2013. október 11., péntek

Robbanásszerű siker #2.rész


Sziasztok!
Itt az újabb fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást.Imádlak titeket ,legjobbak vagytok. PUSS  Isabella :*  <3







ERIC SZEMSZÖGE:


A legalsó szinten voltunk Lizzel amikor hirtelen az egész épület megremegett,és minden összeomlott és
minden teljesen sötét lett. az épületet felrobbantották.

Ott voltunk minden rom alatt,legalul.

-Liz mondj valamit,könyörgöm hol vagy?-kiabáltam-

Nem hallottam semmi választ.

-Valaki hall engem?-kiabáltam teljes erőmből-
-Eric-hallottam valamit-
-Liz,Liz itt vagy?-kiabáltam kétségbeesetten-

Nem tudom meddig kerestem emberi élet jeleit a romok közt,de elég sok idő lehetett.Mikor végképp elkeseredtem hallottam valamit.

-Eric,segíts-nyöszörgött Liz-
-Istenem jól vagy?-sepertem le róla a romdarabkákat-
-Nem ütött meg semmi.Nyugi,nem fáj a hasam,nem is vérzek sehol.Nem esett a babának sem baja ezek szerint.-nyugtatott-
-Istenem de megnyugodtam hogy látlak.Ne tudd meg!-öleltem át-
-Áú a lábam kicsim a lábam.-kapott a lábához-
-Jaj bocsánat,eltörhetett.Kicsikém ez fájni fog,de meg kell nézni hogy eltört-e.-mondtam neki-
-Tudom.Nézd meg nyugodtan.Utána én is megnézem a te tagjaidat.-mondta nyugodtan-
- Oké.De te vagy az első.-bólogattam és elkezdtem nyomogatni a lábát-
-A rohadt...Ez nagyon fáj.-vágott keserű arcot-
-Tudom kincsem sajnálom!-simogattam a hátát-
-Kicsim hadd nézzelek.Neked van-e törött csontod.-nyomogatta a csontjaimat-
-Ah kicsim,oké itt a bordám törött.-fájlaltam-
-Kicsim mindjárt jövök.Keresek valakit.Meg ne moccanj!-utasított-
-Nem, ne menj el!-fogtam meg a kezét-
-Amúgy se tudnék!-mutatott a lábára-
-Az a másik!-vágta rá-
-Mi lesz itt velünk? Romok alatt vagyunk!-pánikolt-
-Nyugi.Nem lesz baj.Észrevesznek minket!-simogattam a hátát-
-Rendben!-bújt hozzám-

Nyugodtan,egy helyben feküdtünk. Nem mertünk mozogni.Féltünk hogy ha mozgolódunk újabb omlást okozhatunk vele.Arra gondoltam hogy ki kell jutnunk,mert ha már nem is én,de Liz nem maradhat lent itt sokáig. Észrevettem hogy Liz lába nagyon fel van dagadva,és nagyon nem stimmel vele valami.A törés nem ilyen...

-Kicsim valami nem oké.A lábadban felhalmozódott a vér.-mondtam neki kicsit aggódva-
-Érzem,látom.Iszonyatosan fáj is.-mondta keservesen-

Kiabáltunk hogy halljanak meg.De senki nem jött. Nagyon aggódtam,hisz Liz lába vészesen nézett ki nagyon. Ha sokáig itt marad amputálni kell.Este nagyon hideg volt. Liz vacogott,én is.De az nem nagyon érdekelt.Szorosan magamhoz öleltem hogy tartsuk egymást kicsit melegen.Akárhogy igyekeztem valamit találni hogy melegen tartsam legalább kicsimet,semmit nem találtam.
Levettem minden ruhámat hogy betakarjam velük.Úgy is hihetetlenül vacogott.
Lassan reggel lett,legalábbis úgy érzékeltem hogy eltelt az este. 




TOMAS SZEMSZÖGE:


Ericék elmentek körbejárni a stúdiót.Eric mondta hogy legalul lesznek,ott ő sem járt sokszor még,Lizzie meg egyszer sem. Egy ideje lent voltak már. Mikor az épület megremegett,és összeomlott...Az épületet felrobbantották.
Minket hamar,úgy két óra után kimentettek a romok közül,mert felül voltunk,nem túlságosan betemetve a romok közé.
Amint mindenkit megvizsgáltak,egyből Ericéket kezdték el keresni.
Egész nap keresték őket.De estig sem találták meg őket.Nagyon aggódtunk értük.
Mindenki elmondta ahol,amikor legutóbb látták őket.Úgy sem találták meg őket.Este azt mondták,hogy ne nagyon reménykedjünk benne hogy előkerülnek,mert nagyon hideg lesz,és amúgy is Liz terhes,neki végképp veszélyes az a hely.



ERIC SZEMSZÖGE:


Egész nap kiabáltunk,de senki nem vett észre minket. Liznek sürgősen orvos kellett a lábára.Hideg is volt nagyon.A többiek miatt is aggódtunk nagyon.
Nagyon sok időnek tűnt amíg lent voltunk. Nagyon nehezen találtak meg minket,sok idő után.

Fentről kiabálást hallottam,és kiabálni kezdtem.Utána hallottuk hogy ásnak lefele.

-Először a feleségemet vigyék ki!-kiabáltam-



TOMAS SZEMSZÖGE:


Ericék után kajtattak egész nap. De semmit nem találtak.Mindenki nagyon aggódott értük.Pakolták a romokat de Ericéknek semmi nyomuk. A második nap végére hallottak emberi hangot legalulról.Akkor mindenki megnyugodott kicsit.Két órán át ástak feléjük nagyon óvatosan.Sikerül kimenteni Lizet.

-Hogy vagytok?-kérdezte-
-Mi jól,nem estünk nagyot és nem esett ránk sok törmelék.Ti?-kérdezte Tone-
-Eric jól van,én is.De nem mondom hogy majd megfagyunk!-vacogott-
-Takarókat ide!-intett az orvos-
-Amíg Eric nincs itt nem megyek sehova!-mondta reszketve Liz-
-Gondoltuk-ölelte át Tone-
-Nem tudjuk ki robbantotta fel az épületet,de nyomozás zajlik. Ki juthatott be esetleg?-kérdezte a zsaru-
-Mi voltunk bent csak.De mint látja mint sérülést szenvedtünk.Nem hiszem hogy bárki is ártani akart bárkinek közülünk.-mondtam szeretetteljesen-
-Bizony.Imádjuk egymást!-mondta Liz-
-Nos rendeltek valahonnan ide valamit?-kérdezte-
-Nos,ami azt illeti,de egy étteremből.-mondta Edin-
- Mi a neve?-kérdezte-
-La cucaracha.-vágta rá Alex-
-Rendben,mindenkit ellenőrzünk ott.-írta fel-
-Rendben.-vágták rá a srácok-

Odajöttek az orvosok,hogy elmondják a teendőket Liznek.


-Hölgyem,a lába nagyon súlyos sérülést szenvedett el. Valószínűleg meg kell műteni,ami a terhesség miatt elég rizikós,ugyebár az altatás miatt.-mondta kesernyésen-
-Mi lesz ha nem műtenek meg?-kérdezte semmilyen hangon Liz-
-Elfertőződik,és baktériumok,egyszerűen szólva,felemésztik a sejteket,ami mérget termel,ami halálos.-mondta röviden-
-Eric döntése lesz a mérvadó. -vágta rá könnyezve-

Ericet is kimentették úgy fél óra múlva.Addig Tone ment oda lelki támaszt nyújtani Liznek.



TONE SZEMSZÖGE:


Bementem Lizhez,aki elég ramatyul volt...Vigasztalni próbáltam minden erőmmel.


-Liz hogy vagy?-öleltem át-
-Hogy lennék?-ölelt át könnyezve-
-Mentsd a menthetőt.A baba valószínűleg súlyos sérüléseket szenvedett ennyi stressztől és ütéstől.A lábad pedig kell hogy élhess.Ha meg nem műtteted meg mind te mind a baba meghaltok.-mondtam szomorúan-
-Eric döntése lesz a jó.Az lesz amit ő mond.-mondta ellentmondást nem tűrő hangon-

Ekkor bejött Eric,bekötözve.Nagyok kutyául volt.


-Elmondták a lehetőségeket.Kicsim ha nem műtteted meg a lábadat mindkettőtöket elvesztem,ha megműtteted velem maradhatsz. Maradj velem,mert szükségem van rád.Ha nem műtteted meg csak rosszabb lesz a műtét.Tudjuk hogy így van esély hogy a baba túléli,de ha nem is te túléled. Ha viszont nem mész bele mindkettőtök belehal.Egyébként,dönts te,mert a te életed kincsem.Mindent megkockáztatok csak maradj életben,maradj itt velünk!-ölelte át Lizet-
-Igazad van,én is így gondoltam. Úgy lesz ahogy mondod,bevállalom a műtétet.-bújt Erichez Liz-
-Olyan bátor vagy életem!Büszke vagyok rád.Az egyetlen kincsem vagy kicsim!-szorította magához-
-Van kiért bátornak lennem.Nélküled be nem vállalnám.-puszilta meg Liz Ericet-
-Erősek vagytok.Ez a fő!Büszke vagyok rátok,mint mindig!-mondtam könnyezve-

Elvittek minket a kórházba.Liznek beadták az altatót,és betolták egy műtőbe. Mindenki ott várta az eredményeket.

Elég hamar kijöttek,úgy egy óra múlva. Míg ez meg nem történt mindenki teljesen ki volt készülve.
 Aztán kijöttek.

-Mr.Saade,idejönne kicsit?-hívta az orvos-
-Igen?-kérdezte-
-Sikeres volt a műtét,a baba és az anyuka is életben maradt.A lábon pedig egy kis bemetszést kellett ejteni,elvarrni egy ideget és végeztünk is.-összegzett-
-Istenem,köszönöm!-könnyebbült meg Eric-


-Eric!Ez a legjobb hír!-öleltem át-
-Bizony Tone!-puszilt meg-
-Haver!-ölelték át Edinék-


Liznek beadták a szert amitől felébredt.

-Á kicsim!-ölelte át Eric mosolyogva-
-Juj akkor nem kérdezem meg hogy él-e a baba,mert tudom a választ!-puszilta meg Ericet-
-Igen bizony!-mosolyogtam-
-Mindenki megúszta komoly baj nélkül?-kérdezte-
-Tomasnak zúzódása lett már kezelték,mosdóban van.Edinnek egy hasi sérülése lett,egy üveg által vágott seb,Alexnek lába zúzódott,én itt vagyok,a bordáim éppen nem törtek el.Tone pedig nem volt ott.-mondta Eric-
-Huh most megnyugodtam cseppet.-vett mély levegőt Liz-
-Ja,és neked szüneteltetni kell a táncot!-mondta Eric szigorúan-
-Öhm...terhes vagyok,a lábam széthasad...Ezek után,egyértelmű volt.-mondta egyetértően-
-Nyomoznak még az ügyben amúgy.-jött be Tomas-
-Apu!-örült meg Liz-
-Sok volt az altató?-nevetett Tomas-
-Nem!De hát mióta itt vagyok csak a baj van velem,te meg olyan vagy mintha az apám lennél!-mosolygott Liz-


Ezt az idillt egy kegyetlen látogató zavarta meg...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése