem hogy az állatkert a legjobb hely ilyen jó időben.A múltkor is hatalmas sikere volt a látogatásunknak...Bementünk,és Eric meglátta a "táncoló" medvét. Egyből az az ötlete támadt hogy segít neki,játszik valamit a gitáron.Sejtettem hogy nagyon vicces lesz ez a nap.

ERIC SZEMSZÖGE:


-Kicsim, táncos maci!Ezt fotózd...-nevetett fülig érő szájjal-























-Eric kincsem azt hiszem a maci is Saadeist!-mutatta a képet-
-Jaj,meglehet a zenét mindenki szereti...Ráadásul táncosnak sem utolsó,egész nagyban nyomja az ipart.-nevettem-
-Igen lestem a mozdulatsort drágám,láttam hogy bejött.Este valami a többiekkel?Tone nagyon jó kedvében van.-kérdezte-
-Remek!Babaváróbuli!Úgyis megérünk egy misét mi együtt.-vigyorogtam-









Este babaünneplő bulit tartottunk...Nagyon jó volt hogy mindenki együtt ott volt velünk.

-Na gyerekek bontsuk ki ezt!-rázta Alex a colat mint a hülye-
-Ember!Ne rázd már! Felrobban!-vette el tőle Liz-
-Na majd én!-csavartam meg a kupakot az persze telibe spriccolt-
-Haver!Ázott kutya lettél.-nevetett Alex-
-Gondolom ez volt a hátsó szándék.-nevettem-
-Igen,kicsit.De csak mert imádom a felsőtested!-vágott is-is arcot nevetve-
-Oh haver annyira szeretlek!Gyere ide hadd öleljelek meg!-indultam el felé-
-Nem haver köszi nem!Gyönyörű vagy és imádlak de nem!-futott el előlem-
-De hát én úgy szeretlek!-tettetem sírást-
-Jaj haver, én is téged.Amikor nem úszol a trutyiban!-nevetett-
-Jaj kicsim engem mindig megölelhetsz és ha olyan kedvem van még tisztára is nyallak!-ölelt át Liz-
-Jaj kicsim...-parodizálta Alex-
-Igen kicsim?-vetett rá gyilkos pillantást Liz-
-Semmi anya-szipogott Alex-
-Gondoltam!-nevettem-
-Valaki fagyit?-jött be Edin-
-Pisztácia!Eric el a kezekkel,te vagy az utolsó mert ha a kezedbe kerül azonnal eltűnik,tehát neked szigorúan én szedek.-nevetett Tone-
-Na de jó!Ide vele!Nem falom fel előletek csak a három negyedét.-kaptam ki Tone kezéből a fagyit-
-Erről le kell szokj ha baba lesz a házban...Vagy kint alszol!-vette el Liz nevetve-
-Oké értettem-kullogtam el-
-Itt is van!-jött ki 10 perccel később-










-Nyami!-estem neki-
-Biztos vagy te benne hogy ő az apa lesz és nem a gyerek neveli majd őt?-nevetett Tone-
-Nem nem vagyok biztos...Tudom hogy úgy lesz!-kacagott Liz-
-Lányok...Azért na...-pirultam ki hogy nem tudok mit mondani-
-Na ennyi vagy kicsi Eric!-borzolt össze Tone-

Nagyon jól éreztük magunkat,végre együtt volt a csapat és minden klappolt,és senkinek nem volt melója ami sürgős.Elsütögettünk meg viccelődtünk úgy éjfélig utána mindenki jobbnak látta ha mennek aludni,meg nekem a stúdiózás is reggelre volt szervezve.Tehát elmentünk aludni,miután a többiek is rendben elindultak és felhívtak hogy rendben hazaértek.


Reggel felkeltünk és megreggeliztünk. Utána elindultunk a Roxy Recordings-ba a kislemez miatt.
 Mindenki ott volt időben. Reggel tízkor mindent el is kezdtünk. 


Jól haladtunk a dalokkal. Tartottunk egy kisebb szünetet. Beszélgettünk,hülyültünk kicsit.
Úgy egy órát pihentünk,utána visszatértünk a melóhoz.Befejeztük a felvételt.Az újrahallgatáson és szerkesztésen volt a sor.
De előtte is tartottunk egy kis szünetet.Liz még amúgy sem látta az egész épületet.Szóval körbesétáltunk.A legalsó szinten voltunk amikor hirtelen valami nagy puffanást és csattanásokat és sikoly szerű hangokat hallottunk és minden áram elment.Pár másodpercen belül hihetetlenül félelmetes,hangos robajjal romok omlottak ránk.Az épületet felrobbantották.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése