2013. december 21., szombat

A baklövés áldozatai

 Sziasztok!
Megjöttem az újabb fejezettel.Jó olvasást remélem tetszik! PUSS Isabella :* <3






ERIC SZEMSZÖGE:



Azonnal felvettem a telefont. Minden gondolkodás nélkül.


-Jó estét Eric Saade ha nem fontos akkor leteszem ha nem baj!-hadartam-
-A rendőrségről hívjuk.Szemtanúk látták a leírt személyt,illetve gépjárművet!-tájékoztatott-
-Ez remek!Mit mondtak?Merre látták?-kérdeztem-
-Huddinge felé látták a kocsit.Arra indítjuk a keresést!-mondta-
-Köszönöm.Ez mindenképpen jó jel.Nem is tartom fel a munkát köszönjük.-tettem le-
 -Tone! Irány Huddinge!-pattantam be a kocsiba-
-Rendben mi az?-kérdezett-
-Arra látták Jack kocsiját!Szóval irány Huddinge!-mondtam kicsit reménykedve-
-Oké.Hívom a többieket!-mondta és hívta is a konferencia csoportot-
-Sziasztok gyertek Huddinge felé.Itt látták Jack kocsiját jó páran.Siessetek!-hadart és letette-


Megérkeztünk Huddinge területére és azonnal a kocsit kerestük.Vezetés közben hallottam valamit.Olyan volt mint Liz hangja,és megremegett a kezem.Majdnem neki mentünk egy fának.

-Úristen Eric mi az?-kérdezte halálra váltan Tone-
-Bocsáss meg csak mintha Liz hangját hallottam volna!-rántottam vissza a kormányt-
-Eric szállj ki cseréljünk!-kérlelt-
-Igazad van,oké-álltam félre és cseréltünk-

Pár perc múlva csak raktárépületek voltak a környéken,semmi lakóház.Elég érdekes volt,ipari negyed...Megint hallottam Liz hangját,de ezúttal nagyon határozottan és Tone is hallotta.Zokogás volt.El sem mertem gondolni mi lehet vele.Azonnal megálltunk és kiszálltunk.Amilyen gyorsan és halkan csak tudtunk elindultunk be.


-Eric készülj fel hogy nem lesz éppen felemelő.-suttogta Tone-
-Tudom...-vettem mély levegőt-
-Készen állsz?-nézett rám-
-Igen menjünk!-bólogattam-
-Rendben!-intett hogy menjek előbb én-


Mikor benyitottam nem láttak vagy hallottak meg.Amint viszont megláttam Lizet aki sírt és mivel hideg volt vacogott minden apai és védelmező erő felszabadult bennem.Nem bírtam tartani magamat,és azonnal elkapott az az igazi mély,megállíthatatlan idegroham. 


-Mégis mit gondolsz mit művelsz te utolsó undorító gerinctelen féreg?!-rúgtam odébb Jacket Liztől-

Liz véres volt.Tudtam hogy ez mit jelent.Az a rohadék addig verte míg elvetélt.Mikor felvettem Lizet a földről szorosan magamhoz öleltem,ő gondolom nem tudta mit reagáljon,csak a vállamra hajtotta a könnyekben úszó arcát.

 -Tone azonnal hívj mentőt!-kiáltottam-
-Azonnal!-rohant ki és hallottam hogy hadart-


A mentő és a rendőrség emberei is ott voltak tizenöt percen belül.


-Mr. Saade maga mit csinál a helyszínen?-kérdezte a zsaru-
-Mikor megtudtam hogy Huddingeben van a feleségem ide kellett jönnöm érte.Pontosan időben.Mire maguk kiértek én már megmentettem.Bocsánat,de nem kétséges mi történt szerintem.Az a barom állat addig verte míg elvetélt!Mire letelt a maguk idióta 24 órája a feleségem elvetélt.Közlöm magukkal hogy ezek után nem vagyok hajlandó szóba elegyedni magukkal.Egy csoda volt hogy teherbe esett,és a maguk 24 órás várakozása miatt elvesztettük a gyermekünket.Remélem egyszer az élet ugyanilyen kegyetlen lesz magukkal is.Ezek után soha nem fogok rendőrt hívni!-ugrottam fel a mentőbe-

Vissza pillantottam és láttam hogy lefagyva állnak a mondandóm után.
Liznek azonnal altatót adtak hogy ne érezze a fájdalmat addig se míg a kórházba érünk.Szívem szerint leütöttem volna a zsarukat,Jacknek már a rúgásom után körülbelül kimondták a kórházat,de nem szóltam hogy bent van az épületben. Szenvedjen csak ott magában.Még,hogy én nem vagyok férfi?Mert nem verem a nejemet egyből puhapöcs vagyok?Kibaszott logikus...Mindegy ezek voltak a legkevésbé aggasztó vagy idegesítő gondolataim.Nem is gondolkodtam igazán,csak nagyon ideges voltam és éreztem hogy minden idegem meg van feszülve.Kiverte a biztosítékot a rendőrség ezzel a húzással.Miattuk meg Liz idióta anyja miatt halt meg a kisbaba,ismét.El is vettem Liz telefonját,tudtam hogy nem hagyom szó nélkül azt a mocskos pénzsóvár némbert!


-Eric előbb gondolkodj aztán cselekedj!Ne legyél meggondolatlan!-mondta Tone-
-Nem cselekszek meggondolatlanul.Ha Liz anyja azt hiszi nem vagyok elég férfi akkor majd meglátja mennyire férfi vagyok amint Liz túlesik a műtéten.-mondtam határozott,ideges hangon-
- Eric Lizre legyél tekintettel.Szerinted ő azt akarja hogy veszekedj az anyjával?-kérdezte ironikus hangnemben Tone-
-Nem,de nem tudok tenni ellene.Nem érdekel ha megbántom az anyját de elmondom neki mit érzek!-mondtam csak úgy a levegőbe semmisen-
-Igaz...-mondta kicsit gondolkodva-

Odaértünk a kórházba.Lizet azonnal a műtőbe tolták.
Nagyon aggódtam érte.Eddig is tudatában volt a dolognak,de eddig az életét is féltette és nem tudott mit kezdeni vele.Kétlem hogy másodszor is túl fogja tenni magát ezen a traumán.Elég hamar végeztek,úgy egy órán belül kint voltak.Szegény Liz még kába volt az altató miatt.
 Mikor kinyitotta rendesen a szemét nagyon gyenge és levert volt.

-Kicsim!-öleltem át amire csak szuszogás volt a válasz-
-Eric!Úgy elcsesztem!-hajtotta a fejét a vállamra-
-Psszt!Nem rontottál el semmit.Itt az egyedüli én vagyok aki hibát követett el.Félvállról vettem,mikor te érezted hogy komoly.Kincsem úgy sajnálom!Megint elvesztetted a babát miattam.-pusziltam meg-
-Eric könyörgöm ne kezdd el megint hogy a te hibád!-nézett mélyen a szemembe hogy esélyem se legyen tiltakozni-
-Rendben!Abbahagytam!Csak ne harag...-és megcsókolt hogy ne fejezhessem be a mondatot-
-Köszönöm!-ölelt át szorosan-
-Mégis mit?Könyörgöm valld be hogy mindent ami neked kedves elvesztettél miattam,és mióta csak beléptem az életedbe csak szenvedést okoztam neked míg de csak a mámorban részesítettél.Olyan rossz hogy így kell lássalak.Inkább halnék meg,minthogy kórházban lássalak még egyszer.-könnyeztem-
-Eric nem igaz,hogy csak a szenvedést kapom tőled.Sőt csak a jót és a szeretetet kapom mióta ismerlek.Ellenben azzal ami azelőtt volt hogy beléptél az életembe.-nézett rám kiskutya szemekkel-
-Ne nézz így rám.Tudod milyen kegyetlenség ezektől a kék szemektől egy ilyen lélekig hatoló pilantás -néztem vissza rá teljesen odaadóan-
-Akkor nem nézek így ha nem beszélsz zagyvaságokat!-mondta kedvesen ,szeretettel-
-Rendben,befogtam.-feküdtem le mellé-
-Csak én fázom?-bújt hozzám szorosan-
-Gyere ide drágaságom!-karoltam át és hozzábújtam majd elaludtunk-

Nem tudtam aludni.A tudat hogy félvállról vettem,és Liz szólt hogy ne tegyek így,egyszerűen nem hagyott nyugodni.Hihetetlen hogy ha úgy döntök hívjuk a rendőrséget a levél miatt,akkor most otthon lennénk és a baba sem halt volna meg.Hihetetlenül nagy barom vagyok.Úgy tűnik az élet is tudja hogy nagyon rossz családfő vagyok.Ezért nem lehetek apa,mert a sors látja hogy egy felelőtlen takony alak vagyok,aki még a feleségét sem képes megóvni.
Kínzott a bűntudat hogy Liz megint az én gyerekes felelőtlenségemből szenved.Igaza volt az anyjának talán.Hagynom kellett volna őt az első perctől fogva túl szép hogy igaz legyen.Nem haragszik rám,annak ellenére hogy mennyit szenvedett miattam.
Előtte nem mutattam ki mennyire bűntudatom van.Haragszik amikor bűntudatom van azt pedig nem szeretném.
Reggel kiszámoltam a New Yorki időt.Úgy találtam felhívhatom Liz anyját.


-Jó estét.Gondoltam szólok hogy a maga kegyeltje szépen kedvesen bánt Lizzel.Olyannyira hogy sürgősségire került!Gratula!-mondtam megvetően-
-Mégis mit képzel hogy engem okol amiért Jack őszintén szereti a lányomat és igazi  férfi?-akadt ki-
-Az aki kezet emel egy nőre az nem férfi!Mellesleg meg nem emelek kezet arra akit szeretek!Szóval ha még egyszer meglátom magát vagy Jacket Lizzie közelében nem tartom vissza az "Igazi Férfit" ha magának az kell ám legyen!-mondtam felháborodva-
-Maga a hibás mindenért!Kérem ha nem csábítja el itthon lenne békességben!-tett szemrehányást-
-Békességben,a gép előtt,álmodozva egy olyan férfi mellett akit nem szeret!-vetettem oda-
-Ha nem lenne híres nem szeretné.Vallja be hogy mióta a lányom ismeri csak a szenvedést okozta neki.Szégyellhetné magát hogy elcsábít egy fiatal lányt a családja mellől és teljesen megváltoztatja.-mondta lenézően-
-Tudja lehet hogy fiatal vagyok,de egyet biztosan tudok,az pedig az hogy előbb halnék meg mintsem hogy hagyjam hogy Liznek baja essen.Mindent az ő boldogságáért teszek,semmi másért.Nem tudom mi győzhetné meg önt azon kívül hogy feleségül vettem és a tenyeremen hordom őt.Le is teszem mert nem éri meg vesztegetni magára az időt!-mondtam érzelmesen és letettem-


Elteltek a napok amiken a vizsgálatok folytak.Lizziet végre kiengedték.
Hazaértünk és ő egyből a konyhába vette az irányt,teát csinált.Felmentünk és betakargattam,beszélgettünk meg teáztunk.Ő látta hogy bűntudatom van.Nyugtatott hogy nem az én hibám.Láttam hogy fáj a hasa,ami még jobban tetézte a lelkiismeret furdalásomat.Átöleltem és elaludt a karjaim közt.Olyan hálás voltam a sorsnak hogy megadta őt nekem.Már két órája elaludt amikor kicsit kifogytam a levegőből.Felálltam és lementem.Egy nyugtatót akartam bevenni,de mikor kinyitottam a fiókot megláttam a fegyvert.Zokogni kezdtem,mert visszaemlékeztem arra a rohadt estére amikor Jack betört Lizzie pedig bevette a mérget.Elkapott az iszonyatos bűntudat és úgy éreztem jobb lenne Liznek és mindenki másnak is ha meghalok.Mindenkinek akit szeretek lépten- nyomon szenvedést és fájdalmat okozok.Liz másodszor kellet hogy lemondjon egy nő legfontosabb öröméről az anyaságról,Tonet miattam dobta Aksel és a családomnak is folyton-folyvást csalódást okozok.
Kimentem a kertbe gondolkodni,kezemmel a fegyverrel.Nagyon el voltam kenődve,Liz anyja is rásegített a telefonbeszélgetéssel.Egy önző,szemétláda vagyok mindennek a tetejébe még felelőtlen is.Sajnálom a rajongóimat,hogy egy ilyen felszínes,önző ember az idoljuk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése