2013. december 14., szombat

Nem vagy vicces!


Hello!
Itt az újabb fejezet,remélem tetszik.Jó olvasást.Köszi az olvasást,legjobbak vagytok PUSS Isabella :* <3




ERIC SZEMSZÖGE:



-Úristen skacok hol van Liz!?-akadtam ki-
-Megyek hívok egy orvost basszus...Eric nyugi ne fulladj be!Azonnal itt vagyok!-rohant ki Tone-
-Siess!-vágtam rá-

Tone tíz percen belül ott is volt az egyik orvossal.

-Mi a baj?-kérdezte az orvos-
-Éppen azt akartam kérdezni,ugyanis eltűnt a feleségem.- kapkodtam a levegőt-
-Nem lett rosszul,nem vitték el semmilyen vizsgálatra.Azonnal hívjuk a rendőrséget!Az egész kórházat lezárjuk,senki se megy ki ,senki se jön be!-rohant ki-
                     

Tizenöt perc múlva ott voltak a nyomozók,megkérdeztek mindenkit hogy mit látott.Miközben engem kérdeztek feltűnt valami...Hogy az ablak teljesen nyitva van.

-Mire emlékszik?-kérdezett-
-Arra hogy mondta hogy nem kell itt szobroznunk mellette huszonnégy órában,menjünk el vacsorázni le.Nem akartunk de miatta,hiszen csak ő kért..Mikor visszaértünk nem volt sehol.Várjunk csak!Az az ablak bukóra volt nyitva mikor elmentünk!Nem teljesen.-rohantam az ablakhoz-
-Lehet kiment?-kérdeztek-
-Nem,az lehetetlen.Csodálatos házasságban élünk esküszöm kérdezzen bárkit egy ujjal sem értem soha hozzá úgy hogy ne akarta volna...Másrészt éppen állapotos,és nagyon boldog.-mondtam erősen gondolkodva-
-Igazat mond,egyszerűen fantasztikus a házasságuk.-helyeselt Tone és a telefonját lobogtatta,Molly képe volt megnyitva,nem értettem mit akar vele-
-Rendben felvettük az adatok közé.-mondta a zsaru,ekkor esett le Tone mit is akart,behívta Molly-t segíteni nekem.-
-Várjon van még egy ember aki tanúsítja hogy Liznek nem lett volna oka elmenni.-futott be Molly-
-Ki maga?-kérdezte-
-Komolyan?Eric Saade volt barátnője,Molly Sandén. Egyáltalán Svéd maga?-kérdezte furcsállva-
-Bocsánat adatokat veszek fel,munkában vagyok.Másrészt nem vagyok tini!-intett hogy folytassa-
-Rendben,bocsánat.Szóval a volt barátnője vagyok.A fejemet adom rá garanciának hogy Eric egy ujjal se ér senkihez bántóan,pláne nem Lihez. A tenyerén hordozza,bármikor meghalna érte vagy helyette.Imádja a feleségét,egyszerűen istennőnek tartja.Szóval nem lett volna oka elmenni.-hadart-
-Köszönöm.Felvettem.A keresés elindul,amint letelik a 24 órás eltűntté nyilvánítási idő sajnos addig nem tudok mit tenni-mondta és kiment-



Mikor kiment leültem az ágyra,és így szóltam...



-Oh hogy szakadnátok meg rohadékok! 24 óra alatt elviszik a világ másik végére megerőszakolják és meg is ölik.Molly köszönöm!-
-Áhhh semmiség.Amúgy bocsi Danny viselkedése miatt.-mondta kedvesen-
-Semmi.-vágtam rá-
-Ugyan kérlek elég gyerekes,de amúgy a tenyerén hordoz.-mondta
-Figyelj Molly,olyan rossz érzés hogy így alakultak köztünk a dolgok.Bocsi miatta.-mondtam-
-Eric mindkettőnk hibája.Barátokként jobban megy ez nekünk,látod.Kihűlt a kapcsolatunk nagyon.Szóval így volt a legjobb.-mondta kedvesen-
-Igaz!-vágtam rá-

Ezek után csak fel-alá mászkáltam egyáltalán fogalmam sem volt mi lesz ebből. Senki sem látott vagy hallott semmit.



LIZZIE SZEMSZÖGE:



Jack kivitt az ablakon át a kórházból,és betett a kocsijába. Azonnal tudtam mit akar,de azért kísérleteztem a meneküléssel.Legalábbis gondolkodtam hogy hogy kellene menekülni.
Megállt valahol a kocsival,fogalmam sem volt hol vagyok,pedig még maximum Huddinge lehetett,a menetidő alapján. 



-Mit akarsz?-vetettem oda-
-Téged magamnak.Mi mást!-vágta rá-
-Azt lesheted!-ordítottam de befogta a számat-
-Kétlem!Hol a lovagod most hogy megmentsen?-nevetett-

Csak magamban fortyogtam,ugyebár befogta a számat nem tudtam beszélni.
Kinyitotta a raktárépület ajtaját ami előtt megállt,és lelökött egy székre,majd minden ellenállásom ellenére megkötözött.
Baromi nagy teljesítmény kell ahhoz hogy lefogd egy állapotos nő lábát.Gratulálok hozzá basszus milyen nagy macsó félek tőle...Gondoltam megvetéssel magamban.
Milyen szánalmas te atyaúristen! Erickel nevetni fogunk még rajta az biztos.

-Haza jössz és orvosok szabadítanak meg attól a fattyútól vagy én verem ki belőled!-fenyegetőzött-
-Milyen fattyú te rohadék!Törvényes gyerek,mint tudod a kurva nagy szerelmedben annyira figyeltél áhítatod tárgyára hogy kancsi érzelmes nagyon nyálas vakságodban észre sem vetted hogy házas vagyok!-ordibáltam-
-Milyen drága!-gúnyolódott-
-Ugyan kérlek.Egyszer se értél hozzám mégis mire fel vered magad?-vetettem oda-
-El voltál ígérve nekem!Tudod jól!-vágta oda-
-Igen,de attól függetlenül nem szerettelek.Anyám tett egy barom ígéretet.Eric pedig minden álmomat valóra váltotta.Innentől kezdve neked semmi jogod beleszólni az életembe.Nem kértelek hogy rohanj anyuhoz mert egyszer egymás mellett ültünk németen!Könyörgök!-mondtam neki érvelően-
-Tudom de sosem mondtad egy szóval sem hogy ellenzed azt hogy elígértek nekem.-mondta-
-Mi ez középkor?Kérlek,szabad szerelem!Másik meg az hogy sose beszéltem veled egy szót se!-vágtam oda-
-Bocsáss meg de sose mondtad hogy egy ilyen ficsúr tetszik.Ez nem férfi,milyen gyenge személyiség már!Egy ilyen kiállású nő mellé egy határozott pasi kell.Nem egy olyan nyikhaj.-becsmérelte Ericet-
-Hagyd abba,ez nem igaz.Csak ellenben veled neki a családja a mindene,nem önmaga!-háborogtam-
-Fogd be!Idegesítő vagy tudod.Jobban bejött amikor nem járt a szád.Állj rá vissza!-szorongatta az arcomat-
-Melletted orgazmusom biztosan nem lesz,szóval a csend garantált!Puhapöcs!-nevettem-
-Pofa be.Inkább azon agyaljál hogy mit akarsz a kolonccal!-rángatott-
-Bocsi mármint veled mit akarok?Tökön rúgni!Ja bocs azt csak azzal lehet akinek van.-mosolyogtam,majd mikor visszaindult felém rájöttem hogy komoly szarban vagyok....-
-Hogy mondod te olcsó nem tudom minek is hívjalak!-akadt ki és a székre támaszkodott-
-Miért lennék ribanc már bocsi férjnél vagyok...-mosolyogtam-
-Igen,persze.Meg terhes voltál egy senkitől,akinek semmi nem biztos,és akinek minden mindegy.21 évesen annyi eszed volt hogy teherbe ess.Büszke lehet anyád!-csapott pofon-



ERIC SZEMSZÖGE:


Estig nem engedtek ki a kórházból.Amint kiengedtek azonnal Liz keresésére indultunk.Tudtuk hogy Jacknek köze lesz hozzá.Nagyon féltettem Lizet,ugyanis abból az állatból mindent kinéztem azok után.Más pedig nem nagyon volt aki bántani akarná őt. Tonenal ketten mentünk a külvárosba,a többiek szanaszét a belvárosba mentek.
Egy erdőben voltunk,elvesztettem Tonet.Nagyon félelmetes volt estefelé.Remek Tone is eltűnt.Basszus meg kell találnom!
Ekkor egy reccsenést hallottam magam mögül,azt hittem egy gyilkos az!Megállt bennem az ütő!






  -Eric te idióta állat!Figyelj oda!-csapott a hátamra Tone-
-Istenem Tone azt hittem meg fognak ölni!-kaptam a szívemhez-
-Bocsi nem volt komoly!Tudom hogy aggódsz!-ölelt át-
-Köszi.Most minden jobb!-ironizáltam-
-Bocsi.Menjünk tovább meg kell találnunk Lizziet!-állt fel óvatosan a földről-
-Igen menjünk!-vágtam rá és elindultunk-



LIZZIE SZEMSZÖGE:


Ott ültem a lábam már órák óta el volt zsibbadva a hülye túl szoros kötéltől.Végig arra gondoltam hogy nyugodtnak kell maradnom a baba miatt.Eric úgyis kiment ebből a szar helyzetből.Tudom hogy bármit elkövet hogy megtaláljon.


-Min agyalsz?-vágott hozzám egy vizes törölközőt Jack-
-Semmi közöd!-vágtam rá-
-Hidd el kicsim nagyon is van hozzá közöm!-hajolt az arcomba-
-Zavar ez a közelség!-mondtam gúnyosan-
-Jaj ne aggódj kicsim,leszel közelebb is az abortusz után!-csapkodta a tarkómat-

A kicsim szóról Eric jutott eszembe!Mindig kicsimnek hív és én is őt!Ráadásul basszus semmi áram ezen a helyen.Szinte semmi esélyem hogy megtaláljanak.A babáról lemondhatok ha nem jönnek nagyon hamar!Ez így együtt nagyon eltörte nálam a mécsest.Most már tudatosult bennem hogy nem veszélytelen a helyzet.Mikor elkezdtem zokogni az az idióta megfordult,és így szólt:

-Ennyire boldog vagy?-vigyorgott-
-Frászt!Rohadj meg ,érted?!Velem van bajod,nem Erickel vagy a kisbabánkkal.Mégis mit akarsz?!-köptem le-
-Most vége a türelmemnek te liba!Búcsúzz el Erictől meg a fattyától!-rángatott,és kioldozta a széktől a lábamat,de továbbra is le voltam kötve-

Mikor a földön feküdtem elkezdett verni,ami nem azért fájt mert nekem volt rossz,hanem mert éreztem ugyanazt a kegyetlen görcsöt amit a vetélésnél,ezek szerint annyira megütött,és a méreg és a gyengeségem annyira megártott a magzatnak hogy meghalt...Kegyetlenül fájt az alhasam és úsztam a vérben is.Eric ezt még egyszer nem fogja túlélni!Istenem könyörgöm siessetek.
Szükségem van a férjemre,szükségem van rá.Nem bírok nélküle élni,levegőt venni sem. Basszus nélküle semmi vagyok!Most meg itt vagyok egyedül,nélküle.Megint Iraki érzésem lett...Amitől még rosszabb lett,elkezdtem befulladni.Persze Jacknek fogalma sem volt mi van velem.
Végig arra gondoltam hogy Eric legyen rendben mást úgyse tudok tenni,a vetélés már visszafordíthatatlan.Eric még él,ha megtalál még legalább bocsánatot tudok kérni tőle mindenért amit okoztam neki.
A hülye makacs szőke fejemmel nem gondolkodtam mikor elszöktem!Gondolhattam volna hogy találkozok majd Erickel,és tudhattam volna hogy feljön a tánc.Hiszen Eric táncos,én is.Hihetetlen nagy barom voltam!



 ERIC SZEMSZÖGE:



Kiértünk az erdőből,és feladtuk a magán keresést.Túl sok a lehetőség ahova elvihették,sajnos.
Elindultunk a rendőrségre,hátha tudnak valamit,amikor megcsörrent a telefonom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése