2013. szeptember 27., péntek

A bölcsesség felszabadít

Sziasztok!
Itt van az újabb fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást.
Kitartást a sulihoz. Hamarosan itt a nyár is... ;) Sok sikert a vizsgákhoz,dolgozatokhoz,versenyekhez.
Imádlak titeket,legjobbak vagytok. PUSS Isabella  <3 :*





LIZZIE SZEMSZÖGE:


Hallgattam Ericre.Amennyire tudtam nyugodt maradtam. Végig arra a boldogságra összpontosítottam hogy szülők leszünk.


-Jaj milyen cuki.Minden rendben lesz... Ez a legmaflább ígéret a földön!-nevetett Aksel-
-Tudod ellenben veled én be is tartom!-mondta  Eric engem nézve-
-Ja,mint ahogy azt velem tetted ,mi?-vetette oda Emma-
-Tudod hogy nem jött volna össze Emma. Kérlek, Lizet ne bántsd... Nem akartalak megbántani. Ő sem. Könyörgött hogy hagyjam,hogy maradjak veled.De én őt akartam. Nem akartalak tönkretenni. Kedves csaj vagy. Tudod mennyien kapnának érted ha nem adnád a dühödt áldozatot?-mondta Eric kedvesen-
-Komolyan? Így minden világos,abban az esetben... Kinyírlak!-vágott eszelős fejet Emma-
-Kérlek,nyugi.Beszéljük meg. Ne bántsuk egymást könyörgöm. Nem unjátok a feszkót?-kérdeztem-


Ekkor belépett Tone. Ezt tátogta Eric.

-Tone a házban...-tátogta-


Bólogattam.

Senki sem látta Tonet Ericen kívül.

10 percen belül kint voltak a zsaruk.Óvatosan közelítettek felénk és lefegyverezték őket.Nagyon félelmetes volt. Elvitték őket.


-Eric!-rohantam oda amint elvitték őket és szorosan átöleltem-
-Kicsim,jól vagy? Istenem azonnal dokihoz kell menni.-mondta aggódva-
-Igen tudom!-vágtam rá-


El is indultunk.



ERIC SZEMSZÖGE:


Mikor odaértünk egyből behívott a doki.
Megvizsgálta Lizet.Azt mondta hogy nagyon vigyázzunk mert egy hajszálon múlik a vetélés.
Tone nálunk aludt aznap este.Popular Lizzie hasánál aludt. Olyan édesek voltak. Istenem, Lizzie áldott állapotban van!Ez hihetetlen... Egyszerűen alig tudom elhinni hogy apa leszek.

Nem is tudtam elaludni.Negyedszer próbáltak meg megölni egy éven belül. Félek hogy a gyermekemet is megpróbálják bántani.
Milyen apa leszek,aki még önmagára sem képes figyelni.Olyan felelőtlen vagyok,és gyerekes. Hogy fogok felnevelni egy kicsit? Még férjként is kudarcot vallok, napról napra.Hogy lehetnék apa?Csak ezek a gondolatok cikáztak a fejemben.Örültem a babának,sőt a világon nem volt nálam boldogabb miatta.De aggályaim is voltak bőven.

Ott ültem néztem ahogy Liz alszik.Egy idő után felébredt,gondolom észrevette hogy nem alszom.

-Szívem,mi a baj?-puszilt meg-
-Rossz apa leszek. Még rád meg magamra sem tudok vigyázni,hogy vigyázhatnék egy kisbabára?Felelőtlen,éretlen és gyerekes vagyok.-temettem a kezembe az arcomat-
-Eric ez a leghülyébb mondatod amit valaha hallottam tőled!Idióta!A legjobb apa leszel.Istenem,még egy olyan jó apa mint te...nincs a földön. Rám pedig nagyon is jól vigyázol,sőt túl jól!-simogatta a hátamat-
-Nem igaz. Gondolj már bele! Miattam kerültetek Tonenal többször is halálközelbe.Tonet elrabolták,téged majdnem megöltek kétszer is. Engem is meg akartak ölni négyszer.Minden fájdalom amit te szenvedtél meg miattam volt.Az anyád,a vetélés,amikor miattam aggódtál.-könnyeztem-
-Az a múlt!Most már börtönben vannak.Mindennek vége. Minden rendben lesz.Amúgy is nem igaz.Nem miattad szenvedtem,hanem anyám és Emmaék miatt.Kincsem imádlak,te vagy az életem értelme,vagy a napfény a sötétségben ami körülöttünk van. Nyugi ennyi volt a sírás.-ölelt át-
-Az is igaz,hogy elkapták őket.De nem akarok a tárgyalásra menni. Semmi kedvem velük szarakodni,és a poén hogy Téged is belerángatnak. Hogy rohadjanak meg.-mondtam bosszúsan-
-Igen,tudom...De nyugodj meg.Nem kell aggódni túl leszünk rajta és vége lesz.Aludjunk,én fáradt vagyok nagyon.-puszilt meg-
-Igen én is.Jó éjt!-pusziltam meg-
-Jó éjt kicsim!-bújt hozzám,így aludtunk el-


Ezek után már el tudtam aludni. Megnyugodott a lelkiismeretem kicsit.

Reggel sokáig aludtunk.Kimerített az a nap ami mögöttünk volt.Megcsörrent a telefonom,Tomas volt az.

-Szia figyelj,ott vagyok két perc. Fontos lesz!-mondta-
-Oké,szia-tettem le-
-Szia-köszönt el-


Amint letettük meg is érkezett.


-Szia mi az?-kíváncsiskodtam-
-Sziasztok, ez a baj!-nyitotta ki az Expressen webújságot-
- Mi a...?-akadtam ki-
-Eric,mikor voltál Twitteren?-kérdezte Tomas-
-Az interjú napján-vágtam rá-
-Menj fel!-mondta-
-Oké. Juj te jó isten! Mi ez a sok Tweet?-akadtam ki-
-Az interjú...Eric kicsit megindítottad a lavinát...-mondta Tomas-
-Ahj,gondoltam.Olvassunk...-ültem le-

Olyan tweetek voltak mint....

@BellaDude : @YvonneGåström Kis rohadék! Szerintem @LizzieScandinavia méltósággal helyt állt mint nő. Kétlem hogy Ericnek a szex tetszene benne.Szexista k*rva vagy :* #kapdbe

@YvonneGåström : @BellaDude  Nem vagyok szexista,csak kicsúszott a számon. Egyébként meg nem kell hőbörögni #saadeistek olyan barmok vagytok! #Huhrendesenfélektőletek komolyan viselkedjetek már ember módjára!

Meg így tovább....


@ericsaademusic : @YvonneGåström Öhm... Nem minősítem a munkádat inkább...Nem lenne szép.Figyelj nekem mondjad ha netán bajod van abban a riporter fejecskédben. Ne a rajongóim oltogasd mert hidd el @LizzieScandinavia és én sem hagyjuk őket!Másfelől ha még egy rossz szót szólsz a #saadefamilyre nem tudom mit csinálok veled! #saadefamily köszönjük szépen  :* <3 ;)

@LizzieScandinavia : Haha #Baby ennyi #pacsiiii @YvonneGåström tegyél lakatot a szádra mert nem akarod látni azt amikor idegesek vagyunk amúgy is akadjál le a #saadefamilyről mert nem az ő hibájuk hogy te egy r*banc vagy!...#saadefamily köszönjük szépen  <3 :*  ;) ! :*

Utána elolvastuk az expressen.se cikkét.

" A feltörekvő riporter kihúzta a gyufát... Yvonne Gåström kicsit túl közvetlen volt Eric Saadeval és feleségével történt interjú közben íme az interjú leirata:

-Most pedig fogadjátok nagy szeretettel Svédország Idolját a csodálatos Eric Saade-t,és imádnivaló feleségét és táncosát Lizzie-t.-Yvonne
-Jó reggelt,köszi sziasztok! -Eric
-Jó reggelt sziasztok.-Lizzie
-Sziasztok,jó reggelt.Milyen szépek vagytok együtt.- Yvonne-
-Köszi.-Ericék
-Az albumod eladási rekordokat döntöget,a fanjaid sosem voltak többen.De mindenki kíváncsi arra hogy ki áll mögötted,és hogy ismerted meg a múzsádat.Nos,nem mindenki tudja pontosan hogy is alakult ez veletek.Elmesélnétek?-Yvonne-
-Mivel nem olyan személyes sztori igen.-Eric-
-New Yorkban nőttem fel, ott is születtem.Egyszer voltunk egy hétig még 5 éves koromban Svédországban,akkor belezúgtam a helybe. Utána 2011-ben Angliában nyaraltam a rokonaimnál amikor az ESC volt. Akkor lettem rajongó.-Liz-
-Ah egy rajongó.-Yvonne-
-Bizony! Tehát, megszerettem Eric zenéjét,stílusát.Úgy igazán nagy rajongó lettem.Leérettségiztem a gimiben,a legjobb eredménnyel.De a Svéd és Norvég nyelvtudásommal nem találtam ott munkát az USA-ban.Így anyám unszolt hogy iratkozzak be a New York állami egyetemre, ne a Saade gyereken lógjak állandóan.Hisz ki ő nekem hogy többet tudok róla mint a családomról? Igen,mindig baja volt anyunak Erickel,hogy mióta rajongó lettem önmagamat adtam mindig.Ez nem tetszett neki...De nem csak Eric miatt akartam az országba jönni,a Stockholmi egyetemre indultam eredetileg.-Liz-
-Bizony,csak megtorpedóztam a tervedet.-Eric-
-Kicsit,kincsem...-Liz-
-Hogy találkoztatok végül?- Yvonne-
-Egy dedikáláson. Liz éppen sorra került mikor szóltak hogy mennem kell vagy elkések a koncertről...Utánam szólt,hogy írjak még alá,de sajnos nemet kellett mondjak.-Eric-
-Oh...-Yvonne-
-Utána a legközelebbi koncerten,ami nem aznap volt Liz ott volt a Backstageben.Felismertem a hangját,meg úgy őt is.De akkor nem esett le honnan ismerem. Csak aláírtam neki is,és fotó készült.Mint mindenki mással.De elmesélte hogy ott volt. Akkor le esett hogy ismertem.Utána találkoztunk véletlen egy étteremben,J-son is velem volt...Hárman ittunk meg egy kávét.Ja és amúgy Liz ki akart osonni úgy hogy ne vegyem észre,csak észrevettem és meghívtam egy kávéra.Utána elérhetőségeket cseréltünk,mert nagyon kedves,vicces csaj volt.Olyan más mint a többi fan.-Eric-
-Jaj ez irtó aranyos történet.Teljesen véletlen lettetek Svédország legszebb párja!-Yvonne-
-Majdnem... Szóval elérhetőséget cseréltünk,és pár nappal később megbetegedett a táncosom. Felhívtam Lizet tud-e valakit.Mondta hogy táncolt,de nem túl jó.Nagy kérlelés után végre meggyőztem.Elhívtam egy próbára.Nagyon jól tudta a koreográfiákat,azonnal mellette döntöttem,ismertem is,meg jól is táncolt.Ezután az egyik koncert utáni afterparty-n tudatosult szerintem mindkettőnkben hogy többet jelentünk egymásnak mint haverok,addig csak azok voltunk.Szóval akkor kiderült hogy kölcsönösen érzünk egymás iránt valamit.A többi meg a mi dolgunk.-Eric-
-Ez egy álompár meséje volt kérem szépen!Csodásak vagytok így együtt.De ha jól tudom,az az afterparty még akkor volt mikor Emma volt a párod,vele miért szakítottál és hogyan?-Yvonne-
-Kezdünk eltérni a dolgoktól amik miatt jöttünk... Nem csak Liz miatt nem folytattam a dolgot Emmaval...Nem ment az nekünk együtt vele. Nem igazi érzelmek voltak.Csak fellángolás.Azért is lett vége azzal hogy megismertem a szerelmet.Kérlek,ennél jobban ne menjünk bele a magánéletembe,ennyit mondok,köszi-Eric-
-Rendben,és te Liz,miért voltál kórházban?-Yvonne-
-Nos?- Yvonne-
-Daganatom volt.Szerencsére időben észrevették és sugárkezelés sem kellett,elég volt a műtét és a gyógyszerek.De sajnos nagyon nagy ára volt hogy életben lehetek.Eric nagyon nehéz döntést hozott meg akkor. Lemondott egy álmáról hogy életben maradjak.-Liz-
-Mi volt az az álom?-Yvonne-
-A műtét egyik lehetséges mellékhatása a meddőség volt.Nos sajnálatunkra ez a mellékhatás bekövetkezett-Eric-
-Értem.Ezt nagy sajnálattal halljuk.Mindenki nagyon szeretettel várta a Saade Babát-Yvonne-
-Már bocsi,de most a feleségemet sajnáltad le és burkoltan őt hibáztatod a meddőségért?-Eric-
-Nem.Bocsánat,csak szomorú ami történt veletek.-Yvonne-
-Nem kell lesajnálni. Erősebb a kapcsolatunk mint valaha.-Eric-
-Nos,bocsi de apa akarsz lenni. Biztos jó az ágyban ha annak ellenére vele vagy hogy sosem válthatod vele valóra az álmod-Yvonne-
-Sziasztok,itt sem vagyunk. Hülye picsa! Médiakurvák!-Eric-
-Tudod kicsim.. cikis hogy egy olyan nőnek szólsz be aki halálos betegséget győzött le.Lehet hogy meddő vagyok,de te azzal együtt hogy tudsz szülni egy szexista kurva maradsz!-Liz-
Nos nem tudjuk hogy Yvonne és Eric emberei hogy fogják megoldani ezt az ügyet.De Mr.Saade-t ismerve nem fog megjelenni egyhamar az SVT 4 képernyőjén... A #Saadefamily azonnal Tweetek hadával árasztotta el Eric és Yvonne fiókját is.Például:

@BellaDude : @YvonneGåström Kis rohadék! Szerintem @LizzieScandinavia méltósággal helyt állt mint nő. Kétlem hogy Ericnek a szex tetszene benne.Szexista k*rva vagy  :* #kapdbe

@YvonneGåström : @BellaDude  Nem vagyok szexista,csak kicsúszott a számon. Egyébként meg nem kell hőbörögni #saadeistek olyan barmok vagytok! #Huhrendesenfélektőletek komolyan viselkedjetek már ember módjára!

       Eric egyenlőre nem reagált még. Managementje elzárkózott a nyilatkozattól.  "



-Mi a francot képzelnek?-kérdezte Liz-
-Passz! Teszek fel egy képet Instára,megnyugtatom a Saadefamilymet...-mondtam-


Isntagram:

Hmmm.... A Média.... tele van értéktelen,semmilyen,egyforma emberekkel.Akik mások életét rágják le,mert az övéikben nincsen semmi amin rágódhatnának. #Saadefamilym nyugi! Csak tegyetek rájuk magasról. Hadd lássák hogy ti vagytok a jobbak....Nem a mi hibánk hogy nekik annyira unalmas az életük hogy a mienket akarják élni  ;)  :* <3









 Lizzie is tett ki egy megnyugtató képet.



Instagram:


Méltósággal tűrni a sors pofonjait, az emberség.Kiállni amellett ami te magad vagy,az merészség. Nem hagyni magad legyőzni,bármi vagy bárki is legyen az ellenfeled,az erő. Különlegesnek maradni,egy begyöpösödött világban,színesség. Nem baj ha különc vagy,amíg önmagad vagy.Ha mindig önmagadat adod,csak azok maradnak melletted akik igazán Téged szeretnek.Márpedig ha csak olyanok maradnak melletted,az életedben bármi jöhet,te értük bármire képes leszel. <3  :*  #Nyugisanészenével ;)




  http://us.cdn282.fansshare.com/celebrity/juliannehough/450_julianne-hough-dot-net-event-mtvmovieawards-june-344184870.jpg



 Ezek után akiknek leesett hogy most már tetten érhetőek vagyunk a neten azonnal lecsaptak ránk. Ömlöttek a e-mailek és egyéb üzenetek.Egy interjúra mondtam igent,a Nyhetsmorgonra! Estig elhúzódott ez a nyugtatás meg egyebek. A Magyar Team Saade volt talán a legvehemensebb hangvételű a vitában,őket volt nehéz lenyugtatni.
Utána ki is dőltünk elég hamar...




NYHETSMORGON:


Odaértünk reggel nyolcra.


-Sziasztok.Mi nem az SVT 4 hülyeségét tablaljuk.Nyugi.-mosolygott a műsorvezető-
-Köszi!Jó reggelt!-mosolyogtam-
-Hogy vagytok? Nagyon jó idézetek születtek meg Instagramon a képeitekhez. Nos mindegyik illik a Saadefamily hozzáállására.Mindegyik olyan saadeist...-incselkedett a műsorvezető-
-Igen az egyiket én a Saade,a másikat ő a fő saadeist találta ki.-nevettem-
-Igen igen!-bólogatott Liz-
-Nos,ami azt illeti sosem voltunk boldogabbak.De nem mondok ennél többet.-mondtam-
-Hmm... milyen titokzatos!-mondta az állát birizgálva-
-Nem,csak tényleg nem azt akarom hogy azért legyek híres mert tőlem zeng a média.-mondtam nyugisan-
-Persze érthető.Nem is azért.-értett egyet a műsorvezető-
-Nos lenyugtattátok a saadeistek hadait. Mi a helyzet Dannyel? Ő is beszólogatott hogy LA-ben van meg egyebek...-kérdezett-
-Nem tudok vele mit kezdeni.Nem is érdekel ha neki így jó...hajrá!Engem aztán nem fog zavarni...Visszatérve...A saadefamilyt lenyugtatni kész rémálom.Mindenki vehemens,makacs és kitartó!-összegeztem-
-Igen,az látszik hogy ki az idoljuk.Sokat ütöttek rád!-nevetett a riporter-
-Ja akkor már értem miért van készen tőlem mindenki!-nevettem-
-Igen kicsim,csak ez az oka!..-simogatta Liz a hátamat-
-Ejnye! Megint? Komolyan? Táncakadémia kettő?-nevettem-
-Ajjajj!Nem,nincs itt a balett cipőm!-nevetett Liz-
-Haha!Mi történt? -nevetett a műsorvezető-
-Ah semmi...csak kaptam kicsit!-mosolyogtam-
-Na igen.De mostantól szabin vagyok!-nevetett Liz-
-Kimerített a férjnevelés? -mosolygott a műsorvezető-
-Elég nagy meló,igen!-nevetett Liz-
-Azért mostanában már nem vagyok annyira nagyon nevelésre szoruló állapotban!-húztam ki magam és komoly arcot vágtam-
-Akkor lássuk hogy elmész-e időjárás jelentőnek!-mutatott a szoba másik részére a műsorvezető-
-Remek!-pattantam fel-
-Mi lesz ebből...-nevetett Liz-
-Időjárás jelentés!-öltöttem ki a nyelvem rá-





   http://www.youtube.com/watch?v=ypa0H-XjqJc  


-Kicsim haláli profi voltál!Hol van Svédország? Komolyan?-nevetett Liz-
-Jaj izgultam na!-vigyorogtam-
-Nagyon jó volt!-mosolygott a műsorvezető-
-Köszi,na látod egyetlenem,ő elismeri a profizmusomat!-kacagtam-
-Raawr! Majd adok én neked profizmust!-forgatta a szemét Liz-
-Nana! Csak ülj meg a seggeden abban legyél profi úgy jópár hónapig...majd értesítelek ha már nem kell a fenekeden megülnöd...-nevettem-
-Látod mit művel?-mutatott rám Liz-
-Igen nem is értem hogy bírtok egymással.Na de vannak még fellépéseid.
-Igen!Köszi!-álltam fel-









-Remek volt köszönjük Eric!-mosolygott mikor visszaültem melléjük-
-Mire vagytok kíváncsiak még?-vigyorogtam-
-Nos az új albumod a Forgive Me eladási rekorder.Gondolom a mesés feleséged Lizzie ihlette meg...Ha nem baj mi áll mögötte?-kérdezett-
-Nos,a megismerkedésünk,és az egyéb dolgok amik történtek...Van amit nem kell elemezni,mert egyértelmű,aztán vannak amiknek a jelentését csak mi érthetjük igazán.-mosolyogtam-
-Igen.Köszönjük a választ.-
-Én köszönöm,hogy egy rendes interjún lehetek ahol nem a magánéletünkben áskálódnak.-mosolyogtam-
-Nagyon boldogok vagytok!Nagyon jó látni.Nos,jó vagy nem jó... vége a műsoridőnek.További kellemes szép együtt töltött pillanatokat nektek.Viszontlátásra holnap a kedves nézőknek.-mosolygott a házigazda-
-Köszönjük!További szép napot nektek-vágtuk rá kedvesen-




11 körül végeztünk a műsorban.Utána hazamentünk.Megebédeltünk,majd elmentünk a parkba sétálni.Nem voltak túl nagy terveink,csak nyugiban akartunk lenni,kettesben.
Miután bejártuk a parkot hazaindultunk...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése