2013. szeptember 7., szombat

Haláli Látogatás #2





 Itt az ősz első fejezete,remélem tetszik. Jó olvasást. Jövőhéten SZOMBATON újra itt vagyok a kövi fejezettel amikor kész. Legyetek addig is rosszak ;)  :D Sok sikert,Kitartás eltelik a suli hamar :) Imádlak titeket,legjobbak vagytok PUSS Isabella






AZ ORVOS SZEMSZÖGE:

Reggel a beteg gépei azt jelezték hogy összeomlott a tüdeje,és a szíve. Gyorsan ott is voltunk. Beadtuk a betegnek az altatót. Betoltuk a műtőbe. Amint az életjeleit ellenőriztük láttuk hogy nagyon nincs rendben… A betegnek leálltak az életjelei. Próbáltuk újraéleszteni,sikertelenül. Majdnem 20 percen át mindent megtettünk a beteg életéért,de nem sikerült újraéleszteni. Hívtam a kórházigazgatót is. Bejött,és ellenőrizte a beteg állapotát,azt mondta hogy felesleges küzdeni érte,a beteg halott…Hívtam minden féle orvost,hogy megmentsem az életét. A feleségének sehogy sem lehet elmondani. Ha megtudja  összeomlik,így is teljesen összeomlott. Mivel mást nem tehettünk látszólag érte,az orvosok nagy része kiment a műtőből. A legelszántabbak maradtak. Egy kardiológus észrevette hogy a beteg elsőszámú gondja a kamrafibrilláció és a tüdő összeomlása. Azonnal a defibrillátort vettük elő ismét. A legelszántabban küzdöttünk a beteg életéért mégis semmi eredmény. Elkezdtünk gyanakodni hogy a műtét miatt lehet amit tegnap végeztünk. De azután rendben volt,nem voltak komplikációk.


EMMA SZEMSZÖGE:

Megtudtuk hogy Eric balesetet szenvedett. Tudtuk hogy a kórház a megfelelő hely arra hogy megöljük. Kálium-kloridot oldottunk fel vízben. Halálos méreg,az ember pár percen belül bele is hal…Belopóztunk a szobába és beleszúrtam a tűt,és a mérget is a vénájába. Megöltem,ezzel mindennek vége amit okozott nekem. Liz pedig….szenvedni fog.

LIZ SZEMSZÖGE:

Sok orvos ment be,sokuk ki is jött. Nem tudtam  elképzelni sem mi lehet a baj. Nagyon csalódott arcokat láttam rajtuk. Eric,aki a mindent jelenti nekem. Ő volt bent. Az egyik orvos nagyon aggodalmas tekintet vetett rám mikor kijött. Ez még inkább azt éreztette hogy Ericnek komoly baja van. Mióta a baleset volt nem ettem semmit,és ami azt illeti csak zokogtam. Kiszáradtam,és le is gyengültem. Hallottam egy hangosabb kiáltást bentről. Bárhogy is tapadtam az ablakra nem láttam be,nem hallottam semmit. Csak egyszer, a defibrillátor szót.  Az volt az a pillanat amikor megcsapott az az érzés hogy meghalok ott helyben.

AZ ORVOS SZEMSZÖGE:

A defibrillátor sem hatott. Ekkor berohant az egyik  nővér hogy talált egy ampullát a beteg szobájában. Azonnal elküldtem vele laborba. 10 perc múlva ott is volt. Az ampulla pedig nem más volt,mint kálium-klorid feloldva vízben. Halálos méreg injekció! Azonnal átmostuk a beteg szervezetét. Újból megpróbáltuk újraéleszteni,ami sikerült is. De annyi időt töltött a klinikai halál állapotában hogy nem tudni szenvedett-e maradandó károsodást az oxigén és vér hiány miatt. Kómában maradt így nem tudtuk megállapítani hogy vannak –e maradandó bajok. Éppen hogy sikerült megmentenünk  az életét. Két perccel később már késő lett volna.  Kitoltuk  a műtőből az intenzív osztályra.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Bement az egyik nővér. Utána gyorsan ki is jött. Nem lehet igaz hogy Eric odabent van,de nekem nem mondanak semmi  az állapotáról. Nagyon kétségbe estem,mindennél jobban. Utána visszajött és megint bement. Utána 20 perccel kitolták Ericet a műtőből. Levitték az intenzív osztályra. Nem mondtak semmit. Már azon a szinten voltam hogy toporzékolni kezdek hogy mondjanak valamit a férjem állapotáról.

-Hölgyem van egy   jó és egy rossz hírem,a jó hír hogy a férje életben van. A rossz hír az hogy sajnos nem tudhatjuk szenvedett-e komoly károsodást a klinikai halál ideje alatt. Megmérgezték,tud valakit aki ilyet tenne vele?-mondta-
- Komoly károsodás?-kérdeztem-
-Igen,most kómában van,nem kelt fel,ez az első rossz hír.-mondta-
-Sajnos. Ez mind az én saram. Egyébként igen tudok olyat aki nagyon szívesen látná a férjem temetését. Az a sunyi liba. Elnézést de el kell intéznem valamit.- kaptam fel a telefont-
Konferencia hívást indítottam,kivéve Marlenet. Őt egyedül hívom,de 2nél többször  nem bírom elmondani mi történt.

-Marlene,azért hívlak mert nagy baj van.  Eric balesetet szenvedett,most kómában van egy műtét után. Nagyon hosszú a dolog hogy miért szenvedett balesetet. Nem is tudom elmondani így. Remélem eltudsz jönni.
-Persze hogy el. Indulok is-tette le-

Ezek után hívtam a többieket is. Mindenki ott is volt 10 peren belül.
-Liz mi történt?- kérdezte Tone-
-Veszekedtünk,aztán elment otthonról,majd hívtak innen hogy balesete volt. Megműtötték. Erre ma reggel leálltak az életjelei,megint megműtötték,épphogy megmentették az életét. Valaki megmérgezte.-zokogtam-
-Liz nyugi ez az én hibám volt. Mind tudjuk.- mondta Alex keserűen-
-Miért mit csináltál?-kérdezte Tone-
-Beszóltam Liznek.Ericnek nagyon nem tetszett. Gondolom  a vita is amiatt volt. –szomorkodott-
-Nem, csak részben.-vágtam rá-
- Isten na ezt ne mikor mind magatokat marjátok!-mondta Tone-
-De ha igazunk van.-vágtuk rá egyszerre Alexel –

Senki nem szólt semmit. Mindenkinek egy volt a fő,hogy Eric jobban legyen.  Nagyon kemény volt az elmúlt 2 nap. A legrosszabb ami történt velem valaha.

MARLENE:

Amint Liz hívott indultam feléjük. Nagyon aggódtam miattuk. Ericnek balesete volt,Linát is hívtam,hogy ne aggódjanak Eric erős. Értesítettem őket mindenről.  Mikor beértem mindent elmondtak. Ki lehet annyira szívtelen hogy megpróbál megölni egy embert,aki senkinek sem ártott soha?  Liznek kósza gyanúi voltak kik lehettek azok…Végre bemehettünk hozzá. 15 percre. Liz azonnal azt mondta hogy menjek én.  Bementem. Mindenhol gépek,csövek. Aggasztó volt. A kisfiam kómában feküdt az intenzív osztályon. Aggódtam minden miatt ami őt illeti. A szívem szakadt meg hogy így kell látnom . Sosem tudott megülni a fenekén… Most muszáj lesz neki egy időre. Sajnálom hogy mindig történik valami amikor egyenesbe lendülnek a dolgaik. Minden rendben lesz ezután.  Tudom hogy a fiam akkor is talpra áll és küzd ha az egész világ  ellene van.  Bízom a fiamban,  és tudom hogy egy kitartó erős ember. Nem fog meghalni amíg van kikért élnie.


LIZZIE SZEMSZÖGE:

Marlene ment be Erichez. 15 perc múlva ki is küldték. Elmondta hogy Eric kómában van és gépekre van kötve.  Nagyon rossz volt tudni hogy ott van bent egyedül és nem mehetünk be hozzá.

Két napja volt kómában. Az orvosok is  kezdtek kicsit aggódni már. Végül a második nap végére összeszedtem magam. Bementem,amit addig nem mertem megtenni.  Féltem hogy haragszik, hogy látni sem akar. De ha már utál legalább egyszer utoljára el akarom neki mondani hogy ő többet jelent az életemnél,mindenemnél.
Bementem. A sok gép félelmetes volt. Megláttam Ericet. Ott feküdt mozdulatlanul. Odamentem hozzá. Addig is sírtam, de tudtam hogy ha felkel soha nem áll többet velem szóba.

-Életem könyörgöm bocsáss meg,ez az egész az én hibám. Sosem mondtam el hogy mennyit jelentesz nekem, sajnálok mindent,mindent. Mindennél többet jelentesz nekem. Ha lehetne egyetlen kívánságom  az az lenne hogy most én haljak meg. Nagyot ártottam neked, mindenben igazad volt. Önző voltam,és ártottam neked. Kincsem könyörgöm ne halj meg.  Könyörgöm ne haragudj. Nem láttam hogy mindent értem tettél. Lemondtál a vágyaidról, kockáztattál. Csak egy hülye liba miatt. Sajnálok mindent ami miatt szomorú voltál. Mindig miattam volt baj mindenből. Kérlek hidd el hogy csak érted élek,már mióta megismertelek.- fogtam meg a kezét és könnyeztem-
Nagyon rossz volt őt így látni. Miután elmondtam neki hogy mit jelent éppen letelt az az idő amit bent lehettem. Éppen elindultam kifelé, azért is mert biztos utál. Mikor felálltam és elindultam így szólt:
-Eliza Saade! Hogy gondoltad hogy haragszok? –
-Eric, majdnem meghaltál miattam. Mert én hülye veszekedtem. Úgy szégyenlem magam. Nem lepődnék meg ha utálnál egy életre.-válaszoltam-
-Azt  mondom hogy nem haragszok. Igazad volt,nem kérdeztelek, magam döntöttem a te életedről, sajnálom .-fogta meg a kezem-
-Nem nincs igazam, nem is volt soha. Neked volt igazad. Ez pedig csak az én hibám.-könnyeztem-
-Liz ne kezdjük elölről. Mindenki hibázik. Érthető hogy nehezen dolgoztad fel hogy nem lehetsz anya. Nem vettelek figyelembe kincsem. Sajnálom. –mondta szomorúan-
-Érthető hogy miért döntöttél úgy. Az életemet mentetted meg,nem háláltam meg, sajnálom-pusziltam meg-

Bejött az orvos. Örömmel nyugtázta hogy Eric állapota nagyot javult. A törések forrnak, maradandó károsodás nem esett benne.

Végül értesítettünk mindenkit. Mindenki aggódott nagyon a #saadefamilyben de mindenkit lenyugtattam.

@LizzieScandinavia : #Saadefamily Ericnek balesete volt. Sajnos nem leszünk egy ideig elérhetőek. SAJNÁLJUK hogy csak most szólunk róla. #SAJTÓNAK KUSS! nem vagyunk rátok kíváncsiak. Imádunk titeket.Nyugi Eric a leggyorsabban épül ahogy lehet.

Özönlöttek a jobbulás tweetek,és üzenetek. Mindenki aggódott. Tomas hála istennek jól kezelte a dolgot. Lenyugtatott mindenkit.
Végeztek különféle vizsgálatokat még. Reflex és egyebek,hogy lássák  a  károkat. Szerencsére nem esett baja.  Minden csontja egybeforrt, maradandó baja nem esett.  Ennek nagyon örültünk. Végül elmeséltünk mindent. Alex marta magát hogy az ő hibája. Pedig nem. Ez sok ember hibája. Majdnem mindenkié aki ott volt, aki ott van.
3 keserves hét után kiengedték Ericet a kórházból.  Megírt egy dalt, Stay címen. Gyönyörű lett. Nagyon szép lett. Illik sok dologra amin keresztül mentünk. De a gyilkossági kísérlet kinyomozása hátra volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése