2013. október 18., péntek

Nem mehetsz el!

Sziasztok!
Közeleg az őszi szünet :D az azt jelenti hogy több időnk lesz lazulni,nekem írni pl. ..:D Itt vagyok az újabb fejezettel.Jó olvasást,remélem tetszik :) Jó bulizást a szünetre. Imádlak titeket,legjobbak vagytok PUSS Isabella. :* <3









MRS. THOMPSON SZEMSZÖGE:


Éppen a híradót néztem,amikor meghallottam ezt a hírt:

"Ma bomba robbant a King Island-i Roxy Recordings-ban.Nem sokan tartózkodtak az épületben,csupán Eric Saade és emberei.A mentések,és a romok eltakarítása folyamatban van.A nyomozás a mentés befejezése után a tanúvallomások felvételével megy tovább.Addig is a lehetséges gyanúsítottakat veszik számba.Aggodalomra eddig még semmi ok. Az áldozatok valószínűleg életben vannak."

 Ez nagyon felidegesített. Tudtam hogy amint a lányomat kimentik,és kiengedik a kórházból azon nyomban haza fogom vinni.El is indultam a központi kórházba.




LIZZIE SZEMSZÖGE:


Mindenki boldog volt,hogy mindenki rendben volt. Nagyon idilli jelenet volt,amikor belépett anyám...


-Jó napot!Mégis mi volt ez?-őrjöngött-
-Anya menj ki.Most!-intettem az ajtó felé-
- Nem megyek ki!Ami azt illeti maguk mind mehetnek ki!Egyikük sem rokona a lányomnak!Maga suhanc meg csak a bajt hozta a fejére!-tajtékzott-
-Nem itt az egyetlen aki nem rokonom,az Te vagy!Menj el.Most!-kiabáltam-
-Kicsim,majd én.Ne idegeskedj,fontosabb dologra van gondod most ennél a nőnél.-puszilt meg Eric és megsimogatta az arcomat-
-Milyen fontosabb dolog?-akadt ki anyám-
-Tudja,baleset érte.Sérült a lába,mindenki nyugtatja és aggódik érte,meg azt tartja szem előtt hogy neki a legjobb legyen!Erre maga idegesíti és nekiesik!Tudja az ilyet nem anyának,hanem utolsó szemétládának hívják felénk!-akadt ki Eric-
-Maga oktat ki engem illemről? Majdnem megölték maga miatt a lányomat,nem is egyszer.Ráadásul,terhes,22 évesen!-ordibált anyám-
-Ha nem akart volna babát nem lenne terhes.Maga jön!-gúnyolódott Eric-
-Ha maga nem lenne nem akart volna gyereket!-vágta oda-
-Ha én nem lennék már öngyilkos lett volna,mert depressziós lenne.Mert maga nem engedi hogy magát adja és önmaga álmait élje. Imádja Svédországot,5 éves kora óta,nem miattam,akkor nem is tudta hogy élek! Szóval azt a döntését a lányának hogy a Stockholmi Egyetemre jelentkezett,nem miattam tette meg. Hanem az ország és az érdeklődése miatt.Az hogy én is itt vagyok az egy kis extra lett volna neki.Látszott rajta mikor először láttam,hogy nem csak miattam van itt,hanem amúgy is itt lenne.Szóval kérem ne mondja azt hogy nem tettem jót!-mondta Eric és a hangja nagyon dühös volt,nem olyan nyugodt és higgadt mint szokott-
-Mindenki fogja be!Eric,legyen annyi eszed hogy nem állsz le vele.Te meg,húzzál ki a francba!-ordibáltam-
-Megyek,ha kiengedtek.Lefoglaltam a jegyet,amint kiengednek indulunk és az első időpontban elveteted azt a lelencet!-kiabált anyám-
-Mit?Már bocsánat de az a "lelenc" az életem értelme,akár csak az édesapja,aki mindennél többet jelent nekem!-háborodtam fel-
-Meglásd pofára esel,de én nem leszek ott hogy segítsek.- fellengzett anya-
-Nem esek pofára mert már nem földi ami a férjemmel köztünk van.Sosem fogod megérteni,mert apámhoz is csak a pénz miatt mentél hozzá.Sosem szeretted,akkor mit akarsz? Én tényleg szeretem Ericet,nem csak vele vagyok,hanem érte élek.-mondtam és szorosan magamhoz öleltem Ericet-

Anyám kiment...Látta hogy nem éri el amit akar.



MRS THOMPSON SZEMSZÖGE:


Tudtam hogy le kell fizessem az őrt,hogy kiküldje azokat a szobából,hogy a lányom egyedül legyen.Utána szereznem kell egy altatót,és viszem haza a lányomat.
Bementem az orvosi szobába,és elvettem egy altatót.
Odamentem az egyik őrhöz,és adtam neki ezer dollárt,amiért megtette a feladatát. Kitette azokat a szobából.
Azt mondta nekik hogy ki kell menniük estére.
Ki is jöttek.Én halkan bementem.Beadtam neki a szert,gyorsan hatott.Behívtam az őrt,és kivitettem vele a kocsiig.
Elindultam a reptérre,felszálltunk a gépre.Mikor elmúlt az első adag hatása beadtam neki egy újat.
Egy ismerősöm hazavitt minket,és felvitte a szobájába.Én minden kommunikációs eszközt elvettem tőle,és kivittem a szobából,majd rázártam kulcsra az ajtót.Ezek után elrendeztem a műtétet.



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Nagyon meglepődtem mikor este Ericéket kiküldték.Nagy nehezen elaludtam.Mikor felkeltem a New Yorki szobámban találtam magamat.Egyből tudtam hogy Eric teljesen ki van Stockholmban hogy hová tűnhettem,és azonnal a szökésen agyaltam. Ugyanis tudtam hogy anyám terve egy abortusz,és Eric lejáratása.Márpedig be tudná sározni,mert minden gyilkossági kísérletről tud. Meg ott van az a fejében született sztori hogy Eric elrabolt,és fogva tartott.Meg le is tudna fizetni embereket,hogy támogassák a lejárató hadműveletben. Egyből elkezdtem a telefonomat,és a gépemet keresni,persze nem is tudom miért,mert gondoltam hogy elvette mindet,de egy próbát megért. Utána ráeszméltem hogy bezárt a szobába!

-Eressz ki vagy komolyan kiugrok az ablakon!-dörömböltem-
-Nem mernéd meg a lelenc miatt!-vágta rá anyám,és igaza volt-


Lelenc! Ez a szó iszonyatosan feldühített! Azt hittem ott ölöm meg anyámat!Forrtam a dühtől.
Nem egy lelenc hanem a kis szemem fénye az a baba. Ráadásul az apja életem értelme.Nincs amire ne lennék képes hogy megóvjam őket a bajtól,és veszélytől.
Hallottam hogy anyám elment.Kopogtam az ajtón,hogy bátyám segítségét kérjem.

-Bátyó segíts!Könyörgöm!-zokogtam-
-Hugi,mesélj mi a baj?-nyitott be-
-Csak add ide a telóm,utána mesélek,mindent.De könyörgöm add ide a telefonomat!-öleltem át-
-Rendben!-nézett furán-
-Bocsi de nincs itt!-mondta-
-Laptopod!Valahogy szólnom kell neki hogy hol vagyok.-mondtam-
-Oké,siess!Itt van!-nyitotta ki a gépet-
-Kösz!-vágtam rá és megírtam az e-mailt-
-Köszi,vidd el!-vágtam oda a gépet-
-Oké.Akkor mesélsz végre?-nyaggatott-
-Rendben!Tudod hogy elmentem Stockholmba,az egyetemre.Egyik este volt egy Eric Saade dedikálás,és elmentem,de nem tudott már aláírni,mert felállították hogy mennie kell.Utána elmentünk a következő koncertre pár nappal később.Ott felismert már.Ekkor nem volt semmi izgi.Utána teljesen véletlen összefutottunk egy kajázóban. J-sonnal volt.Én megpróbáltam kiosonni,de Eric kiszúrt,és odahívott.Elérhetőségeket cseréltünk.Pár nap múlva hívott Eric hogy táncos kell. Mondtam neki hogy táncoltam,de csapnivaló vagyok! Elhívott próbálni,felvett táncosnak,ami amúgy azért volt,mert lebetegedett az egyik táncosa,és helyettes kellett. Ideiglenesnek indult.Aztán állandó lettem a csapatban. Egy afterparty-n pedig kicsit becsípve megcsókoltuk egymást,és akkor kezdődött minden köztünk Erickel,a barátságon kívül.Nagyon hamar egymásba szerettünk teljesen,és akkor jött anyu a hülyeségeivel...A többi meg nem fontos.Balesetek,meg kegyetlen húzások a volt csajától. Az itt nem fontos neked. Annyi hogy engem is,Ericet is megpróbáltak megölni.El is raboltak minket,meg Tonet Irakba. Most meg terhes vagyok,meg Eric felesége,már majdnem fél éve.Anya meg el akarja vetetni a babát.Ennyi a sztori irtó nagy vonalakban.-mondtam gyorsan-
-Értem.Nem tudok többet tenni.Csak annyit hogy elterelem anyu figyelmét.-mondta támogatónak tűnő hangnemben-


Gyorsan ki is ment,és rám is zárta az ajtót.Mintha semmit se tett volna.



ERIC SZEMSZÖGE:


Liz eltűnt a kórházból!
Olyan érzés volt mintha az életemet vitték volna el!


-Úristen!Hol van Liz!?-fagytam le-
-Eric.Senki sem látta.Az anyja az a vén liba vihette el.-akadt ki Tone kétségbeesve-
-Basszus!Meg kell menteni.A baba az első amit az anyja kinyír!-rohantam a kocsihoz-
 -Eric halihó! Itt vagy?Csak annyit tudsz hogy New York.Az kicsit tág fogalom.Szóval ne siess ennyire.Tudjuk meg hova kell menni mielőtt neki vágsz a nagyvilágnak!-mondta Tone-
-Igaz!-csaptam a homlokomra-

Hazamentünk és agyaltunk hogy hogy jussunk el és mentsük ki.Miután Pen és Zoe elmondta hogy hol laknak Thompsonék. A gépen repülőt intéztem,majd láttam hogy van egy mailem....

Liz írta:

" Basszus Eric siessetek!
 Holnaputánra egyeztetett anyám abortuszt és bassza meg pont benne vagyok a időben!!!!Siessetek nagyon! :* #Lized  Hiányoztok <3 :* "


Ezek után azonnal hívtam a pilóta haveromat,hogy azonnal készítsem egy gépet mert New Yorkba kell mennünk!
Ő kérdés nélkül igent mondott.Azt mondta két óra múlva mehetünk...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése